IX. Hug.

176 10 2
                                    

Dimineata ii surprinde pe ambii imbratisati. Andreea se trezeste prima si se uita la baiatul, adica, barbatul din fata ei. Pentru un moment nu realizeaza ca e prea aproape de el dar dupa ce o face aceasta se sperie si il impinge pe pe pat. Ea se ridica repede si tipa.
Andreea- TAOOOO! IDIOTULE! M-AI SPERIAT DE MOARTE!
Tipa fata in timp ce da din maini ca o gaina ce incearca sa zboare.
Tao se ridica de jos cu durere de spate si se incrunta uitamdu-se cu ura la ea.
Tao- Nu trebuie sa ai un iubit, ca tu il bagi in spital! Esti culmea!
Andreea se agita si fuge spre dulap pentru a-si  lua schimburi. In timp ce fuge prin casa se rasteste la acesta.
Andreea- Nu, Tao! Tu esti culmea! Azi am  ore! O sa intarzii!
Fuge fata in baie dar trage o privire fugitiva la ceasul de deasupra patului ce indica ora 07:30. Tao ii observa gestul si se uita si el. El nu era chiar asa de surprins.
Andreea- Vai de capul meu! VAI DE CAPUL MEU! VAI DE CAPUL MEU!
Tao- Nu inteleg de ce te agiti asa! Lipsesti prima ora si spui si tu o minciuna!
Spune foarte calm acea fraza in timp ce mergea spre bucatarie sa manance ceva.
Biata fata tipa din baie exasperata.
Andreea- Am ora cu dirigintele! O sa o sune pe mama! Mama o sa ma sune! Mama o sa ma certe si o sa ma puna sa vin acasa daca nu sunt in stare sa ma tin de ore!
Tao facea cateva sandwichuri pentru Andreea.
Tao- Daca se pune asa situatia, te duc eu.
Andreea- Iti multumesc mult pentru tot! Promit ca ma voi revansa!
Andreea iese din baie in timp ce isi peria dintii insa cand il vede, din greseala inghite pasta de dinti. Tao vede ce a facut Andreea si incepe sa rada.
Andreea- NUUUUUU! Am inghitit! Nu creed!
Tao doar radea. Andreea se uita urat la el iar dupa vede feliile de paine si carne apoi isi intoarce privirea spre el.
Andreea- Stii ca sunt alergica la gluten, nu?

Idolul cand auzi, isi dadu o palma peste fata.
Tao- Am incercat sa fac un gest dragut! De ce nu mi-ai spus!?
Bruneta zambi si in acelasi timp pe fata ei se scurgeau lacrimile. Ea vine grabita spre el si il imbratiseaza strans. Tao nu intelegea. A facut-o sa planga? De bucurie sau tristete?
Andreea- Nu conteaza alergia mea, iti multumesc mult! Nimeni nu a mai facut asta pana acum pentru mine.
Se indeparteaza de el si isi sterge lacrimile cu mana. Tao era tot confuz.
Andreea- Nu e timp de lacrimi. Multumesc mult! O sa le mananc!
Ea se duce in baie, isi clateste gura si lasa periuta la locul ei.
Tao zambi. Ea a plans de bucurie pentru ca ii placuse gestul lui. De acum in colo o sa ii faca in fiecare dimineata "pachet la scoala" (scuze! Mama spune asa mereu si nu ma puteam abtine) .

Creata vine cu ghiozdanul ei cu EXO si isi pune in el, mancarea gata impachetata de catre prietenul ei. Tao voia sa spuna ceva insa a fost intrerupt de catre Andreea.
Andreea- Vorbim despre asta mai tarziu!
Tao- Nu pot merge imbracat asa!
Andreea se uita la ceas in timp ce ofteaza. Mai avea 10 minute.
Andreea- Te imbraci repede?
Tao- De obicei, da.
Andreea se duce in camera ei si scoate din dulap o pereche de pantaloni de trening maro si largi si un tricou alb barbatesc. Vine in viteza spre el si i le pune in brate.
Tao- Astea nu sunt haine de baieti?
Andreea- Da, sunt.
Tao- Ai adus baieti in casa? E de la fostul tau? Spuneai ca nu ai iubit!
Tao incepea sa isi simta sangele din vene, pulsand. Era gelos.
Andreea- Am multe haine de baieti, sunt ale mele. Eu nu sunt chiar asa feminina cum crezi. Port des haine largi si mari de baieti plus ca sunt mult mai ieftine.
Tao se duce in camera si incepe sa se schimbe. S-a calmat instant cand a auzit ca hainele sunt ale ei.

Urma sa fie urat daca ar fi aflat ca is de la altii. El zambi imaginandu-si fata imbracata in hainele lui, in timp ce vine spre el si il imbratiseaza. Totul parea sa fie frumos pana sa ii strice Andreea momentul, cu glasul ei de pinguin ragusit.
Andreea- HAI AZI!
Baiatul termina repede si iese cu cheile de la masina in mana.
Andreea- uuuu! Ca sa vezi! Iti sta foarte bine!
Exclama ea incantata. El ii vede sclipirea din ochi si ii ciufuleste parul.
Ambii ies din casa, ea pune codul si fuge in urma lui.
Tao- Sa imi spui si mie codul. Poate mai vin pe la tine cand nu esti acasa.
Spune el si urca in masina.
Andreea- 1994.
Ii raspunde in timp ce isi pune centura de siguranta.
Tao- De ce 1994?
O intreaba cand porneste masina. Se uita repede la ea si accelereaza.
Andreea- Pentru ca atunci s-a nascut Justin Bieber. Scuze, dar sunt Belieber!
Chicoteste in timp ce se uita pe geam.

Tao zambeste.
Tao- Ce coincidenta! Si eu sunt.
Andreea se intoarce spre el uimita.
Andreea- SERIOS?!
El afirma printr-un gest scurt din miscarea capului. Ea isi scutura mainile zambind.
Andreea- Ce supeer! O sa vorbim mult despre el!
Tao- Stii, nu te-am intrebat dar, ce fel de baieti iti plac?
A pus intrebarea asta deoarece vrea sa afle daca poate avea o sansa cu ea sau daca ar trebui sa se schimbe.
Andreea- Pai ... e cam mult de spus. Imi plac brunetii, baietii inalti si cu voce groasa ... in fine! Astea trebuie sa aibe neaparat ca sa il plac. Restul nu mai conteaza.
Vorbeste visatoare privind drumul. Ea se incrunta. De ce ar fi pus o astfel de intrebare? Sau e poate pentru ca vrea sa stie mai multe despre ea dupa incidentul cu painea. "Dragut!" Gandi ea.
Andreea- Dar tie ce fel de fete iti plac?
Tao zambi, ar fi vrut sa o descrie pe ea dar dupa s-ar fi prins si poate ea nu il place si cand ar afla ar incerca sa il indeparteze.
Tao- Nu stiu inca. Dar imi plac brunetele crete pentru ca sunt mai rare in China.
Creata zambeste involuntar.

Tao parcheaza masina. Andreea ii multumeste , isi ia inima in dinti si ii lasa un sarut pe obraz iar dupa fuge in universitate lasand in urma ei un panda fericit.
Tao- Inca un nivel trecut! Mai e putin si poate o sa fim impreuna!
Vorbeste el singur in masina in timp ce loveste aerul de bucurie.
Fata era rosie la fata mai ceva ca o rosie. Ce tocmai a facut!?

NECORECTAT

Domnul TaoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum