16

743 52 44
                                    

Cotton Candy
Sana Daniel'ın evine gitmeni söylemiştim.Gitmemişsin.

Cotton Candy
Sarang neden beni dinlemiyorsun?

Cotton Candy
Ailene neden yalan söyledin.

Cotton Candy
Daniel bana her şeyi anlattı.

Cotton Candy
Yalnız değilsin ben varım.Hasta olacaksın bebeğim.

Cotton Candy
O salıncaktan in.

Ailesi Daniel ve Arzu'yu öyle görünce her şey normal bir haldeyken bile yanlış anladılar.Onlara göre Arzu pislikten bir şey değildi.Uyuşturucuda kullanırdı sürtüklük de yapardı.

Arzu ailesinin ona yaptığı imalara dayanamadı.

"Evet o benim sevgilim ve biz evlenmeyi düşünüyoruz.Çünkü ben hamileyim.Artık size yük olmayacağım.Onunla birlikte Kore'ye taşınacağım.Siz de bu utandığınız kızınızdan kurtulacaksınız.Şimdi gidin burdan."

Ailesi bunu beklermişcesine hiç tereddüt etmeden odadan çıktı.Arzu gözyaşlarına boğulurken Daniel ona su uzattı.Daha önce Arzu'yu araştırmıştı.Uğradığı iftiradan sonra ailesi ona tıpkı üveymiş gibi davranıyordı.Ama Arzu'yu bir kere dinleselerdi olayın öyle olmadığını anlarlardı.

"Normalde olsa böyle demezdim ama seni anlayabiliyorum.Merak etme patron sana değer veriyor.Aile olmak için illa kan bağına gerek yok."

Daniel odadan çıkıp Ji Yong'a haber verdi.Ji Yong Daniel'a Arzu'yu eve götürmesini söyledi ama Arzu kabul etmedi.

Ji Yong dayanamadı ve Türkiye'ye gelmek için uçağa atladı.Daniel bir gündür Arzu'nun her şeyiyle ilgileniyordu.Sokakta kalmaması için ne kadar dil döksede ikna edemediği için sabaha kadar onun bulunduğu parkta onu izledi.

Ji Yong Uçaktan iner inmez Arzu'nun bulunduğu parka geldi.

"Selam Daniel."

"Oh patron hoşgeldin.Sabaha kadar parkta ve salıncakta ağladı.Bir kaç tane sapık dövdüm bunu ücrete eklerim."

Daniel kahkaha atarak konuşurken oldukça rahattı.Aslında koruma felan değildi.Ji Yong'un bir dostuydu.Bu işten para almıyordu.

"Her şey için teşekkür ederim."

"Önemli değil her şey Aşk için."

Ji Yong sallanan kıza baktı ve Daniel'a döndü.

"Onu seviyorum.Ona ihtiyacım var.Ama daha görmediğim sesini bile bir kere duyduğum birine aşık olacağımı sanmıyorum.O benim hayranım ve biz idoller hayranlarımız için her şeyi yaparız."

Daniel gülerken Ji Yong çoktan kızın yanına gitmişti.Kızın salıncağını itekledi ve hareket etmesini  sağladı.

"Şimdi tam da küçük kız olmuşsun.Ağlak bir kız.Ve şimdi bu ağlak kız Oppa'sının sözünü dinleyip onunla Kore'ye evine gelicek."

Bu hikaye gittikçe amacından sapıyor...

Cotton Candy○°• G Dragon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin