☆Yıldızlı bölümden sonrasında smut vardır.Şiddetle uyarıyorum.Rahatsız olanlar lütfen okumasın.
"Öğretmen Park gerçekten çok komik."
"Komik tabi Sarang.Adam senin çizdiğin elbiseye köpek mi çizdin dedi."
"Onu hatırlatma ya.Ji Yong benim bu bölüme yeteneğimin olduğunu söylüyor.Ben onun için oldukça başarılı olacağım."
Ji Hoon aldığı dondurmalardan birini Arzu'ya uzattı.
"Ünlü birinin akrabası olmak zordur bilirim.Herkes senden de bir şeyler bekler."
"Senin olayın ne Ji Hoon? Annen, baban, ailen?"
Arzu dondurmayı eline yüzüne bulaştırırken o anlatmaya başladı.
"Ben dedem ve amcamla yaşıyorum.Amcam bir şirketin CEO'su.Oldukça zengin ve yakışıklı.Annem ve babam trafik kazasında ölünce bana sahip çıktı."
"Üzüldüm."
Ortam oldukça sessizleşirken Ji Hoon konuyu değiştirdi.
"Amerikada ki kız arkadaşıma çok benziyorsun."
"Öyle mi?"
"Evet.Adı Ariana'ydı.Çok sevimliydi."
"Onu özlüyor musun?"
"Hayır.Senin sayende özlemiyorum.O yanımdaymış gibi."
Ji Hoon'un bu hallerini pek sevdiği söylenemezdi.Bir an önce eve gidip Pamuk şeker Oppasını görmek istiyordu.Arzu dalmışken telefonuna gelen bildirim sesi irkilmesini sağladı.Telefonu cebinden çıkarıp gelen mesaja baktı.Bir kaç resim gönderilmişti.
Resimde Ji Yong ve oldukça güzel bir kızın samimi anları.Hatta öpüşüyorlar bile.
G Dragon'un gizemli sevgilisi sonunda ortaya çıktı.İkili bugün bir kafede kameralara böyle görüntülendi.
Gözlerinin dolduğunu hissetti.Elindeki dondurma yere düşünce Ji Hoon endişeyle Arzu'ya baktı.
"Sarang iyi misin? Sorun ne?"
Arzu telefonun kilidini kapatıp cebine koydu.Gözyaşları akmaya devam ediyordu.
"İyi değilim Ji Hoon."
"Sorun ne? Noldu? Birine bir şey mi olmuş?"
"Hayır.Bir şey yok.Gidelim artık."
Ağlayarak konuşurken Ji Hoon bir anda Arzu'ya sarıldı.
"Her şey düzelicek.Sakin ol."
Arzu ondan da gaz ağlarak onun omzunda ağlamaya başladı.
"Eve gitmek istemiyorum."
"Biz de gitmeyiz."
*****************
Ji Yong bugün oldukça yorucu bir gün geçiriyordu.Bir an önce eve gidip Sarang'ı görmek istiyordu.
"Tamam onu anladım da bu kızla neden görüşmek zorundayım."
"Ji Yong sen zekiydin noldu sana? Diyorum ki dedikoduların çıkmasını engellemek adına basına bir oyun oynayacağız.Sadece samimi görünceksin o kadar."
"Bunu yapmayacağım Sara-"
"Yapmanı söylüyorsam yapman gerekiyor demektir.Zaten evlendiğin için seni kovmam gerek ama bayağı yetenekli ve ünlüsün.Daha fazla sınırlarını zorlama."
Eğilip odadan çıkan Ji Yong sinirle kapının yanındaki çöpe tekme attı.
"Sorun yok.Sarang anlayışla karşılayacaktır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cotton Candy○°• G Dragon
FanfictionJjAa04:Oppa derken yanlış anlama abi anlamında aramızda on yaş var. xxxibgdrgn: Hangi dil bu? JjAa04:Ohaa cevap verdi... Gerçekten bayağı saçma oldu. G Dragon sakın okumasın^^