Ediz 'den devamMira hiç konuşmadan yürüyordu bende onun arkasından nereye gideceğimiz merak ediyordum o yüzden ben konuşmaya başladım "nereye gidiyoruz sen hani benimle bir yere gitmez din sonuçta ben Kuzey'in arkadasiyim sonuçta "dedim . Beni öyle görmesi hoşuma gitmiyordu . Sanki beni hiç tanımıyordu da öyle konuştu . Ben bunları düşünürken Mira'nın bir banka oturduğunu gördüm ve bende yanına oturdum . Benim soruma cevap vermediği için ona bakmıyordum karşıdaki denize bakıyorum . Bir anda elimin üstüne konan el hissettim ve elime baktım . Mira elini elimin üstüne koymuştu . Ben ona şaşkın şaşkın bakarken o konuşmaya başladı "ben çok üzgünüm dün sana öyle demek istemedim sadece sinirli olduğum için öyle söyledim özur dilerim "dedi ben onun eli elimin üstüne olduğu için ne diyeceğim i bilmez bir halde orman yeşili gözlerine bakarken yine konuşmaya başladı "biliyorum beni affetmek zorunda değilsin ama üzgünüm "dedi . Benden bir tepki bekliyordu ama ben onun yeşil orman gözlerinde kaybolduğum için tepki vermiyordu m . Beni kendime getiren elini elimin üstünden çekti ve ayağa kalktı galiba beni yanlış anlamıştı gitmesin istemediğim için onu kolundan tutup kendime çektim . Bende ayağa kalktim . "Özur dinlenecek bir şey yok çünkü ben unutum bile "dedim çünkü doğru buydu ben onu görür görmez herşeyi unutuyorum . "Tesekkur ederim "dedi ve konuşmaya devam etti "eğer hâlâ teklifin geçerli ise evet seninle yemek yemeyi isterim "dedi . Bende bunu beklemediğim için sadece kafamı salladım . Bir süre daha öyle kaldıktan sonra "artık benim gitmem gerekiyor Doruk beni bekler şimdi yemek içinde yarın akşam olur mu "dedi bende "olur tabi benim için farketmez "dedim . "O zaman yarın görüşürüz "dedi ve yanağimi öptü . Ben şaşkın şaşkın bakarken o gülümseyerek yanımda geçti ve yürümeye başladı. Ben arkasından baka kaldım . Bir süre daha öyle arkasından baktım ve içimden umarım yarın güzel olur diye geçirerek bende eve gitmek için yürümeye başladım.
Pamuk şekerlerim bölüm biraz kısa oldu ama en kısa zamanda yeni bölüm yazacağım . Yeni bölümde görüşürüz . Unutmadan yorumlarınızı bekliyorum 🤗🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey 'in Adası
Teen FictionÖncelikle merhaba arkadaşlar , Hikayeme bir şans verdiğiniz için teşekkür ederim umarım beğenirsiniz _________________________________________ Ada yeni geldiği okula alisamadan karşısına kuzey çıkarsa ne olur yolu mu bulamaz yoksa o yolu bulmak mi...