"Üzgünüm."
Sarang Daniel'ın yüzündeki yaraları temizliyordu.
"Ji Yong resmen ağzıma sıçtı.Deli gibi de evden gitti.Ne yapacak kim bilir?"
"Beni bebeğim için sevecekse hiç sevmesin.Hem ne yapabilir ki?"
Kapı zili duyulunca birbirlerine baktılar.Koşarak ikisi birlikte aşağı indiler.Korkuyla kapıyı açtılar.Kapıda kısa saçlı deri ceket ile harika bir kombin yapmış olan Cool kıza(cisnake kanka seni böyle hayal ettim.) baktılar.Sarang kapıdaki kızı görünce rahatladı ama Daniel tam tersi korkudan bağırdı.
"Senin ne işin var burda?"
"Türk bir kızı hamile bıraktığını öğrendim.Gelip bir ağzını burnunu kırayım dedim ama zaten birisi yapmış."
"Ji Yong sana mı ispiyonladı?"
"Hayır Seungri aradı."
"O nerden öğrenmiş?"
"Onu bunu kes Dani! Yalan konuştuğunuzu biliyorum.Neden Ji Yong'a yalan söylüyorsun.Onu üzersen seni mahvederim dememişmiydim."
"Ah şu küçük şeye de bakın.Oppa diyeceksin Lan bana!"
İkisi kavga ederken araya Sarang karıştı.
"Bir dakika..Daniel bu kim? Sen Türk'sün.Daniel lan felan diyorsun noluyor? Türkçeyi çözdün bir de maço mu oldun?"
"Sen karışma!"
İkisi aynı anda bağırınca solundaki koltuğa oturan Sarang koltuğa oturdu.
"Tamam bağırmayı kes Naz.Evet bebek benden değil.Bu gördügün kız Ji Yong'un karısı ve ondan hamile."
Naz, Sarang'a dönüp tek kaşını kaldırdı.
"Bu doğru mu?"
"Evet doğru ama Ji Yong boşanmak istemişti.Sonra hamile olduğumu öğrenince vazgeçti.Sadece çocuk için."
"Ah! Bu çok saçma.Hadi doktora gidiyoruz."
"Ne?!"
"Nerden bilelim Ji Yong Oppa'yı kandırmadığını?"
"Siktir ordan."
Arzu oturduğu yerden kalkıp Naz'ın yüzünün dibine girdi.
"Bana yalancı diyemezsin.Alırım seni ayağımın altına!"
Daniel iki Türk kızına baktı.Hiç bir Koreli kızda bu öfkeyi görmemişti.Karışmakla karışmamak arasında kaldı.Kapı çalınca,tıpkı bir boğa gibi birbirine bakan iki kızı öylece bırakıp kapıya baktı.
"Bir sen eksiktin!"
"Sarang nerede?"
Ji Hoon Daniel'ı takmadan içeri girdi.
"Seni servet avcısı Sürtük!"
"Bana baksana sen!"
Arzu tam Naz'a doğru atlamak üzereyken hemen yetişen Daniel, Naz'ı yakalayıp sırtına aldı.
"İndir beni!"
"Sarang biz gidiyoruz sende Ji Yong'u ara!"
Daniel sırtında Naz'la evi terk ederken, Arzu ve Ji Hoon birbirine baktı.
"Ji Hoon ben gitmek istiyorum."
"Nereye?"
"Nereye olursa."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cotton Candy○°• G Dragon
FanfictionJjAa04:Oppa derken yanlış anlama abi anlamında aramızda on yaş var. xxxibgdrgn: Hangi dil bu? JjAa04:Ohaa cevap verdi... Gerçekten bayağı saçma oldu. G Dragon sakın okumasın^^