"Nerdesin Sarang?"
Young Bae koltuğun altına bakarken Ji Yong elindeki içkiyle onun ne yaptığını anlamaya çalışıyordu.
"Ne yapıyorsun?"
"Sarang ile canımız sıkıldı.Ev de saray gibi falan derken aklımıza saklambaç oynamak geldi.Ve ben ebeyim."
Ji Yong gülmemek için dudağını ıssırdı.
"Ciddi misin?"
"Evet.Sarang cidden nerdesin? Kesin bir yerde uyuyakaldı bu."
Young Bae diğer odalara bakarken dolabın kapağı birden açıldı.Ji Yong irkilince içkisi yere döküldü.
"Oppa benim.Bu Young Bae oppa cidden çok aptal.Şurdaki saksının içine bile baktı ama dolaba bakmadı."
"Yıldızları izlemeye ne dersin?"
"Güzel olurda Young Bae oppa ne olacak?"
"O seni aramaya devam etsin."
Ji Yong Arzu'nun elinden tutup yukarı kata çıkardı.Yatak odasında ki büyük balkona çıktılar.
Arzu yıldızlara hayranlıkla bakarken Ji Yong da Arzu'ya öyle bakıyordu.
"Burası gerçekten güzel."
"Bencede."
Balkondaki salıncağa oturdular.
"Önceden sana yıldız derdim.Bana uzak ve parlaktın ama ışığın bana huzur veriyordu.Kendi kurduğum bir dünyam vardı ve sen baş karakteriydin.Bir ara bu acıyla öleceğimi sandım.Senin değer verdiğin birisi seni görse tanımayacak bile.Sanırım içten ettiğim dualar kabul oldu.Kokunu biliyorum.Sesini ve gülüşünü yakından biliyorum.Şanssız olduğumu düşünürdüm ama öyle değilmiş."
Ji Yong kahkaha atarken yukardaki yıldızlara baktı.
"Bunları düşünme artık.Sen bir savaştaydın.Kazandın.Bana sahipsin."
************
"Ne demek bu Hyung?!"
"Ne ne demek Ji Yong.18 yaşındaki kızı nasıl evlat edineceksin? Bu mantıklı değil.Üstelik kızın bir ailesi var iyice salaklaştın.Seni pis serseri."
"Kore vatandaşı değil.Nasıl Kore'de yaşayacak? Dil bile bilmiyor."
"Eğer Kore vatandaşı olsun istiyorsan Koreli biriyle evlenmesi gerek."
Ji Yong dudaklarını yalayıp haylazca gülümsedi.
"Harikasın Hyung.Hoşçakal."
Ji Yong bu fikre o kadar bayıldı ki sevinçten kafasını yerden yere vurmak istiyordu.Sarang'ın kocası olacaktı.Daha önce hiç böyle bir şeyi düşünmemişti.
Telefonu kapatıp balkona geri döndüğünde salıncakta uyuyakalan Arzu'yu gördü.Yüzünü kapatan saçlarını düzeltti.
"Uyudun mu?"
Arzu dan ses gelmeyince yanağını okşadı.
"Seni seviyorum Sarang."
Ji Yong kızı kucağına alıp yatağa yatırdı.Young Bae'nin de yattığına emindi.
********
Arzu uyandığında kendini bebek gibi hissetti.Bu yatak olamaz bir bulut.
"Ne rahat yattım lan.Bu Rita çok şanslı."
Gözlerini ovuştururken banyoya girdi.Kendi eviymiş gibi kullanıyordu.Banyodaki işlerini hallettiğinde aşağı indi.
Young Bae televizyon izliyordu.Ji Yong ortalarda görünmüyordu.
"Günaydın."
"Günaydın."
"Ji Yong Oppa nerde?"
"Bilmiyorum.Sabah çıkmış."
Arzu inanmayarak Young Bae'ye baktı.
"Nasıl? Ortalık sakinleşti mi?"
"Evet ve yarın Kore'deyiz."
Young Bae televizyon izlemeye devam ederken Arzu da telefonunu eline aldı.
Kısa süre sonra kapı çaldığında Arzu ve Young Bae birbirlerine baktılar.İkiside aynı anda kapıyı gösterdiler.
"Ben ünlü bir adamım ve şuan da tatildeyim.Kalk sen aç."
Arzu sinirle ayaklandı.Sonra gülerek Young Bae'ye döndü.
"Mal!"
Young Bae Türkçe bilmediğinden Arzu'nun gülerek söylediği şeyi anlamadı.
Arzu kapıyı açtığında sinirli bir Ji Yong ile karşılaştı.
"Nerdesiniz siz? Bir saattir kapıda ağaç olduk."
Arzu Ji Yong'un yanındaki takım elbiseli adamı incelerken kapıyı tamamen açtı.
Ji Yong ve adam içeri girince Young Bae ayaklandı.
"Sonunda kıçını kaldırabildi beyefendi.Yapıştı sanmıştım."
Arzu kendi kendine Türkçe konuşurken adam ve Young Bae selamlaştı.
"Sarang bu adam nikah dairesinden geliyor."
"Anlamadım."
Arzu anlamazken Young Bae şok içinde Ji Yong'a bakıyordu.
"Biliyorsun sana bir söz verdim.Seninle yeni bir hayata başlayacaktık.Seni Kore'ye götüreceğim ve kaldığın yerden okula devam edeceksin.Sadece tek sorun Vatandaşlık.Bunun çözümüde bu beyefendi."
"Neymiş o çözüm?"
Young Bae sinirle konuştu.Her şeyi anlamıştı.Bu adam ne yapıyordu böyle?
"Bir Koreliyle evlenmesi gerek.Ben de kimseye güvenmediğim için, Sarang'la evleneceğim."
Bu aralar pek ilham gelmiyor ama bölüm atma isteğim geliyor.Sanırım alışkanlık haline getirdim.Bu yüzden güzel olmadıysa özür dilerim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cotton Candy○°• G Dragon
FanfictionJjAa04:Oppa derken yanlış anlama abi anlamında aramızda on yaş var. xxxibgdrgn: Hangi dil bu? JjAa04:Ohaa cevap verdi... Gerçekten bayağı saçma oldu. G Dragon sakın okumasın^^