I. Domnisoara.

468 20 4
                                    

   ☡NEEDITAT

O dimineata normala in China. Andreea care este o fata din Romania s-a mutat de cativa ani in China urmand ca sa invete mult mai mult, la cea mai buna universitate deoarece adora acest lucru, sa invete. Ea este o bruneta creata, cu aspect European si inteligenta mare.
Andreea se trezeste si se indreapta spre dus. O dimineata plictisitoare pentru ea, pana cand isi aminteste ca azi vine Domnul Huang Zi Tao in universitate, un rapper faimos in China dupa iesirea sa din Exo si inceperea carierei solo. Era foarte important pentru ea sa ajunga la timp, deoarece trebuia sa faca o impresie buna. Universitatea trebuie sa semneze un act cu acesta, iar daca nu il semneaza... nu e bine, nu?
Andreea- La naiba!
Murmura aceasta grabindu-se. Isi face un dus rapid si se imbraca intr-o camasa alba, un pulover verde si niste blugi negrii simplii. Se uita la ceas calculand cate minute mai avea la dispozitie si se incalta. Isi i-a ghiozdanul si incuie usa apartamentului, deoarece nu avea destul timp.
Andreea- Doamne, sper sa mearga bine ziua de azi!
Implora aceasta cu voce tare in timp ce se indrepta spre statia de autobuz. "Nici nu am mancat.." gandi aceasta. Norocul ei era ca soferul stia ca fata urma sa intarzie putin deoarece era obisnuit sa o vada in fiecare dimineata. Creata incerca din ras-puteri sa ajunga mai repede. "Prima zi si dau de naiba.." comenta nervoasa in gandul sau. Intra rapid in autobuz plateste bilet si ii multumeste soferului deoarece a asteptat-o. Se aseaza confortabil intr-un loc si isi prinde parul. Spera sa nu faca o impresie proasta. Ea isi scoate telefonul pentru a trimite un mesaj parintilor sai, stia ca orarul e diferit fata de cel din China, dar a dorit sa ii informeze asa cum facea inainte.
"Azi vine un rapper in universitate pentru a semna un contract. Sper sa dau o impresie buna. Sa imi tineti pumnii!" Dupa ce tasteaza apasa pe butonul *trimite*. Zambeste si se uita pe geam. Afara era destul de racoare pentru un pulover si o camasa dar nu a avut destul timp la dispozitie pentru a isi lua un hanorac sau o jacheta.
Dupa un timp de mers cu autobuzul, bruneta coboara din autobuz si merge direct spre universitate. Multe priviri din partea studentilor sunt pe ea dar era obisnuita sa fie aratata cu degetul, dor vorbim de o romanca, nu? Multe fete rad pe seama ei, insa aceasta nu pune la suflet. Stia ca daca ar fi pus la suflet nu ar fi ajuns nicaieri. Odata ajunsa, ea intra in clasa si incepe sa ordoneze dosarele cu actele ce trebuiau semnate de catre Domnul Tao.
Se aseaza in banca si isi incepe treaba. Andreea sorteaza dosarele in ordine alfabetica si le lasa pe catedra profesoarei ce urma sa vina. Nu dupa mult timp se suna de ora iar Profesoara Xiao intra in sala de clasa urmata de un barbat bine facut, inalt si super atragator. Andreea nu isi putea muta privirea de pe chipul acestiua, simtea cum lumea devenea roz si plina de dulciuri in care unicornii danseaza pe curcubee.
Tao simtind cum este privit insistent isi intoarce privirea spre aceasta. Andreea rosind brusc. Barbatul ii zambeste analizand-o. Ii placea aspectul cretei, arata deosebit, era perfecta.
Prof. Xiao- Buna dimineata, studenti! Astazi, dupa cum vedeti suntem vizitati de faimosul domn Tao.
Rostea profesoara ferm in timp ce toata clasa se ridica si fac o plecaciune in semn de respect, insa privirea barbatului era inca captata de frumusetea romancei.
Profesoara observa acest lucru si ii atinge umarul aratandu-i un scaun liber langa catedra acesteia. La gestul facut de profesoara, Tao tresare uitandu-se in jur si realizand in ce ipostaza se afla. El se aseaza urmand sa discute depre afacere impreuna cu doamna Xiao.
Prof. Xiao- Andreea! Du-te te rog si adu doua cani cu cafea, voi restul incepeti sa rezolvati exercitii!
Ordona profesoara. Tanara fata asculta ordinul si se indreapta spre iesirea din clasa pentru a aduce cafeaua.
Tao ii urmareste toate miscarile si incearca sa ii memoreze numele. "Andr-Adr-Andreea" isi spune in minte stangaci.
Tao- Ce imi puteti spune despre fata ce a parasit adineauri clasa?
Profesoara se uita usor uimita la el.
Prof. Xiao- Pai, ea se numeste Andreea si provine din Romania. Este o studenta foarte silitoare si vorbeste foarte bine chineza, coreeana, engleza si japoneza. Are 22 de ani, studenta in ultimul an, are medii foarte mari, este prietenoasa si mereu dispusa sa ofere o mana de ajutor.
"Cu doi ani mai mica si inteligenta.."; in mintea lui incepu' o furtuna de intrebari despre ea, insa stia ca daca mai intreba ceva legat de fata urma sa  fie ciudat.
Prof. Xiao- Dar de ce ati intrebat, domnule Tao?
Se adresa ea curioasa incercand sa afle rostul intrebarii.
Tao- Imi parea cunoscuta, dar m-am inselat.
Minte ascesta. Alta scuza nu putea gasi asa ca s-a rezumat la o mica minciuna.
Prof. Xiao- Oh!
De cealalta parte, Andreea se indrepta cu canile de cafea spre clasa gandindu-se la nimeni altul decat la Tao. Ii placea felul in care arata si cum se comporta, mai ales privirea lui. "Nu se poate, Andreea! Nu-mi spune ca te-ai indragostit!?" Deschide usa si se indreapta spre catedra, asezand canilea cu cafea.
Andreea- Scuzati-ma ca a durat atat dar a intervenit o problema.
Cuvintele spuse de ea nu au fost bagate in seama de doamna, a primit la schimb un semn facut din mana pentru a se indrepta inapoi in banca.
"panarama". Tao era dea-dreptul surprins de atitudinea doamnei Xiao.
Andreea nu facu' altceva decat sa se duca jn banca si sa-si continuie treaba.
Tao si Xiao discutau despre contracte. Din cand in cand, Tao ii mai arunca priviri Andreei observand cum lucra. Ceea ce nu stia Tao este ca si Andreea ii mai arunca priviri fugitive. Ei incepuse sa se indragosteasa unul de celalalt fara a-si da seama acest lucru.

   ☡NEEDITAT

Domnul TaoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum