Nașterea unui adevărat erou

15 2 0
                                    

Cisco a făcut un costum din piele, roșu, puțin prea mulat, dar care avea să arate ce material resistă forței de frecare produsă de viteza ridicată. Caitlin i-a analizat corpul lui Barry pe parcursul testului pentru a vedea resistența acestuia. În aceea zi Barry a depășit cu puțin viteza imposibil omenească de 1 Mach (unitatea de măsura a vitezei sunetului"303m/s"). După probă Barry a primit un apel de la poliție cu privire la un nou caz. Banca Centrală a  fost jefuită, iar toți martori vorbesc de un bărbat îmbrăcat în negru ce putea controla vremea, producănd o furtănă în interiorul clădiri.

Cisco și Caitlin l-au găsit sub numele de Clay Mardon, fiind atribuit multor alte jafuri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cisco și Caitlin l-au găsit sub numele de Clay Mardon, fiind atribuit multor alte jafuri. In seara în care Acceleratorul de Particule a explodat Clay si fratele său tocmai furaseră un elicopter, cănd acesta a fost lovit de unda de șoc a exploziei au fost aruncați în nori de furtună, după prăbușire aceștia nu au mai fost găsiți. Barry pleacă în căutarea lui Clay împreună cu Agentul West. Dr.Wells a creat un dispozitiv de căutare a modificațiilor atmosferice, obiect ce l-ar ajuta pe Barry să găsescă orice meta-om ce ar putea modifica vremea. Mardon a fost găsit într-o fabrică părăsită unde acesta crea nori ce produceau grindină de mărimea unei mingi de volei. Cănd Agentul West a aflat a decis să aducă întăriri, Barry a plecat la Star Labs unde Cisco îi crease un nou costum.

 Cănd Agentul West a aflat a decis să aducă întăriri, Barry a plecat la Star Labs unde Cisco îi crease un nou costum

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Barry a alergat până la fabrică mai rapid decăt poliția. Ajuns acolo Mardon îl atacă cu grindină ce din vederea lui Flash totul se mișca cu încetinitorul, iar acele bucăți de gheață le ocolea cu ușurință. Clay a creat  o tornadă ce tăie în două fabrica și se deplasa către oraș. Dr.Wells îi spuse lui Barry în căști că ar fi o idee bună să alerge în sens opus tornadei aducând-o în stadiu de repaus. Barry încercă asta dar nu avea destulă viteză, Cisco îi amintea în căști ce erou v-a deveni având asemenea puteri. Barry prinsă viteza necesară opriri tornadei lovindul pe Mardon cu Pumnul de Viteză. Dr.Wells gândi că închisoarea din Central City nu ar putea reține un Meta-om. Și a decis să reconstruiască Acceleratorul de Particule sub forma unor celule ce ar putea să oprească super-puterile.

The Fastest Man AliveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum