34

429 20 46
                                    

"Film mi çekiyoruz? O çıkıyor bu çıkıyor.Ji Yong'un karısı benim!"

Arzu güzel konuşmuştu ama şirkete gelen paparaziler onu duymuştu.Bir anda patlayan flaşlar ve karışan ortalık.

*2 gün sonra**

"Şu fotoğrafta ağzın kaymış."

Arzu hâlâ depresif bir halde yorganıyla hayatını sorguluyordu.O olaydan sonra tonlarca nefret mesajı almış, bir iki kez de saldırıya uğramıştı.Üstelik Ji Yong'la da görüşememişlerdi.Daniel onu güldürmek için çok uğraşıyordu.

"Daniel o iyi olacak mı?"

"Tabiki de iyi olacak.Ji Yong da bir insan.Bir gün oda evlenecekti."

"Daniel midem çok kötü.Biraz yürüyüş yapsak.Temiz hava belki iyi gelir."

"Olmaz dışarısı tehlikeli."

"Ev..Beni basıyor."

Daniel tereddüt etsede kabul etti.İkisi hazırlanıp çıkacaklardı ki Daniel Sarang'ı durdurdu.

"Bunları tak."

Maske ve şapkaya ifadesizce baktı Sarang.Sonra alıp hepsini giydi.Kapıdan çıkınca Sarang telefonunu kontrol etti.Ji Yong dan hâlâ haber alamıyordu.

"Hepsi benim hatam.Bütün emekleri ve imajı benim yüzümden yerle bir olmak üzere.Kimse beni kabul etmedi bile."

"Herkes unutucak ve her şey yoluna girecek sadece sakin ol."

Biraz yürüyüşten sonra eve döndüklerinde kapıda Ji Yong'u gördüler.İki gündür ilk defa gülümseyen Arzu, Ji Yong'a koştu.Ama Ji Yong'un keyfi pek yerinde değildi.

Elindeki kağıtları Arzu'nun eline verdi.Arzu anlamayan bakışlarıyla kağıtlara baktı.

"Bu..Bu ne demek? Bunlar boşanmak için olan belgeler."

Daniel boşanma lafını duyduktan sonra şaşkın bir şekilde kağıtları Arzu'nun elinden aldı.

Daniel kağıtlara bakarken Ji Yong arabasına ilerledi.Sarang arkasından bakıyordu.

"Evet şöhreti bana tercih ettin değil mi?!"

Ji Yong, Sarang'ın bağırmasını umursamadan arabasına bindi.Daniel hâlâ kağıtları okuyordu.

"İmzalamayacağım bunu piç herif!!"

Sarang'ın bağırması kuşları bile korkuturken Ji Yong, Sarang'a baktı.

Sulu gözleri ve kızarmış yüzüyle Ji Yong'a bakan Sarang gözlerinin karardığını

hissetti.Daniel'ın kollarına düşen Sarangla birlikte Ji Yong korkuyla arabadan indi.

Daniel, Sarang'ı taşırken Ji Yong da evin kapısını açtı.Sarang'ı odasına çıkarıp yatırdılar.Ji Yong doktoru aradı.Daniel ise sinirliydi.

"Sen gerçekten Aptalsın.İki gündür ne halde haberin var mı?"

"Bir kere bile aramadın bilmezsin tabi."

"O benim yüzümden zarar görecek.Benle evli kaldığı her saniye tehlike altında olacak.Aramadım çünkü hayranlarım tarafından saldırıya uğradığını biliyorum.Ve bundan utandım."

"Yine de aramalıydın.Sürekli kustu.Çok az yemek yedi.Onu bu kadar üzmeye hakkın yok.Ne demek boşanmak? Kız senin yolunu gözlüyordu."

Ji Yong sadece sustu.On dakika sonra doktor geldi.İki adamıda odadan çıkardı.İkisi de kapının önünde bekliyorlardı.Ve bekledikçe daha da korkuyorlardı.Daniel dayanamadı ve kapıyı tıklattı.

Cotton Candy○°• G Dragon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin