21

573 41 27
                                    

Arzu önündeki kağıtlara bön bön bakıyordu.

"İmzalaman gerekiyor."

"Ama oppa bu saçma değil mi? Ya şirket filan öğrenirse senin için sorun olmaz mı? Yeterince sorun yaşadın."

"Saçmalama Sarang.Ben imzaladım bile.Saklayabiliriz.Her geçen benim kimliğime mi bakıyor.Sen bunu düşünme de nasıl korece öğreneceğini düşün."

Ji Yong gülümseyerek kızın saçlarını karıştırdı.Young Bae hala kızgındı ama Ji Yong'u ilk defa bu kadar mutlu görmüştü.Peki yine hastalığı ilerlerse Sarang'ı ondan nasıl kurtaracaktı?

Arzu kalemi alıp tereddütle isminin yazılı olduğu yeri imzaladı.Tereddüt etsede içindeki sürtük deli gibi dans ediyordu.

"Başka bir şey var mı Bay Park?"

"Hayır Ji Yong.Şuan da senin soyadını aldı bile.Vatandaş olmamak için hiçbir sorunu yok.Size iyi günler ben artık gidiyim."

Ji Yong adamı geçirip tekrar salona geldi.

"Neden bu kadar ciddisiniz? Sorun kalmadı.Bugün Amerika da son günümüz Rita'ya söyledim.Bizi bir klübe çağırıyor.Hadi hazırlanın da gidelim."

Young Bae ve Arzu bön bön bakarken konuşmaya devam etti.

"Hadi Sarang.Gidip giyin.Artık üzülmek yok.Abin burda."

Arzu gülümseyip yukarı çıkarken Young Bae Ji Yong'un kolundan tuttu.

"Sen ne yaptın? Bu yaptığın ne kadar mantıklı? Birini bu şekilde elde edemezsin.Başa mı dönüyorsun?"

"Birini elde ettiğim falan yok.Onu bu şekilde koruyabilirim.Birini başka ülkeden getirmek kolay mı sanıyorsun? Orada bir bakkalı bile bulamaz.Seviyorum evet.Hatta aşık bile olabilirim.Ama bu yaptığımın bununla bir alakası yok."

"Sen gerçekten delisin.O bir Koreli değil.Türk o.Üstelik çok saf.Onu kullanmaya felan kalkma.Ona zarar verme."

Ji Yong Young Bae'ye sinirle yaklaştı.

"Benim Sarang'ım.Benim istediklerim.Sen karışma.Grubu etkileyecek hiçbir şey yapmam.Merak etme.Sadece Sarang sonsuza dek benim yanımda kalacak.Ona alışsan iyi olur.Şimdi git hazırlan.Keyfimi bozma."

Arzu siyah elbisesiyle aşağı inerken ikisi birbirinden ayrıldı.

"Rita elbisesinden aldığım için beni öldürür mü?"

Ji Yong kitlenmiş bir şekilde zarifçe inen Arzu'ya bakıyordu.Evet arkadaşlar merdivenlerden inen bu çıtır Ji Yong'un karısı.

*********

Arabayı süren Young Bae hala kızgındı.Ji Yong'un arabadan inip Sarang'ın kapısını açmasını izledi.Tanınmamak için oldukça farklı giyinmişlerdi.Gece gece güneş gözlüğü...

Gösterişli bina kuytu bir sokaktaydı.Paparazilerin burayı bilmedikleri belliydi.

"İçimden binlerce selfie çekinip altına orta parmak emojisi koyup paylaşmak geliyor da neyse."

Arzu yine kendi kendine konuşurken Ji Yong onun elini tuttu.Arzu hala pek alışamamıştı bu hareketlerine.Türkiye değildi burası.

İçeriye girdiklerinde dans eden manyakların dikkati bile Ji Yong ve Tae Yang'daydı.

Arzu Rita'yı ararken striptiz direğinde bulmayı beklemiyordu.

"Oha lan! Karı ya bak."

"Efendim Sarang?Noldu?"

"Yok bir şey Oppa.Çok dikkat çekicisin."

Ji Yong gülümserken Young Bae çoktan ortama uyum sağlamıştı bile.Ji Yong, Arzu'yu çekiştirerek dans pistine getirdi.

"Hadi eğlenelim."

Arzu Ji Yong'a mal mal bakarken ne yapacağını şaşırdı.Sonra oda kendini ritme kaptırdı.

Deli gibi dans eden Young Bae bütün gözleri üzerine çekerken ilerleyen saatlerde oldukça dağıttı.

Ji Yong da öyle.Arzu ilk kez geldiği klüpte içkiyi ağzına bile sürmedi.Çünkü o bir Türk kızı.

"Beni dinleyin! Ben artık evliyim.Hemde şu pistteki çıtırla!"

Arzu Ji Yong'un ne zaman yanından gidip sahneye çıktığını düşünürken herkes'in ona baktığını farketti.

"Fazla içti de ne dediğini bilmiyor.Siz devam edin."

Koşarak, ki bu topuklularla biraz zor oluyordu, Ji Yong'u güç bela sahneden indirdi.Rita hala direkteydi.Young Bae de kızın birinin kucağına sızmıştı.

Ona gülerken yanağına değen ıslaklıkla kafasını çevirdi ve şoktan az kalsın bayılacaktı.Ji Yong, Arzu'nun yanağını yalarken bir anda dönmesiyle dudağını yaladı.

Yüzünü buruşturarak geri çekilen Arzu'yu tekrar çekiştiren Ji Yong ayakta bile zor duruyordu.

"Ne yapcam şimdi?Resmen beni yaladı.Yukarıda bir oda felan var mıdır ki?"

Arzu zorla Ji Yong'u yukarı taşıdı.İlk bulduğu odaya girdi.

"Ah Sorry!"

Bruno Mars'ı bir kızın üzerinde gördüğüne sevinmeli mi?

Sonunda bulduğu boş bir odaya girip Ji Yong'u yatağa fırlattı.Kendide onunla birlikte yatağa düştü.İyi mi diye Ji Yong'a bakarken Ji Yong'u üstünde buldu.

"Sen çok tatlısın karıcığım."

Ji Yong bu sefer burnunu yalamıştı.

"Yuh!"

Neredeyse ezilmek üzereydi ama Ji Yong bir santim iteklenmiyordu.Sonra Ji Yong Sarang'ın asla unutamayacağı bir şey yaptı.

Arzu'nun dudaklarını sömüren Ji Yong yüzünde memnun olmuş bir gülümsemeyle sızdı.

Arzu ilk öpücüğünü verdiğini düşünüyordu ama biz bunun ilk olmadığını biliyoruz ve Ji Yong ile aramızdaki küçük bir sır..

Yuppi yeni bölüm...
Ben bile beğendim bu bölümü^^

Cotton Candy○°• G Dragon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin