8 Bölüm

41 12 2
                                    

Ada ' dan devam.

Sabah kalktigimda yanımda Güney vardı . Güney beni öyle sarmış ki boğularak ölecek miyim diye düşündüm sonra güneyi uyandırmak için seslendim ama uyanmadi bende başka yol denemek için kollarından kurtuldum ve bir su bardağı suyu kafasından aşağı boşaltım ve ani bir hareket ile uyandı ve bağırmaya başladı " ada seni tutarsam kimse elimden alamaz seni " dedi " hep sen mi yapacaksın böyle şeyleri birazda ben yapayım " dedim ve kaçmaya başladım aşağı indigimde annem gil kahvaltı yapıyordu bizde yerimize oturdum ve kahvaltı yaptık kahvaltı yaptıktan sonra odama çıktım bu gün okula hiç gidesim yoktu ama beni güney ikna etti ve şimdi okul kıyafetlerini giydim ve aşağı indim benim indiğini gören güney dis kapıya doğru yürüdü bende peşinden gittim . Güney in arabasına bindi ve okula gelene kadar hiç konusmadik .okula geldiğimizde güney " eğer sana birşey söyleyen olursa bana şöyle kuzey ve ali den uzak dur " dedi Kuzeyi anladım ama Ali ne araka olduğunu anlamadım ama kabul ettim " tamam maviş" dedim . Arabadan indiğimde herkez bize baktığını gördüm ve önüme gelen özur diliyordu ama ben onları dinlemedim ve sınıfa çıktık sınıfa vardığında Doruk ve Mira da gelmişti bizde yerimize oturdum ve Defne ile konuşmaya başladım " olanları duydum çok üzgünüm ada " dedi bende " senin sucun yok saten herkez özur diliyor ama yaptıktan sonra dilese neye yarar hem özur dilemesi gereken dilemesi lazım" dedim o da bana " haklisin ama o kimseden özur dilems"dedi Defne hakliydi i ve özur ben böyle düşünceye dalmisken kapıdan girnlere gözüm kaydı ve o da girmişti tabiki kuzey onun gözlerinde beni buldu bir iki dakika gözlerine baktıktan sonra yerine geçti ve hoca derse girdi bütün dersler böyle geçip gitti . Okul çıkışı kafeye gitmeye kalar verdik Güney in gelmesini kutlamak için Defne de gelecekti bu yüzden mutlu olmuştum güney ile Defne sizcede güzel çift olmaz mı ? Bence güzel çift olur aynen aynen ben bunların aralarını yapicaktim bunu beyninin bir kosesine not ettim ve okuldan çıktık arabaya doğru yol aldık arabaya bindik ve kafeye vardık .kafeye vardığınızda masanın birine geçtik ve sohbet etmeye başladık . Yanımıza garson geldi ve " iki kola iki limonlu soda bir tane de karpz çilekli soda " dedi güney . Garson yanımızda n gittikten sonra sohbete devam ettik . Garson siparişleri getirdik ten sonra ben defne ve Güney in davranışlarına bakıyorum güney ilk kez bir kıza bu kadar yakın davranıyordu ben kesin bunların arasını yapmak düşüyordu çünkü Güney e kalsa ölme eşeğim ölme böyle konularda hic iyi değil . Ben bunları düşünürken Defne bana seslendi " ada istersen kalkalim " dedi ben daha be olduğunu anlamadan Güney de " bence de kalkalim" dedi ben ne olduğunu anlamak için arkami döndüm ve onun arkadaşları ve kuzeyi gördüm " hiç gerek yok ben o yokmuş gibi davranirim saten daha önceki hayatımda hiç olmayan birini şimdi hayatımda varmış gibi davranmaya gerek yok " dedim ve konuşmaya devam ettik . Arada biraz zaman geçti ve Ediz yanıma geldi " ben özur dilerim böyle olmasını istemedim eğer bana bir şans daha verirsen bir daha tanışalım ama ben hala kuzeyin arkadasiyim " dedi bende " sizin suçumuz yok özrün kabul edildi ve kuzeyin arkadaşı olabilirsiniz " dedim o da bana " gerçektende iyi kızın çünkü herkez bu soyledigime inanmaz " dedi ve gitti.

Kuzey 'in Adası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin