რასაც ქვია ოფლის ბოლო წვეთამდე ვარჯიშიბდნენ ...ყურსასმენებშიც კი ატანდა სიმღერები( დავითვალე 10-12 სიმღერა ჩაირთო)...მეც ზუსტად ამდენი ესკიზი გავაკეთე , თითო ესკიზს 4 მხრიდან ვხატავდი ...(წინიდან,უკნიდან,მარჯვნიდან და მარცხნიდან )
უკვე 3 სრული ესკიზი მზად მქონდა ...სუჰოს(ლიდერით დავიწყე); ჩენიოლის(ყველაზე აყლაყუდათი 😂გავაგრძელე) და დიოს (ყველაზე სასაცილოდ უცნაურის) ...კიდევ 20 ესკიზი მქონდა დასახატი 3 დღეში...მაგრამ ჯერ ყველაფერი წინ იყო იმათაც დღეს დავხატავ რადგანაც მუღამზე ვარ,თორე ხვალე შეილება არ ვიყო...ჩემი დახატული ესკიზები ჯე სუპთან 'იგზავნებოდა' ის კი იქვე დაკრულ ფურცლებზე მითითებული პალიტრით და მითითებებით ამუშავებდა ზედმიწევნით .(ძალიან ყურადღებით აკეთებდა...ეს მისი სტილი იყო...ყურადღებით და ნელა, მე კი სწრაფად და ერთი ამოსუნთქვით ვაკეთებდი ხოლმე,მაგრამ ცოოოტა შეილება შევშალო ამიტომაც ფერებს სუპი ადებს )საღამო იყო უკვე...უკვე მეოცე ესკიზს ვხატავდი ...(ორი დამრჩა შიუმინი და ბექიონი 💣)...გავიხედე და ექსო მისავათებული იწვა იატაკზე და ოფლი ჩამოსდიოდათ ღვარაღვარა. მივხვდი რომ უკვე 10 საათია არ შემისვენია ...ალბათ მართლა გულით მოვეკიდე საქმეს...ჯე სუპს გავხედე ...ისეთი დაღლილი სახე ქონდა რომ ალბათ აღარაფრის თავი აღარ ქონდა...ამ დროს მეც ვიგრძენი საშინელი დაღლა...იმ ორის ესკიზიც დავხატე ...ვსო,მორვჩი,დავამთავრე...ჯე სუპს გავხედე და მხოლოდ ერთი ესკიზი ქონდა დარჩენილი დასამუშავებელი...
ფანქარი დავდე,ყურსასმენები მოვიხსენი და ჯე სუპთან მივიჩოჩე
-სუპ ხრუპ დაგეხმარები -და თვალი ჩავუკარი-არა გოგო დაისვენე რამდენი ესკიზი დახატე...-მითხრა და გაიღიმა
-ეეეე მიიჩოჩე არ მინდა ეს პრუწკაობები 💜😂 დაგეხმარები და მერე სადმე წავიდეთ ვჭამოთ -ვუთხარი და მხარი მივკარი
გამიღიმა და მიიწია...ერთი შევუბერეთ და 5 წუთში მზად იყო...
თვალებგაბრწყინებულებმა შევხედეთ ერთმანეთს ...
VOCÊ ESTÁ LENDO
imagination
Fanficფიკი მოგვითხრობს უცნაურ სევდიან და ჩოულებრივ საყვარელ სიყვარულის ისტორიაზე და 2 წყვილზე...მოვლენები ხასიათდება მოულოდნელი განვითარებით ...ფიკში აღმასვლის და დაღმასვლის პერიოდები უხვადაა და მოვლენები არ ვითარდება ერთ ტონალობაში p. s. my personal cri...