2. Rész: 1.Fejezet: Szeptember 1

31 4 0
                                    

Ma lesz majd az évnyitó.
Róma után konkrétan semmi sem történt. Otthon voltam, unatkoztam. Kellyvel néha chateltem Facebookon, ó és anya mérges lett a sok közönségi oldal miatt. Mondtam neki, hogy nem én csináltam.;)
A magániskola Siettle mellett található, egy hatalmas telken. Az iskola is hatalmas. A neve:

The Siettle High School of Cultivation

A külvilágtól egy aranyozott kőkerítés határolja. Egy hatalmas kapu enged utat a járókelőknek, a kilincsei is aranyozottak. Az iskola egy bal, és egy jobb szárnyból áll. (Nekem azonnal eszembe jutott a bal és a jobb Twix :) hihi) A kollégium hátul található, elöl az iskola van. Márvány lépcsőfokok vezetnek fel az iskola óriási giccses bejáratáig. A belső aulája is márványos. Egyszerűen gyönyörű volt.
   Amikor beérkeztünk, azonnal a portához kültek.
-Elnézést kérek portás bácsi, hova kell mennie a lányomnak?-kérdezte anya. Mióta bácsiz le egy random emberkét?
-Grr.. Mi a neve a kislánynak?-nagyon mogorva volt, és kikérem magamnak 13 éves vagyok!
-Evelyn Sántó.-gyorsan válaszoltam mielőtt anya még jobban megnehezítené a helyzetet.
-123-as szoba.-válaszolt a portás (aki nem bácsi), és már fordult is el tőlünk.
Amikor megtaláltuk a kollégiumi részt, és az én szobámat. Azonnal berohantam, mert már Kelly is ott volt.
-Kelly!!
-Evelyn!!-ordítottunk és már borultunk is egymás karjaiba. Anya magamra hagyott, és elment apához.
Kicsomagolás után, volt időm megcsodálni a szobámat, ahol hat évig fogok lakni. Egy nagy lakás volt, két szobával. Mindkét szobában két ágy. Kelly és én kaptuk az egyiket, Stephanie és
Lizzie a másikat.  Közös konyhánk, és fürdőszobánk van, meg szerencsére a nappali is közös, amiben egy óriási TV van. Lizzie és Steph nagyon kedvesek, ők is olyan jóban vannak egymással, mint Kelly és én.
    Délkor kezdődött az évnyitó.  Kicsivel dél előtt a jövőbeli osztálytermünkben gyülekeztünk, 420/A-ban (de nem vagyok 420. osztály, az csak a termet jelzi :)). Egy évnyitó úgy néz ki, hogy a teremben elénekeljük a Himnuszt, majd le megyünk a kertbe, ott az igazgató úr egy beszédet tart, majd az aulában megkapjuk a köszöntőcsomagot. Ezt csak a 7. osztály kap, az kb. egy olyan "köszöntünk az iskolánkban" cucc.
    Fél kettőkor végeztünk, akkor pihenés volt a
szobánkban.
   -Annyira fárasztó volt állni!-kiáltott fel Kelly, ásítás közben, mikor leültünk Lizzievel és Steph-el chipset enni. Lizzie hozott 5 doboz Pringlest.
-Ja én is utálok állni. Egyébként láttátok Esthert? Úgy kisminkelte magát, hogy úgy nézett ki, mint egy próbababa.-jelentette ki Kelly, miközben leutánozta a mozgását.
-Én is ugyanerre gondoltam!-mondtam, közben jó nagyokat röhögtem.
-Dave annyira helyes!-Mondta Lizzie,-Majd megőrülök érte.
Így kibeszéltük az egész osztályt. Tök jó volt.
Ez volt az én 1. kalandom.

1000 mérföld barátságWo Geschichten leben. Entdecke jetzt