Köszönöm a díjat NoemiForner!!!💗💗💗
Tények:
-Most bioszt fogok tanulni.
-Nincs se Facebookom, se instám, se Twitterem, se Snapchatem...
-Kedvenc gyümölcseim a málna, az őszibarack/nektarin (nekem egybevágó gyümik 😊), és a mandarin 😍
- Jó sok slimeot készítettem már.-Voltam 6-szor Velencében, persze az olaszországiban.
- Egyszer voltam Londonban.
-Most újévkor megyünk Rómába, ami a könyvem szempontjából vicces 😂.
-Nemsokára megjelenik a könyvem kövi része.
-A kövi fejezet halloweenról fog szólni.
-És azért írom át a könyvemet, mert nem volt túl sok cselekvés benne... 😜
Kérdések:1. Nem, és nem is tervezek a közeljövőben. ☺️
2. Talán a vámpírnaplókból Damonnal.
3. Nyár, mert az a szabadság jele nálam, mert nem kell tanulni.
4. A Halál lánya, meg Arcem-a magyar Roxfort, Rose Weasley élete... és még jó sokat szeretek, nem tudom kiválasztani a legkedvencebb kedvencemet 😊.
5. Speciális matematika tagozatra járok, szóval muszáj 😜.
6. Teknős, mert sokáig él, vagy kutya, mert nem fog egyetlenegy állat se felfalni az ember közelében, és ha vakvezető lennék, segítenék másokon.
7. Annyira szépek! Tervezek egy DIY-at készíteni, mert a Claire's-ben 3000 ft egy.
8. Minden nap 6 van, de ha a közelező matekszakkört is beleszámolom, akkor hétfőn.
9. Cuteiris rejtélye, de az összeset szeretem.
10. Pop, meg klasszikus.Kérdéseim:
1. Melyik salátafajta a kedvenced?
2. Ha lenne egy tündérkeresztanyád mi lenne az 1. kérdésed tőle?
3. Csoki vagy fagyi?
4. Mi akartál kiskorodban lenni amikor nagyleszel? Lásd én kiskoromban fogtündér akartam lenni 😂.
5. Nézel Konyhafőnököt?
6. Melyik a kedvenc Youtube csatornád?
7. Babonás vagy?
8. Van kabalád? Mi az?
9. Van Crunchyrollod? (Ha szereted au animét töltsd le!!)
10. Valentin napra mit szeretnél kapni? Virágot, csokit, plüssmacit, vagy egy kétszemélyes mozijegyet a következő horrorfilmre?Jelöltjeim:
DragonFlower14
Esztig05
NikiSzilgyi
AnnaBellaBokai
YOU ARE READING
1000 mérföld barátság
Teen FictionEgy magyar lány egy új amerikai magániskolában, ami hetente elmegy valahova. Naplóját mindenhova magával vitte. Mi mehetne rosszul? Az első saját könyvem amit a kalandjaim insirálnak. Remélem tetszik!! :)