S Tedom sme spolu začali chodiť. Je do dokonalý chalan. Nemohla som sa dočkať na tú chatu. Zábava, ľudia. Príjemné uvoľnenie. Aspoň tam sa mi možno podarí zničiť stres a spomienky s Alexa. Ráno sme sa stretli na zastávke. Kecali sme o škole a podobne. V autobuse rovnako. V škole má chytil za pás a pritiahol k sebe. Odprevadil má do triedy a na nos mi dal malú pusu. Zbožňujem ho.
Škola sa cez ten týždeň nijak nemenila. Úlohy, písomky, známky. Mala som pocit že to trvá večne. Po škole som sa doma pomaly chystala. Chata je za 2 dni ale aspoň dnes si urobím zoznam aby som nič nezabudla. Vzala som si prvý papier čo som našla a začala písať.
Ponožky, čiapka, veci na prezlečenie a...
*BUM*
Zľakla som sa. Pozrela sa za seba a videla som moju fotku z detstva ako sa váľala rozbitá na zemi. Vystrašilo má to k smrti. Odpratala som ju a šla si ľahnúť.V škole zase nič. Poobede som sa rozprávala s Tedom. Rozprávali sme sa ako ráno.
„Tak ráno 9:20 prídem po teba. Pôjdeme mojou motorkou." Hodil široký úsmev.
„Na to zabudni!! Na motorku nenasadnem!"
„Ale no tak. Zlato neboj sa." pritiahol si má k sebe. Mlčala som.Došla som domov a šla sa pobaliť. Keď som si všetko skontrolovala šla sa umyť a ľahnúť si.
Ráno som vstala dosť neskoro. O 8:50. Ešte že som si pripravila veci včera. Rýchlo som sa nalíčila a zjedla chlieb čo bol na stole. Mama nebola doma. Zanechala som jej odkaz že idem ku Laure a že u nej budem spať. Že sa mame učiť o nejakej ťažkej téme a spraviť s toho projekt. Otvorila som dvere a stál tam. Mal peknú motorku. V ústach mal cigaretu z ktorej si poťahoval. Vydychoval malé dymové obláčiky.
„Ahoj slečna. Ideme?" nahodil na mňa úsmev a ja som nasadla. Dal mi prilbu a ja som sa chytila okolo jeho pásu. Jazda na motorke je celkom fajn.
•Ted•
Konečne. Konečne uvidíme čo sa v tej malej mrške skrýva. Bozkáva sa celkom dobre. Pery má mäkké. Postava tiež slvelá. Musel som si dávať pozor aby som ju nedal dole už skôr.
Keď sme prišli všetci už boli tam. Vysadli sme a šiel som popredstavovať. Všetko bolo perfektné. Bavila sa.. ale nepila. Viem že to chcieť nebude. Vedel to aj Rasťo. Kývol na mňa a išli sme do kuchyne.
„Vedel som že nebude chcieť.."
„To aj ja. Ale keď k tomu dopomôžeme. Zohnal som GABU. Znásilňovacia droga. Baba na to bude mat obrovsku chuť a spraví ťa aj 10 krát. Používam to keď chcem nejakú vyskúšať. Tu máš. Daj jej to do coly. Nemá to nejakú veľkú chuť takze to nebude cítiť."
Spravil som čo chcel a dal jej pitie. Napila sa. Trochu sa začudovala ale nakoniec to vypila celé. Už len čakať.Po 20 minútach má brala hore do izby. Vedel som čo sa deje a môj kamarát takisto nezaostával.. už len zahrať divadlo na to že to chcela ona a je to v kapse!
Po príchode do izby Zamkla dvere. Hodila ma na posteľ a..
Ahojteee😂😏😎 ďalšia časť juhuuu😂😱👏🏻😏 kto vie čo sa to bude diať. Uvidíme uvidíme. Som rada že má moja poviedka už okolo 50 pozretí. Čakala som tak 10 ale Wow ďakujem😂❤️❤️❤️
Laf yaa❤️❤️❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Just Friends"
Romance•UKONČENÉ• Mladá 16 ročná Stacy má už dlho svojho najlepšieho priateľa Alexa. Poznajú sa už 10 rokov. Sú spolu každý jeden deň. Všetko je dokonalé do kým sa nepohádajú a Alex neodíde. Medzi tým sa Stacy deje zo života peklo. Nájdu si nakoniec k sebe...