Znova dávam na začiatok taký ten príhovor. Spomínate si ako som písala že ďakujem za 8 pozreti? To som v živote netušila že môj príbeh bude mat už viac než 500 pozretí!!!!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️🔓
Vážne som netušila že si to pozrie toľko ľudí. Vážim si to a dúfam že sa naň nevykašlete!😏 ešte to bude zamotané. Ale už dlho sme nemali nejakú zamotanejšiu časť čo? Uvidíme ako na tom bude táto.
P.S.U(Posledné slovo v úvode)
Laf yaaaa😂❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️(A ešte niečo. Že nejde mi napraviť normálne písmo. Asi nejaký bug. Takze táto časť s takým tučným pismom😂)
***********
Stál tam. Pozerala som sa naňho.
Strapaté vlasy, dokonalé oči. Zaregistroval môj pohľad.
„Čo ty tu robíš?" opýtal sa a sadol si ku mne.
„Hmm... je to hrozné ale pekne baby si nemôžu na seba dať pekne oblečenie." zasmiala som sa.
„To pre to?" pozrel saZamrmlem.
Po dlhej chvíli znova začne.
„Prečo si sem prišla? Od kedy je po tej hádke a to všetko neviem ani dôvod tvojho príchodu."
„Nerada o tom hovorím. Je to ťažká téma." pozriem do zeme.
Chytí mi ruku
„Vies že mne sa môžeš so vš...." Nadýchol sa.„Prepáč zabudol som. Nič som nevravel." odtiahol ruku.
„Alex... bolo to ako vírus. Po tvojej zrade teda aj mojej. Proste šlo to zaradom." mala som v očiach slzy.
„Čo sa dialo?" utrel mi rukou líce.Povedala som mu to. Všetko. Stále mu verím.
„A teraz som tu..." dokončila som poslednú vetu.
Nepovedal nič. No zrazu sa naše pery spojili. Bol to jemný krásny bozk. No po ňom nasledoval ďalší. Dlhší.
„Ahoj Stac vypýtal som tá. Môžeme už ís...." nedokončil vetu. Vo dverách stal Fox. Rýchlo sme sa odpojili a ja som vstala.
„Fox ja.. to nie je. Ja ti to. Teda ja no."
Odišiel. Ani sa na mna nepozrel.
Rozutekala som sa za ním. Vyšiel zo školy. Rýchlom tempom šiel preč.„Foooox!" kričala som za ním. Neotočil sa.
Vrátila som sa do školy. Išla som si po veci.
„Prepáč ja.. nemal som. Je mi to ľúto." priblížil sa Alex
„Nie to je.. ja si to s ním vyjasnim. Chod radšej za Lolou." utrela som si slzy a zobrala veci.
„Vážne prepáč." povedal.
„Proste sme to skazili. Zase! Asi to náhoda už nebude!" Tresla som dvermi a odišla
Celú cestu som premýšľala. Okamžite som napísala Foxovy.*S.O.S! K'pops
Vedela som že tam príde.
Zložila som si veci a objednala Latte.
Prišiel.„Čo sa deje?" opýtal sa
„Nič ja len chcem sa porozprávať o tom čo si videl."
„Tak to idem... čau." povedal chladne.
„Prosím" chytila som ho za ruku.
Sadol si.„Skôr než si začneš niečo myslieť vypočuj má. Ja.. sedela som tam a prisiel. Opýtal sa má čo sa dialo prečo som sem vlastne prišla. A ja som sa neudržala a rozplakala sa. A tak má iba jemne pobozkal. Kamarátsky. Prisahám!" zdvihla som dva prsty na znak prísahu.
„Počuj Stacy... Od večierku s teba nemôžem spustit oči. Si dokonalá baba. Prvá ktorá sa ubránila Lole. Krásna, múdra. Bol som rád keď sme išli na tie kolotoče. No vedel som že s Alexom niečo máte. Tak som si vymyslel že chcem Lolu aby sme ho naštvali pretože som vedel že budeš súhlasiť a úprimne... dúfam som že ho to naštve tak že sa na teba vykašle. Ja... zamiloval som sa Stac. Zamiloval. Do teba. Chápeš? Normálne. Nie ako divadlo." vzdychol a pozrel sa dole.
Mlčala som.
Zrazu vstal, chytil má za ruky a zdvihol zo stolicky. Dal mi pusu. Silnú, veľkú. Vášnivú.
„Teraz..." odtiahol sa
„Teraz mi povedz čo cítiš. Úprimne!" pozrel sa mi do oči.„Ja... Fox... bolo to.. vášnivé. No. Nie pre mna. Ale to neznamená že"
Dal mi prst na pery„Myslel som si to. Zbohom Stacy" pobral si veci a odišiel.
Stála som tam. Uprostred kaviarni. Sama. S Latte.
Super pomyslím si. Prišla som o Foxa a zároveň aj Alexa... môže byť tento den ešte horší? Zavolala som Ann aby po mňa prišla. Keď sa otvorili dvere myslela som si že to je Ann. Ale to nebola Ann..
Presne tak. Dnešok môže byt ešte horší. Najhorší. Okamžite sa mi do oči nahrnuli slzy. Čo tu robi?
Vstúpil s Nejakou pani a dieťaťom. Zaregistroval má. Šiel ku mne.****************
No čo??? Kto myslite že to bude??! 😂❤️❤️😂
YOU ARE READING
"Just Friends"
Romance•UKONČENÉ• Mladá 16 ročná Stacy má už dlho svojho najlepšieho priateľa Alexa. Poznajú sa už 10 rokov. Sú spolu každý jeden deň. Všetko je dokonalé do kým sa nepohádajú a Alex neodíde. Medzi tým sa Stacy deje zo života peklo. Nájdu si nakoniec k sebe...