Predom sa chcem ospravedlniť. Viete.. sem tam má každý myšlienku alebo chvíľu kde sa pýta sám seba. Má to ešte zmysel? A presne to sa dialo mne. Nevedela som či má tento príbeh vôbec šancu uspieť. Ale nakoniec som usúdila že nech je populárny alebo nech kľudne nie je. Koho to baví si to prečíta a ja pisem to čo chcem. Takze pokračujeme v tejto poviedke ďalej. Dúfam že sa bude páčiť❤️❤️❤️
Laf yaaa❤️❤️❤️❤️
Bolo dosť ťažké to celé naplánovať. Najskôr bol plán Druhej Barbie. „Budem sa obliekať a vyzerať rovnako ako doterajšia Barbie a preberiem jej miesto. Lenže problém je že každý je s Lolou iba pre to aby bol populárny a aby nebol obeťou šikany. Inak ju každý nenávidí. Takže plán A zašktrnutý."
Ďalej bol plán že sa zo mna stane Rebel. „Budem mať vlastný štýl, odvrávanie.. Lenže aj tu je háčik v tom že aj Rebelov nemajú radi. Vždy každému odvrávajú serú na problémy a na život. Takže plán B zaškrtnutý."
A už nám ostáva len posledný plán. A to byť BAD GIRL. „Takže dokonalý outfit, sexy mačka. Randí s chalanmi pri tom má toho svojho princa. Robí športy, fajčí. No zároveň nikoho neodcudzuje a baví sa s každým. Nevýhody? Žiadne. Výhody?
Zlá baba je opakom Barbie. Takže keď pôjdem proti Barbie ľudia má budú mat radi. Zaujmem Alexovu pozornosť a... A budem proste najlepšia baba na škole."„No to hej Ann.. ale.. to nie som ja. Som mrcha ale. Správala som sa inak. Dobre. Bola som sama sebou. Čo keby som to skúsila ak teraz? Zo všetkého kúsok. Roztomilá baba pred učiteľmi ktorých mám rada, Rebelka zas pri učiteľoch ktorých Nenávidím. Za to zlá baba na Barbie a jej mačičky a normálna pred ostatnými.
Čo ty na to?" navrhla som. Vážne sa mi plán C nepáčil. Nechcem byť podlá. Len chcem vyhrat hru ktorú začal. To je všetko.„Okej no. Ale. Si si istá že to bude fungovať?" trochu zaváhala.
„Počuj. Fox je obľúbený. Je najlepší kamarát Alexa. Lenže chce Lolu. To som ti vravela. No aaaa.. keďže ja som nová, tak stále mám možnosť dotiahnuť to na 1*. Takze ja s Foxom by sme boli nad Barbie s Kenom. Hlavne mi ver." chytila som jej ruku a stlačila ju.
„Veď ja ti verím." usmiala sa.
„A teraz pod. Musíme nájsť dobrý outfit na pondelok!" potiahla som ju k šatníku.
„Heeej mám nápad!!!!! Čo tak začať nanovo? Zmažeš históriu! Začneš ako nová Stacy! S naším plánom!"„Počkaj. Hádam má nechceš dať za mníšku alebo čo!" rozrehotala som sa.
„Čakaj tu. Idem dole do obchodu. Za 5 sekúnd som späť!!" zobrala kabelku a utekala von z bytu. Niekedy je dosť šialená.
Myslela som na Alexa. Je vážne nutné toto všetko? Prečo. Prečo sa proste nemôžeme uzmieriť. Už viem. Lebo ja ho milujem a on je s Barbie. Prečo.. keby som si to bola skôr uvedomila. Mohla som.. keby nebolo tej osudnej noci... toho boz...
„Som späť!!" prerušila moje rozmýšľanie.
„Tak? Na čo si prišla? Čo ideme robiť?"
Prekvapené som sa na ňu pozrela. Z igelitky vytiahla farbu na vlasy.
„Nová Hnedo-gaštanová Stacy? Ja myslím že áno!!!" skríkla.
„To nemyslíš vážne. Nikdy som si vlasy nefarbila."
Pozerala som na ňu.„Ty možno nie ale ja áno. Mala som na vlasoch takmer každú jednu farbu. Chod si po uterák zatiaľ to prychystam.
Po asi 4 hodinách farbenia, vyberania outfitu, make-upu a doplnkov to dopadlo nasledovne.
Krásne, rovné, gaštanovo-hnedé vlasy.
Modrá košeľa, poď ňou čierny crop-top.„Vyzeráš dokonalo!!"
„Myslíš že to je dobre?"
„Vyzeráš božský vážne. No a rychlo si to chod dát dole. Je 01:30. Spím u teba idem si rozložiť gauč. Vyzleč si to a priprav si to na zajtra. Keď tá uvidí Fox odpadne a to nehovorím o Alexovi. Dobru noc prajem!" poslala mi vzdušnú pusu a zavrela dvere.
Musím povedať že keď sa do niečoho vryje tak má dosť veľké ego. Zasmiala som sa. Spím u teba. Dobru noc dievča. Ešte som sa zasmiala a šla spat.Dúfam že sa páčilo❤️
Laf yaaa❤️❤️❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
"Just Friends"
Romansa•UKONČENÉ• Mladá 16 ročná Stacy má už dlho svojho najlepšieho priateľa Alexa. Poznajú sa už 10 rokov. Sú spolu každý jeden deň. Všetko je dokonalé do kým sa nepohádajú a Alex neodíde. Medzi tým sa Stacy deje zo života peklo. Nájdu si nakoniec k sebe...