Ráno som počula zdola mamu
„Zlatíčko? Dole máš raňajky poď sa najesť nech to stihneš."Je to divne. Sťahovať sa tak ďaleko. Neviem ako dlho trvá let do Francúzska. Žijem v New Yorku od mala. Nechodili sme na dovolenky pretože ja more rada nemám. A teraz pôjdem do mesta lásky.
NIE stop mozog! Žiadna láska. Dala som si predsa sľub.Vybehla som dole a sadla za stôl. Mama mi výnimočne spravila lievance. Nečakane mi chutili. Po tom som vybehla hore po kufor a naložila ho do autá. Cestou na letisko mi mama vravela niečo ohľadom toho že čo mám robiť po pristání že mám niekoho niekde čakať či čo. Mala som slúchadla takze som skoro nič nerozumela. Nevadí. Nejak to už nájdem.
Prišli sme. Bolo obrovské. Na kraji stalo lietadlo mama vravela že to je to moje. Nikdy v živote som v lietadle nesedela. Vošli sme dovnútra a mama podala letuške moju letenku.
„Cestuje sama?" pozerala prekvapene.
„Áno.. teda. Ide preč takže no.." mama koktala.
„V poriadku" milo sa na ňu usmiala letuška.„Stacy. Dávaj si pozor jasne? Budeme ti volať. Potom mi okamžite nápis ako docestujete. Milujem ťa anjelik❤️"
„Áno neboj Mami. Okrem toho. Je Apríl. O chvíľu sú prázdniny a buď prídem ja alebo vy. Takze sa netreba čoho báť. Aj ja tá milujem" povedala som, zobrala kufor a smerovala uličkou k lietadlu. Bolo veľké. Mama zaplatila 1 triedu. Bolo tu málo ľudí. Vzadu sedelo nejaké dievča. Podišla som k nej.
„Ahoj, je vedľa teba voľno?"„Ahoj áno sadni si."
Bola pekná. Mala hnedé vlasy a gaštanovo tmavé oči. Bola namaľovaná no nie veľmi. Nemala okuliare ale bolo vidno že ma šošovky.
„Ehm no.. Tiež ideš do Francúzska?"
„Áno teda. Idem tam za bratom. Chodí na tanečnú akadémiu a idem tam tiež."„Ej. To je náhoda lebo aj ka tam idem!" usmiala som sa.
Dlho sme sa rozprávali. Volá sa Anna. Zistila som že má o 2 roky staršieho brata. Bývala v Austrálií ale presťahovali sa do New Yorku pre prácu.
Cesta netrvala dlho. Rozprávali sme sa, spala som a po tom sme vystupovali.
Sakra. Čo vravela mama? Kde mám byt? Počkať zavolám jej.
*Batéria vybitá
Super... a som skončila.
„Deje sa niečo?" Stála predomnou Ann.
„Nie nič len. Mama mi vravela čo mám robiť ale nejak som zabudla a nemám baterku."„Tak vieš čo? Hodím ťa. Máš aspoň adresu?"
„Áno tuto." podala som jej lístoček s adresou.„Okej tak poď Zamnou."
Vyšli sme z letiska. Sledovala som ľudí okolo. Pozrela som sa dopredu. Pri aute Ann stál nejaký chlapec. Stal chrbtom.
„Kto to je??"
„Náš šofér teda. Mama zariadila aby nejaký študent z Akadémie mi to tu ukázal a zaviezol má."Vtedy sa otočil. Naše pohľady sa stretli.
Ahojteee😂❤️ tak čo?? Kto myslíte že to bude? Ja viem ale nepoviem😂❤️ vidíme sa v ďalšej casti❤️❤️
Laf yaaa❤️❤️
YOU ARE READING
"Just Friends"
Romance•UKONČENÉ• Mladá 16 ročná Stacy má už dlho svojho najlepšieho priateľa Alexa. Poznajú sa už 10 rokov. Sú spolu každý jeden deň. Všetko je dokonalé do kým sa nepohádajú a Alex neodíde. Medzi tým sa Stacy deje zo života peklo. Nájdu si nakoniec k sebe...