XI. Examenul si varul.

290 9 6
                                    

   Cu timpul acestia au inceput sa se viziteze putin mai rar din pricina concertelor lui Tao. Azi Andreea invata pentru permisul de conducere, deoarece urmatoarea zi trebuiea sa se desfasoare acel examen. Era stresata in ultimul hal, nici macar nu se putea concentra la ceea ce face, ii era prea greu. Gandurile ca ar putea pica o invaluiau. Andreea ofteaza si isi lasa capul pe cartea din care invatase din greu. "Oare o sa ma descurc?" Se intreaba aceasta. Dintr-o data sunetul telefonului se face auzit in intraga camera, facand ca biata fata sa se sperie din vina volumului dat la maxim. Se uita la ecranul telefonului citind numele mamei ei iar oftand ii raspune.

Era la fel ca inainte, cu intrebarile cand vine pe acasa sau daca e bine si a mancat. Fiindu-i adresate atat de des aceste intrebari, fata deja stia cum urmau. De la "ce faci?" la "ai mancat?" pana la "voiam sa te intreb cand mai vii si tu sa ne vezi".
Conversatia a fost spulberata la fel ca si linistea intrerupta de televon, fix de catre Tao care da buzna in casa injurand si trantind usa. Fata ii spune mamei ei ca o sa o sune mai tarziu si ca acum are treaba iar dupa fuge in fata lui Tao, curioasa fiind ce s-a intamplat de are acea stare.

Tao- Nu pot sa cred! Exagereaza! Mereu a facut asa! Un mincinos!
Andreea era confuza dar si curioasa. Ea abea astepta sa il vada si sa il imbatiseze urmand sa intrebe cum a fost si ce a facut, insa se pare ca asta ar trebui sa mai astepte pentru ca cineva era nervos.
Andreea- Ce s-a intamplat? Te pot ajuta cu ceva?
Tao se uita la ea si se arunca pe canapea ca apoi sa-si treaca mainile prin par din vina nervilor. Acest lucru l-a facut sa aibe parul dezordonat ceea ce in mintea fetei parea ceva sexy.  Tao ofteaza si isi pune palmele pe fata.
Tao- E vorba de varul meu cel egoist si plin de sine. A aflat ce le-am spus parintilor in legatura cu noi iar el si-a bagat nasul. Se pare ca a aflat starea ta financiara, de unde esti, cati ani ai si celelalte. Stie totul despre tine. Nu de la mine sau parintii mei.
Andreea- Sunt oarecum surprinsa dar care e partea rea din asta?
Tao- Imi spune ca stai cu mine doar pentru bani si faima. Faza proasta e ca o sa le bage alor mei numai prostii in cap si trebuie sa ii tin gura inchisa cumva.

Andreea ii da picioarele jos de pe canapea si se aseaza si ea ca pe urma sa se uite la Tao. Tao o priveste si ii vede hanoracul si sosetele mari ce erau diferite, una fiind verde iar cealalta mov. Isi muta privirea la fata fetei si intreaba:
Tao- Auzi? Dar tu nu porti pantaloni?
Auzind asta, tanara il loveste peste picior si tipa la el.
Andreea- Am pantaloni scurti, idiotule!
Tao- Asta explica multe... . Revenind la subiect, trebuie sa facem ceva!
Andreea- "Facem"? De cand e si problema mea?
Tao- De cand ai intrat in jocul asta.
Ea tace. Tao se gandeste la ceva ce l-ar putea ajuta si dintr-o data ii vine o solutie.
Tao- Daca te-ar cunoaste poate ca nu ar mai face asa, adica sper. Tot egoist e si cel mai razgaiat insa merita incercat.

Andreea se ridica de pe canapea si merge la birou nebagand in seama ceea ce baiatul i-a spus. In mintea lui era un plan bun iar daca nu functiona, alta solutie nu ar putea gasi mai buna.
Tao- Ce zici?
Ea doar se aseaza pe scaun si il ingnora, urmand sa citeasca iar din cartea de examen. Tao obervand asta merge la ea si-si pune mana fix in mijlocul cartii, ca aceasta sa nu mai poata citi si sa-i atraga atentia.
Andreea- Faci cum vrei, eu am deja destule pe cap! Sunt destul de stresata!
Tao- E despre examen, nu?
Acesta primeste un mic "da" din partea fetei ce deja se juca cu pixul din vina emotiilor.

Tao- Stai calma, te descurci! Ai invatat din greu atata timp!
Andreea- Si daca nu il trec? O sa fiu o rusine, pentru tine si parintii mei!
Tao- Daca nu il treci, il platim si treci!
Andreea- Hell no! Asta nu se accepta! O sa il trec!
El doar se uita la ea si o admira, in mintea lui se deruleaza tot felul de filme. Fata chiar e frumoasa, desteapta si tot ce vrei. Obstacolul era varul lui care spunea doar minciuni. Nu isi dorea ca lumea sa creada opusul despre ea. Fata chiar era nevinovata si nu sta pentru bani. Este ferm convins de asta.

Tao- Saptamana viitoare mergem sa il cunosti pe varul meu!
Fata doar da din cap in semn de "da" si ii da mana la o parte continuand sa repete. Tao zambeste si se intinde in pat. Era obosit, a avut multe concerte si acum trebuia sa fie in camera lui si sa leneveasca dar a venit la ea ca sa o vada. Ii era dor de fata si zambetul ei, i-a lipsit mult. Acum poate dormi linistit gandindu-se ca in sfarsit fata este langa el si este bine.  Se simte mult prea bine in preajma ei ca sa plece.
Amdreea- Stiu ca vrei sa dormi dar vrei te rog sa te schimbi? Ma irita cand cineva nu doarme in pijamale!
El isi da ochii peste cap si merge sa isi pregateasca haine pentru a-si face un dus.

Ea zambeste, ii placea de el mai mult pe zi ce trece insa nu voia sa isi recunoasca asta. Oare cand o sa accepte acest lucru?

*SCUZATI EVENTUALELE GRESELI, ERAM OBOSITA CAND AM SCRIS ASTA DEOARECE AM OBSERVAT CAT DE MULT VA DORITI  SA IMI CITITI CARTEA. VA MULTUMESC! EU VOIAM SA MA LAS DE SCRIS INSA M-ATI INCURAJAT*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 14, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Domnul TaoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum