22. Bölüm

20 7 5
                                    

Ada'dan devam

Sabah erkenden uyandım . Normalde erken uyanan biri değildim ama heyecandan hemen uyandım . Dün sabah ne kadar kötü gün olduğunu düşünüyorum ama akşamda o kadar güzeldi . Düşünmeyi bir kenara bıraktım ve üstümü değiştirmek için dolabın karşısına geçtim . Bugün çok güzel olmam gerekiyordu . Havalar soğuduğu için biraz kalın giyinmek gerekiyordu git gide kış geliyordu . Dolapta göz gezdirirken gözüme turuncu kazağımı gördüm . Siyah pantolon ile birlikte onları giydim ayağımda siyah ayakkabılarımı giydim . Odadan çıkmadan önce belki kuzeyi görürüm diye pencereyi açtım ama görünürde kimse yoktu . Aşağı inmeden önce Güneyin odasına girdim hala uyuduğu için yanağına öpücük bıraktım . Daha okula gitmeye zaman var olduğu için onu uyandırmadan aşağı indim . Annem ve babam hala yurt dışında olduğu için ev sessizdi . Hafize sultan da daha kalmadığı için dışarıda kahvaltı yapmak için evden çıktım . Tam adım atacaktin ki yan evinde kapısını açıldığını duydum ve o tarafa baktım evden kuzey çıkıyordu . Yanına doğru yürüdüm . Kapıyı kapatıp önüne döndüğünde beni gördüğüne sanki benim çıkacağım ı bilmiyormuş  gibi yüzüme baktı . "Günaydın "dediğimde o da bana "günaydın sevgilim "dedi o bana her sevgilim dediğinde kalbim duracak gibi atıyordu bu sadece bende mi oluyor yoksa onda da oluyorum diye düşünüyordum ki vazgeçtim çünkü ben ona hiç sevgilim falan demedim ki . Aklımın bir köşesine ona sevgilim diyeceğim i not ettim . Ben onun o siyah gözlerine bakarak dalmışken beni kendime getiren konuşması oldu . "Erken uyanmissin uyku tutmadı mı "dedi "evet bende evde kimse yok diye kahvaltı yapmaya gidecektim peki ya sen niye erken uyandı "dedim . "Bende erkenden uyandım senin odana bakıyordum belki senin okyanus gözlerini görürüm diye sonra sen pencereyi açtığını görünce bende panik yaptım ve perdeyi çektim  . Niye böyle yaptım bilmiyorum. Sonra sanki senin gözlerinde beni alıyormuş gibi baktın pencereye sonra yüzünü astın . Bende senden önce çıkıp seni bekliyecek tim belki birlikte kahvaltı yaparız diyecektim ama sen benden önce çikmisin sevgilim "dedi ilk defa bu kadar uzun konuştuğu için biraz şaşkındım . "Hadi o zaman birlikte kahvaltı yapalım bizimkiler gelmeden giderim "dedim . Oda beni onayladı ve birlikte arabasına doğru yürümeye başladık . Arabaya gelene kadar ara sıra yüzüme baktı . Sanki bir şey söylemek istiyor ama söyleyemiyor yada bir şey yapmak istiyor ama yapamıyor gibi bir hali vardı . Arabaya bindik . Ben onun arabayı çalıştırmasını beklerken o beni şaşırtarak bana döndü . Sanki benden izin istiyormuş gibi yüzüme bakıyordu . Ben bunu anlamadığım için sorma gereği duydum "bir şey mi oldu " bunu sormam biraz onu güldürdü , ben onun neye  güldüğünü anlamadığım için kızgın kızgın ona bakarken o beni kendine çekti ve öpmeye başladı . Bende ona karşılık verdim . Bir süre sonra kendini geri çekti alnını alnıma dayalı bir şekilde konuşmaya başladı "çok güzelsin saçların , yüzün , dudakların ve en sevdiğim okyanus gözlerin . Seni hiç yanından ayırmak istemiyorum. Bir an önce bizimkiler ile konuşalım olur mu "dedi bende bunu düşünüyordum ama Güney 'in tepkisinden korkuyorumbunu Kuzey'e de söyleme gereği duyduğum için bende konuşmaya başladım "Güney'in tepkisinden korkuyorum  seni pek sevdiğini söyleyemem "dedim o da bana " haklisin o zaman biraz daha gizli kalsın "dedi ve alnını alnımdan çekti .  Arabayı çalıştırdı . Ben ona sorular sordum oda bana cevap verdi . Restoranta geldiğimizde birlikte indik . Bir masaya geçtiğimizde garson yanımıza geldi ve siparişleri alıp gitti . Siparişlerimiz gelene kadar biraz daha konuştuk . Siparişlerimiz geldiğinde ikimizde susmuştuk . Yemeği yedikten sonra kuzey hesapi ödedi  ve masadan kalktı k . Hiç okula gitmek istemiyordum çünkü okulda ona bu kadar yakın olamayacaktı m . Bunları düşünürken arabaya gelmiş olduğumu fark ettim . Arabaya bindim ve onunda binmesini bekledim oda arabaya bindiğinde konuşmaya başladım "hiç okula gitmek istemiyorum senden ayrılmak istemiyorum "dedim . " Bende hiç gitmek istemiyorum ama gitmek zorundayız . "dedi   . "Doğru söylüyorsun o zaman giderim "dedim . Arabayı çalıştırdı ve okul yolunu tutuk . Çok uzak olmadığı için okula biraz kalmıştı ve ben kuzeyi durdurmak zorunda kaldım "Kuzey dur "dediğimde bana baktı neden der gibi yüzme bakıyordu "birlikte okula gidemeyiz "dediğimde "anladım canım o zaman ben seni burada indireyim "dedi. Bende tam arabadan iniyordum ki beni durdurdu "bugün seni hiç öpmeyecgim şimdi öpeyim de akşama kadar beklerim "dedi çapkın çapkın bakarken. Bende onu bu haline sinir olduğum için yaklaştım ve o benim onun dudağından öpecegimi sandığı için gözlerini kapati bende bunda faydalanarak yanağından öptüm ve hızlı bir şekilde arabadan indim . Camı indirdi ve bağırarak "bunun cezası büyük olacak biliyorsun demi "dedi bende ona baka baka yürürken "beni bulursan kesin öyle olur..."diyordum ki birine çarpmam ile durdum . Kuzey 'in yüzme baktığımda bitik biz diyor gibi bakıyordu . Bende kime çarptığımı merak ederek arkami döndüm . Şimdi karşılaşmamak için her şeyi vereceğim birine çarptığımı fark etti. Sizce bu kim olabilir ?

Biraz kısa oldu . Umarım beğenirsiniz sizleri seviyorum pamuk şekerlerim . Bu bölümü sabırsızlıkla bekleyen pınar çetine gelsin 🤗😘

Kuzey 'in Adası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin