•9•

92 5 0
                                    

Prešlo pár mesiacov. Zmenila som sa. Nebavila som sa s nikým. Začala som držať dietu. Celkom sa mi darí. Som za to rada. Schudla som 10 kíl. Áno. Chudneš Anou.. No a čo! Mnoho ľudí tiež. Nikto mi to nebude vytĺkať z hlavy. Je to moja vec.

V škole sa moc veľa nedialo. Teda. Vlastne vôbec nič. Začali sa prázdniny. Konečne preč z tej školy. Aspoň 2 mesiace neuvidím tie tváre.

Večer som išla na FB. Niekto mi napísal
*Ahoj
•Poznáme sa?
*Nie
•Tak na čo si si má pridal?
*Si pekná
•Hmm
*Važne!
•Idem preč, maj sa.

Zablokovať.

Nenávidím ľudí čo nepoznám. Načo mi píšu?

Ráno som sa zobudila na vôňu z kuchyne. Lákalo má to ale. Denne som mohla zjesť iba 150 kalórií. Takze si dám mrkvu.

Zišla som dole. Mama robila cestoviny so syrom. Bože. Tak tučné jedlo. Iba som prekrútila očami a vzala zo špajze menšiu mrkvu.

„Čo robíš?"
„Jem.."
„Stacy... veď sa nám strácaš pred očami. Nemôžeš takto ďalej žiť. Umrieš!!!" z očí jej vybehli slzy.
„Mama. Je to moja vec. Jem. Malo ale jem. Nechaj to tak a neplač." povedala som dosť chladne.

Išla som sa prejsť. Nechápem ako mi kažký hovorí čo mám robiť...

Prechádzala som sa rôznymi uličkami. No zrazu som na konci uličky zbadala Rasťa.
Do riti! Musím vypadnúť. Šiel smerom ku mne.
Otočila som sa a behala som prec. Moje nohy po chvíľke nevládali. Neviem prečo ale nemám z neho dobrí pocit. Otočila som sa a už stál pri mne.

Chytil má za zápästie

„Čo robis ty sviňa? Prečo sa mi vyhýbaš?" bol celkom naštvaný.
„Nechaj má! Môžem si robiť čo chcem!" odvrkla som

„To teda nie! Ešte som s tebou neskončil. Povedal a ťahal má preč

„Nechaj má! Budem kričať." vyhrážala som sa

„Tu ťa počuť nikto nebude maličká."

Pomoooc? Čo sa to deje?? 😭😂 hrozné niečo.

Prepáčte. Ja viem je to krátke ale. Ponáhľam sa do školy 😂 momentálne takze aspoň takto. Laf yaaa❤️❤️

"Just Friends"Where stories live. Discover now