Nemsokára Halloween. A kedvenc ünnepem. Kelly is szereti, ezért muszáj volt felkészülnünk rá. És a partira is, mivel Drake készített egy osztálybulit, amire mindenkinek jönnie kell, mert Scanbury azt mondta, és be is kell valakinek öltözni. Én Bloody Mary leszek, Kelly meg Teresa Figalo.
A parti előtti nap Kellyvel tartottuk meg a saját partinkat, én még egy kis desszertet is keszítettem.Ez igazán könnyű volt elkészíteni, így a kellys bulim előtt még volt időm rendet rakni. Ezért én, okoska eldöntöttem, hogy a fürdőszobában rakok rendet....
A wc-papír leborult, a labelloink a földön gurulnak, pókhálók, és 5! 5 darab pók. Áhhh!
Szóval avval kezdtem, hogy feltakarítottam a megkeményedett fogkrémet a tükörről,.. pfuj.. és a Lizzie Pink Puncs Babylips nyomait takarítottam fel. Eltartott egy darabig, míg az összes maszat lejött a tükörről.
Majd a konyhában elmosogattam, és pont időre befejeztem a tavasz előtt fél évvel való nagytakarítást.
Kelly mikor megérkezett a matematika szakkörről, így leültünk filmet nézni. Valamiért az Edward Scissorhandre esett a választás, pedig az nem is horrorfilm. Volt amikor elsírtam magam. Az ujjakat megettük, majd jöttek az ijesztő történetek. Utána mentünk aludni.Ma lesz Dave partija. Kelly egész nap mogorva állapotban volt, mert nem akart elmenni a buliba. Én pedig vigasztaltam, hogy jó lesz. Valahogy felöltöztünk, és mentünk is Drake szobájába, a 238-ba. Ott már jó nagy hangzavar volt, valami rappes diskózene hallatszott ki a szobából. Kellyt magam után vonszolva léptem be a hangos chips-szagos terembe, és ültünk le az egyik kanapéra. Ott csendben ültünk, és bámultuk a falat, mire az egyik fiú odalép, és megkérdezi tőlem:
-Jössz táncolni?
Felpillantottam, és Skylert láttam. Ő engem méregetett és várta, hogy tenyerébe süllyesszem a kezem. A végén belementem, és felálltam.
-Minek öltöztél, légyölő galócának?
-Ömm, Bloody Mary?-néztem rá kérdően. Méghogy légyölő galóca?!
-Biztos... Egyébként szingli vagy?
-13 éves vagyok! Minek még pasi?!
-Hát... mert... na jó felkérem Esthert. Csá!-igazán férfias elköszönés után "ellovagolt" Esther mellé. Én visszamentem az immár megüresedett kanapéra, majd néhány perc múlva Kelly csatlakozott hozzám.
-Hájdiháj!-mondta, én meg furcsán ránéztem.
-Mit akart ez jelenteni?
-Hát HÁJ-di-HÁJ. Mint angolul a HI!-nézett rám mosolyogva, mintha ő mondaná meg a tutit. Majd adott a kezembe egy mini sandwichet.
Míg azt majszoltuk volt időm körülnézni az osztályomon. Esther legjobb barátnője Drakenél próbált bevágódni olcsó trükkökkel, de Esthert sehol se láttam. Mindegy. Elmentem a lányvécé-be megigazítani a halloweeni sminkemet, mire szopogó hangokat hallottam az egyik fülkéből.
-Bárki is van ott benn, jól van?-kérdeztem.
-Szerinted?-szólt, majd egy hatásszünet után felismertem Esther hangját.
-Ömm (tele "ömmögtem" ezt a napot :)), mi történt? Segíthetek valamiben?-próbáltam úgy reagálni a helyzetre, hogy ne legyen belőle konfliktus.
-Nem tudsz te ezen segíteni....
-Miért, mi történt? Rossz jegy, a barátoddal va...-álltam meg a mondatban, mert Esther sírni kezdett.
-Mi történt a pasiddal?-kérdeztem halkan, majd leggugoltam a vécéfülke elé, ahol Esther volt.
-Dark Fint is elhívta, mert a barátja, és látott Skylerrel táncolni. Majd megbotlottam, és Skyler megtartott, ezért az egész úgy nézett ki, mintha ölelkeznénk. Persze Fin látta...-fejezte be a mondatot Esther, majd sírni kezdett. Én megpróbáltam a szívére beszélni:
-Figyu, ha az a..Fin ennyi után képes volt szakítani veled, nem érdemled meg akkor. Szerintem csak ki alart tűnni. Az emberek szeretik ha különlegesek, kitűnnek a tömegből. Szerintem ezért járt ő veled is. Nem akarlak megsérteni, de szerintem te is azért jártál vele. Először ismerd meg, azt aki tetszik, csak utána vedd komolyan a dolgot, mert pórul jársz, mint most, mert lehet, hogy az a fickó egy mákszemnyit sem becsül meg téged.-fejeztem be, majd hallottam, hogy kattan a zár, majd Esther lép ki rajta, elmosódott sminkkel.
-Köszi.-mosolygott rá, mire én biccentettem, majd magyarul mondtam a szívesent. Csakis azért. Én kimentem, de Esther maradt a sminkét megigazítani.
Amikor visszamentem Kelly unott képét láttam, majd rájöttem, hogy ő egész végig a kanapén üldögélt, míg én Estherrel a lányvécében lelkiztem.
-Te meg hol voltál?!-nézett rám, és tárta szét a két karját.
-Hosszú volt a sor a vécében.-hazudtam neki, gondoltam; jobb ha nem mondom el neki, ígyis ki nem állhatja Esthert.
-Fél 12 van.-hát igen.. még nem tudok jól hazudni...
-Tudod, az a pletyka terjedt el, hogy a tökfőzelékbe a konyhások mérget raktak, halloween alkalmából, így mindenki kelljen fel éjfélkor.
-Fú, jó, hogy nem szeretem a tökfőzeléket.-mondta, én meg elnevettem magam magamban. Ezt bevette?!
-Na nyomás a szobánkba, éjfélkor aludni szeretnék!-fogtam meg Kelly kezét, majd húzni kezdtem kifele.
***
Fú, jó fárasztó volt a mai nap! Főleg ezt leírni! Na megyek én is, Kelly már alszik! :)
VOUS LISEZ
1000 mérföld barátság
Roman pour AdolescentsEgy magyar lány egy új amerikai magániskolában, ami hetente elmegy valahova. Naplóját mindenhova magával vitte. Mi mehetne rosszul? Az első saját könyvem amit a kalandjaim insirálnak. Remélem tetszik!! :)