Tam o sırada Justin geldi.
Elena kafasını aksi yöne çevirip ben incelemeyi sonlandırdı.
Justin ise ikimizi de dikkatle inceliyordu. Ve en sonunda dudaklarını araladı ve "Odaya girsene Angela." diye emretti.
Kapının kolunu aşağı doğru indirip odaya adımımı attım.
Oda siyah, gri ve beyaz tonlarında döşenmişti. Açıkçası dekoru iddialıydı. Arkama baktığımda Justin'in sırıttığını gördüm.
Ukalaca sırıtıyordu, YİNE. Ne olduğunu sorarmışcasına kafamı salladım. Gülmeye devam ederken tepkimi yanıtladı "Dekoru beğenmişe benziyorsun bakıyorum." Gülmeye devam ediyordu.
Ben de gülmeye başladım çünkü şuan sadece anı yaşamak istiyordum.
Justin sustu ve bana doğru bir adım attı daha sonrasında dudaklarını araladı "Çok güzel gülümsüyorsun."
Yumuşamıştım. Kalbim ise normalden hızlı atıyordu.
Ta ki Justin yüksek sesli bir kahkaha patlatıncaya kadar. Şaşkın bir şekilde ne olduğunu sordum.
Ve bana verdi yanıt sizce ne olabilirdi? "Hadi ama bebeğim buna inanmadın dimi? Bieber iltifat etmez. Bir günlüğüne evimde kalacaksın diye bir piç gibi odana gelip sana romantik şeyler söyleyeceğimi mi sandın?"
Söyledikleri içime öküz oturmasına sebep olmuştu. Bir insan nasıl bu kadar acımasız olabilirdi?
Her neyse. Güzel bir uyku zamanı. Justin'e gözlerimi diktim odadan çıkmasını istediğimi en fazla şekilde belli etmeye çalıştım.
Fakat o ise sadece hareketlerimi izliyordu.
Kaşlarımı hareket ettirip ne yapmaya çalştığını sordum. Kafasını yeni anlamışçasına iki yana salladı ve odadan dışarı çıktı.
O dışarı çıktıktan sonra yorganı üstüme iyice çektim. Yastığımı -yüksekte yatma takıntım olduğu için- yatağın başlığına yasladım ve kafamı üstüne koydum.
Tek istediğim şu lanet gecenin bir an önce geçmesi ve evime gitmek.
Ben uyumaya çalışırken, bir yandan etrafımdan gelen tıkırtıları aldırmamaya çalışıyordum.
Fakat iş kontrolden çıkınca kalkıp ışığı yaktım. Etrafıma bakındığımda tek gördüğüm Justin'in t-shirt'süz görüntüsüydü. Doğruyu söylemek gerekirse etkilenmiştim.
"S-senin burda ne işin v-var?" diyip gözlerimi büyüttüm. "Ben.. Şey.. sadece uyuyup uyumadığına bakmak istemiştim."dedi ve ellerini teslim olurcasına havaya kaldırdı.
"Bu seni neden ilgilendiriyor?" dedim. "Çünkü.." dedi ve beni belimden tutup kendine çekti. Gözlerimin içine bakıyordu ve başladığı cümlesini bitirdi "Eğer uyumuş olsaydın bunu yapamazdım."