Arzu gözlerini açtığında halı deseniyle göz göze geldi.Sırtında ki ağrı yüzünden zorla yerden kalkarken Ji Yong'un yataktaki halini görünce kocaman bir kahkaha attı.
Ji Yong'un tek ayağı yatağın yanındaki sehpanın üstünde diğer ayağı da diğer sehpadaydı.
"Oha lan sıfır açmış."
Hala gülmeye devam ederken ,ki hayvan gibi güldüğü için, Ji Yong güzellik uykusundan uyandı.
"Ne oluyor?"
"Bacaklarını fena açmışsın yırtıldı mı bir yerlerin?"
Ji Yong kızı anlamaya çalışırken yatakta kendini düzeltti.
"Asıl sen kendi tipine küçük kız."
Arzu Ji Yong'a pek inanmasada banyodaki aynaya koştu.Saçlarını dik dik halini ve yüzündeki desenleri görünce çığlık attı.
"Bir de bana gülüyordun."
Banyonun kapısına yaslanmış olan üstsüz Ji Yong gülümsedi.Arzu kendi haline bakarken Ji Yong'a döndü.Baştan aşağı onu süzerken ayıp olduğunu düşünerek bakışlarını ayaklarına indirdi.
Ji Yong bu halini sevimli buldu.Aynanın önündeki kızın yanına ilerledi.
"Oldukça komiksin Sarang."
Kızın saçlarını düzeltmeye başladı.Arzu aynadan kendilerine bakıyordu.Hayalleri gerçek olmuştu.Pamuk şeker Ji Yong Oppa ona değer veriyordu.
Ji Yong düzelttiği saçları okşadı ve öptü.
"Artık gitmeliyiz.Uçak kaçmadan.Bugün ikimizde yeni hayata başlayacağız.Herşeyi unut.Sadece sen ve ben olacağız.Ben senin yeni ailenim.Seni kimsenin üzmesine izin vermeyeceğim.Söz veriyorum."
"Pamuk şeker oppa şuan göğsünle öpüşüyorum çok sıkmasan."
Arzu çok beyin fakiri olduğu için ona sarılan muhteşem GD'nin sarılmasını beğenmedi.
"Hadi hazırlan da gidelim.Balayında buraya geliriz."
"Ne?!"
"Ne dedim ben? Şaka yaptım.Şaka şaka."
Arzu gözlerini kısarak Ji Yong'a baktı.
"Keşke büyük olmasaydın.Senle evlenmek isterdim.Sen muhteşemsin."
*********
Hazırlanan ikili uçağa binmek için havaalanına geldi.Ji Yong gözlükleriyle oldukça Coolken Arzu'nun büyük tişörtü ortamı bozuyordu.
"Mala benziyorum."
"Efendim Sarang."
"Ne zaman bineceğiz dedim Oppa."
"Birazdan.Çok mu heyecanlısın?"
Ji Yong kızın burnuna dokunarak konuştu.
"Evet.Zaten ben bu yaşadıklarımın bir rüya olduğunu düşünüyorum.Hiç bitmeyece-"
Arzu kendini yerde bulunca konuşmasını tamamlayamadı.Ji Yong patlayan flaşlara far görmüş tavşan gibi baktı.
"Müziği bırakıp Türk bir kızla kaçtığınız doğru mu?"
Ji Yong paparazilere cevap vermeyip onları itmeye çalışırken yerdeki Arzu yerden hiç kalkmadı sürünerek ordan uzaklaştı.Sakin gördüğü bir yerde kalktı ama gördüğü kişi şok geçirmesini sağladı.
"Young Bae!"
"Ben senin abinim nasıl adımı kullanabilirsin? Hey Ji Yong nerde?"
Parmağıyla kalabalığı göstedi.Young Bae göz devirerek kızın kolundan tuttu ve aradan sıyrılmaya çalışan Ji Yong'u da çekiştirip ordan uzaklaştı.
"Senin burda ne işin var?"
"Bunun hesabını sonra soracağım.Kore karıştı hemde senin yüzünden birileri seni ifşa etmiş menejer olayı yalanladı.Bir süre Ne Kore'de ne de Türkiye de olmaman gerek o yüzden ben üçümüzede Amerika bileti aldım.Şu küçük kızı da saklayalım."
Arzu havaya baktı.
"Allahım nolur öldür beni.Bir kolum dan Taeyang tutuyor bir kolumdan GD.Zirvede bırakıyımda mutlu gideyim öteki tarafa."
Ji Yong ve Young Bae anlamaz bakışlar attılar.
"Hadi uçağa binelim.Geç kalacağız."
********
"Konuyu anlatacak mısın artık?""Bir haber çıktı.Kendinden 10 yaş küçük Türk bir kızla ilişki yaşadığınla ilgili.Hayranların delirmiş durumda Menajer de öyle."
Ji Yong gözlerini devirdi.
"Öyle bir şey yok."
"Ne demek yok bu kızla-"
Tae Yang kızı gösterirken kızın bagajda olduğunu hatırladı.
"Biz Sarang'ı bagajda unuttuk.Bayım durun!!"
Hızla arabadan inen havalı ikili koşarak bagajı açtılar.
"Hadi ama havasızlıktan öldü mü?"
Ji Yong, Arzu'yu kaldırırken Young Bae aklındaki deli sorulara anlam vermeye çalışıyordu.
Ji Yong ne kadar seslensede Arzu'nun hala gözleri kapalıydı.
"Uyanmadı."
"Tokatla!"
"Ne?!"
"Haa sakın yapmayın şaka yaptım size."
Ji Yong ve Young Bae Arzu'ya pis pis bakarken taksici daha fazla dayanamayıp onları yolun ortasında bırakıp gitti.
"Siz nasıl ünlüsünüz ya? Adam bizi bırkıp gitti."
"Biz Amerika'da ne yapacağız?"
"Ne demek ne yapacağız? Ben boşuna sizi kurtarmadım.Menajer gidin orda tatil yapın dedi.Ortalık yatışana kadar.Ama tanınmamamız lazım."
"Fırsatçı.Hey o zaman nasıl eğleneceğiz ki? Her yerde bizi yakalarlar."
Young Bae kocaman güldü.
"Tatil tatildir.Rita Ora'ya gideceğiz.Ben konuştum."
Arzu ve Ji Yong, Young Bae'ye baktılar.
"Tae Yang harikasın.Oppa mı değiştirsem?"
Nasıl bir bölümdü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cotton Candy○°• G Dragon
ספרות חובביםJjAa04:Oppa derken yanlış anlama abi anlamında aramızda on yaş var. xxxibgdrgn: Hangi dil bu? JjAa04:Ohaa cevap verdi... Gerçekten bayağı saçma oldu. G Dragon sakın okumasın^^