12 Bölüm

35 13 7
                                    

Ada 'dan devam

Atılan konuma geldiğimizde partinin başladığını anladım ama içeri tam gireceğim zaman Güney " siz  içeri gil Ada bizde Defne ile bir konu hakkında konuşup geleceğiz  " dedi bende kafa sallamak ile yetindim . Galiba bu sefer olacak açılacak inşallah üzülmez ikizim olduğu için Onunda şansı hiç olmadı böyle konularda o yüzden mutlu olmasını isterim ve yengem Defne olacaksa tabiki isterim çok tatlı kız çünkü . Biz içeri girdiğimizde herkesin gözü bize döndü ve konuşmaya başladılar ne konuştuklarını az çok tahmin edebiliyoruz benim bu partiye niye davet edildiğim di konu ama onları takmadan yürümeye devam ettik . Doruk un koluna girmiş yürüyordum ki karşı bar tabulesine oturmuş ve gözü benim üzerinde olan Kuzey dikkatimi çekti  yine çok yakışıklı görünüyordu yada hayır yaa ne yakışıklısı  neyse bana dik dik bakmaya başladı ve sinirli görünüyordu ama onu umursamadan yürümeye devam ettik . Ediz gelmişti ve bizde onun yanına gitmeye başladık . Bizi görünce yüzünde gülümseme olmuştu . Yanına gider gitmez sarıldim ve " doğum günün kutlu olsun sevimli çocuk " dedim ilk önce benim böyle davranmama şaşırdı sonra " asıl ben teşekkür ederim geldiğiniz için ben gelmesiniz diye düşünüyorumdum olanlardan sonra " dedi Mira hemen lafa atladı ve " neden gelmeyelim ki seni biz onun gibi görmüyoruz " dedi . Böyle düşünmesi Edizi mutlu etmiş e benziyordu o sırada Ediz e herkes sarıldı ve doğum gününü kutladılar ve hediyelerini verdiler . Bizi bir masaya yönlendirdi .

Güney 'den

Evet şimdi ben Defne yi dışarıda tutum ama ne diyeceğim Defne ben seni seviyorum yani aşk nedir bilmiyorum ama eğer bana yardım edersen öğrenirim demem gerekiyor ben bunları düşünürken Defne nin sesi duyurdu " bu soğukta beklemek için mi beni dışarı çıkardin Güney " dedi . Haklı dışarı çok soğuk eğer biraz daha beklersek hasta olmanı olacağız o yüzden ben söze başladım "  aslında söze nasıl başlasam bilemiyorum belki sen çok erken değil mi diyeceksin belki de başka biri var yani bilmiyorum. Aslında ben ilk kez bu kadar heycanliyim buna siz ne diyorsunuz bilmiyorum benim hayatımda sadece iki kişi vardı biri Ada diğeri ise annem "dedim . " Ama eğer sende istersen ben çok isterim üçüncü kişinin olmasını Onunda sen olmanı evet biraz saçma konuşuyor olabilirim ama ben seni seviyorum Defne eğer sende beni seviyor san benimle çıkar .." sözümü kesen Defnenin dudakları oldu . Dudaklarının çektiğinde şoktan daha yeni çıktım ve Defne ye " şimdi ben bunu seninde beni sevdiğin anlamında mi anladım " dedim o da gülmeye başladı ve " evet bende seni seviyorum ilk geldiğinde Adanın sevgilisi sandım seni ve dedim ki keşke benim sevgilim olsa sonra öğrendim sevgilisi değil ikizi evet bende sizi çok yakıştırdığım doğru ama iyiki Ada senin kardeşin ve korktum biliyor musun kendi kendime bu metor parçası bana mı bakicak kesin sevgilisi vardır diye böyle düsünmen beni çok mutlu etti.  Bende seni seviyorum tabi bu bir çıkma teklifi ise kabul ediyorum " dedi ve bana sarıldı bende ona sarıldim ve " şimdiden anlaşarim ben kıskançim yani ona göre " dedim . Sonra birlikte el ele bara doğru yürümeye başladık bugün çok mutluyum çünkü sevdiğim kızda beni seviyormuş .
Biraz kısa  biliyorum ama yeni bölüm daha uzun olacak söz veriyorum . Bana destek olan Pınar çetin , Fatma Gamze Yazara çok teşekkür ederim  ve bütün okurlarıma da teşekkür ederim sizleri seviyorum 😍😘🎗️

Kuzey 'in Adası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin