Ráno som vstala. Bola mi zima. Pozrela som sa na druhú stranu. Balkónové dvere boli otvorené.
Rýchlo som vyskočila z postele„Je tu niekto?" zakričala som.
Nikto sa neozval. Vkročila som do kuchyne.
*Prask*
Dvere na kúpeľni sa pootvorili.
Srdce mi búchalo ako najviac to šlo.
Priblížila som saZrazu sa dvere otvorili
„Buuuuuuuu!!!" zakričala a začala sa smiať.
„Preboha Ann!!! Skoro som odpadla!" ukľudnovala som sa pričom som sedela na zemi.
Ann neprestávala so smiechom
„Keby... keby si sa tak videla ako si vyzerala!" rozosmiala sa ešte viac.
„Ako si sa sem dostala?" pomaly som sa začala smiať aj ja.
„Minule si mi dala jeden kľúč. Musela som to využiť. O pár dní je Halloween. Musela som ťa kúsok pripraviť."
„Aha.. zabudla som." ukľudnila som sa a vstala zo zeme.
„Už vieš za čo pôjdeš? Ja som nad tým premýšľala celú noc! Keby to vyšlo bude to dokonale. Sme pozvané na Párty. Ani neviem kto ju robi ale prišla mi pozvánka. A nečakane aj pre teba. Musíme ísť!! Ale ešte ti nepoviem čo budem je to prekvapenie!" sadla si za stôl v kuchyni.„Ty mi nepovieš tak ani ja! Tiež prekvapenie. Aa ukáž mi tú pozvánku? Nie je tam niečo od koho je?"
Podala mi pozvánku
„No.. sú tam iba základne informácie. Asi to je tiež prekvapko!"
*
Veľká Halloweenska Párty!!
Pozývam ťa na moju najlepšiu Halloween párty! Všetky mrchy sa musia stretnúť spolu! Možno odhalíme ktorá z vás je Bosorka!
31.10.2017. Locked Streed. Dom 39
Teším sa na teba Mrcha!
*
„Aha... vies o tom že v Locked Streed nie je dom 39? Nerobili si z nás srandu?"
Začudovala som sa.„Pôjdeme to dnes okuknúť?" pozrela sa na mňa Ann.
„Dobre ale nie príliš dlho. Večer ideme s Alexom do kina." zachichotala som sa.
„Inak! Ako vy dvaja? Od kedy ste spolu nič si mi nepovedala." prisunula sa ku mne.
Po dlhom vysvetľovaní čo sa vlastne dialo dodala
„Wow... je to zamotané ale Mega romantické. Chod sa obliecť pôjdeme."„Kam?" začudovala som sa
„Veď skontrolovať dom 39" zasmiala saIba som sa pousmiala. Dala som si obyčajný biely top, bombreru a nohavice.
Vlasy nechala v drdole.Zišla som dole. Sedela za volantom.
Sadla som si vedľa.Celu cestu sme spievali piesne z rádia.
„Sme tu. Locked Streed. Teraz hľadaj dom 39" povedala Ann
Motali sme sa tu asi 2 hodiny no dom 39 sme nenašli.
„Je to zbytočné. Nie je tu žiadny dom 39.... proste si z nás spravili srandu." povedala som a nasadla do autá.
Po chvíli nám na predné sklo pristál papier.
„Čo tam je?" zabrzdila a vyšla ho zobrať.
„Asi nejaký letáčik.. zahoď ho.." pretočila som očami.
„Obyčajný papier to teda nie je! Pozri na to." podávala mi ten zdrap papierika..
*
31.10
O 21:39. Záhadný dom nečakane objavený.
Nehľadal by som ďalej mrchy.
*
„Čo to má znamenať?!!?" pozrela som sa na Ann..
„Neviem.. asi nejaký Halloweensky vtip. Uvidíme. Poďme už.." zobrala ho a vyhodila oknom.
Na námestie sme sa dostali o 17:10.
„Nestíham sa pripraviť na to kino s Alexom..." vzdychla som
„Si pekná. Keby niečo chcel povedz že to je predkostým na Halloween." zasmiala sa.
„Waw... aspoň viem že vyzerám ako taká príšerka. Ďakujem Ann. Vieš povzbudiť."
Zasmiala som sa.„Na to má máš! Chod už. Nestihneš to.
Vidíme sa zajtra papa!" poslala mi vzdušnú pusu. Opätovala som ju a vyšla z autá.Alex už stál pred kinom.
„Ahoj. Wow.. vyzeráš. Prirodzene. A krásne." povedal a začal mi pozkávať krk.
„Poďme radšej. Ideme do kina na animovanú rozprávku nie na porno pre dospelých. Sú tu deti drahý." zašepkala som mu do ucha a zasmiala sa.
Capol má po zadku.
Milujem ho <3
Sadli sme si a film práve začal. Zrazu sa pod nami otočila veľmi známa tvár. Barbie!
Čo tá robí na filme pre deti? Nemala by ísť na film ako byt najlepšia štetka?
Alex odvrátil pohľad a začal má hladiť po vlasoch.
Myslím že to Barbie naštvalo. Zobrala si veci a pobrala sa preč.
„Myslíš že žiarli?" opýtala som sa Alexa
„Nemyslím.. viem to. A nie je jediná. Asi sme najkrajší pár.. pozri"
Celé kino čumelo len na nás... zobrala som popcorn a robila sa že nič nevidím.
Film prešiel celkom rychlo.
Alex má odprevadil domov.
„Môžem ísť dnu?" pritúlil si má k sebe.
„Eee. Nezabúdaj. Detský film. Nie porno. Vidíme sa zajtra. Milujem ťa. Pobozkala som ho po nose a vykročila.
„Žiadne také. Nikam nepôjdeš bez poriadnej rozlúčky!" povedal pritiahol si má k sebe a dal mi dlhý vášnivý bozk.
„Stále nemôžem ísť dnu?" opýtal sa medzi bozky.
„Hmm. Krásna predstava ale nie. Vidíme sa zajtra." poslala som mu vzdušnú pusu.
Doma som sa umyla a ľahla si.
„Ďakujem" zašepkala som do prázdnej izby a zavrela oči.
*******************
Ahojte! Včerajšie komenty má prinútili napísať ďalšiu časť. Ale aj tak sa najviac teším na Halloween.
(Dúfam že ste nezanevreli na Dušičky a pekne pôjdete pozrieť vašich najdrahších.)Ďakujem za tie pozitívne správy od vás. Hrozné má nabudili!!!
Laf yaaaa🖤🖤🖤🖤🖤
👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻
Bububu
YOU ARE READING
"Just Friends"
Romance•UKONČENÉ• Mladá 16 ročná Stacy má už dlho svojho najlepšieho priateľa Alexa. Poznajú sa už 10 rokov. Sú spolu každý jeden deň. Všetko je dokonalé do kým sa nepohádajú a Alex neodíde. Medzi tým sa Stacy deje zo života peklo. Nájdu si nakoniec k sebe...