Andreea- Vrei sa ramai?
Tao se gandi putin inainte sa raspunda.
Andreea- adica, daca tot ai facut atatea pentru mine, macar ramai sa bem un ceai ceva. Se fastaci aceasta.
Desi isi dorea, Tao trebuia sa plece sa se intalneasca cu Kris.
Tao- Trebuie sa ma intalnesc cu cineva important pentru un serial.
Andreea- inteleg.Tao ofteaza si se uita in ochii ei. Ea se uita spre podea. Avea niste ochi verzi superbi. Doar ca acum avea cateva lacrimi in ei. Isi dorea ca sa ii multumeasca acestuia pentru toate cele facute. Se simtea umilita intr-un fel, pentru ea, toate astea era ca si cum lui ii era mila de ea si ar fi comparat biata fata cu o cersetoare de la coltul strazii.
Tao de cealalta parte, in adancul sufletului lui simtea ceva pentru ea. El nu recunoaste, dar tot avea un strop de dragoste pentru ea.Andreea isi muta privirea la el.
Tao- Nu fa privirea aceea!
Andreea chicoti. Insa lui Tao i se paru ceva foarte dragut. Ea si-a sters lacrimile de tricoul ei larg si vechi.
Tao- Bine fie! Raman!
Andreea era foarte fericita. Il imbratisase pe Tao de bucurie. El era surprins de gest.
Ambii au simtit o mica scanteie.Andreea i-a dat drumul.
Tao- O sa il sun pe Kris si ii voi da adresa ca sa vina aici.
Andreea se uita la el si expresia fetei se muta intr-una uimita.
Andreea- Kris!? Fostul membru exo!? Exclama ea gesticuland ca o caracatita.
Tao- Da.
Amdreea- Vai! Nu creed! Sunt o fana maree! Trebuie sa fac curat si sa ma imbrac frumos! Si sa fac ceva cu care sa-l servesc! O vaaai!In interiorul sau Tao era gelos, doar ca nu voia sa recunoasca. El voia sa nu il mai invite aici, doar ca Andreea era asa de fericita in cat nu putea sa faca asa ceva ca sa o intristeze. E doar o data, nu?
In timp ce ea facea ordine prin casa si pregatea un ceai, Tao il suna.
Tao- Kris?
Kris- Da? Spune!
Tao- Ne intalnim azi?
Kris- Desigur
Cat timp ei purtau o conversatie, Andreea avea urechile ciulite.Avea un zambet tamp pe fata.
Andreea- Spune ca ai o prietena care vrea sa il cunoasca! Spune aceasta soptind.
Tao se intoarce cu spatele la ea si continua sa vorbeasca. Vazand asta, Andreea se intoarce in fata lui.
Andreea- Spune! Sopteste iar.
Tao iar se intoarce iar ea il prinde de brat si il trage.
Andreea- Tao, spune!Tao isi lipeste mana libera de fata ei si o impinge.
Andreea- Tao! Spuneee! Tipa ea.
Tao din greseala da difuzorul mai tare si scapa telefonul jos.
Kris- Frate, cu cine esti in casa?
Tao incearca sa spuna ceva dar Andreea se baga inaintea lui si il impinge.
Andreea- Cu o fana de a ta! Abea astept sa te vad! Ma numesc Andreea!
Tao o impinge si ea cade jos.
Tao- Puteam sa jur ca asa te numesti! Mai greu pronuntia.El voia sa se indrepte spre telefon insa Andreea il prinde de picior si il trage, acesta cazand jos.
Kris- Buna! Ma bucur sa te cunosc si sa aflu ca esti fana mea.
Tao o impinge cu piciorul doar ca ea nu ii da drumul.
Ambii rad in timp ce se incurcau unul pe altul incercand sa ajunga la telefon. Kris doar asculta.Tao- Bine frate, te astept aici.
Andreea- TE ASTEPTAM! Il corecteaza aceasta.
Tao- Astept!
Andreea il musca.
Andreea- ASTEPTAM!
Kris- bine, ne vedem acolo! Si inchide apelul.
Tao- Au! Acum trebuie sa imi fac antitetanus!
Andreea- ewwww! Cred ca mi-a ramas intre dinti un fir de par de pe mana ta!
Tao- Asa iti trebuie! Uite! Mi-a ramas semn!
Andreea se ridica de pe jos si se grabeste sa mearga la baie.
Andreea- Acum trebuie sa ma spal pe dinti, din vina ta!Tao- Datorita mie vine Kris aici!
Andreea se stramba in timp ce isi peria dintii.
Andreea- Nie Nie Nie!
Tao se indreapta spre ceaiul ce trebuia terminat si pune zahar in el.
Ea era nerabdatoare sa il vada pe Kris. Dupa ce se spala pe dinti, se grabeste spre sifonier de unde isi ia cea mai draguta rochie pe care o avea. Era alba cu flori roz de cires. Simpla si foarte draguta. Isi da drumul parului si era gata.Ea intra in bucatarie iar Tao ramane surprins.
Arata superb.
Andreea- Ce? Nu e usor ca sa fii sexy si sa ai un corp ca al meu!
Tao- Daca te imbraci in costum de baie ti se vad straturile.
Aceasta se bosumfla si isi incruciseaza bratele.
Andreea- Vorbeste printul care acum ceva timp la Produce 101 si-a dat cu microfonul in dinti.
Tao- A fost o greseala!
Andreea doar rade in timp ce isi amintea.
Andreea- Sau cand ti-a facut respiratie gura la gura un barbat cand erai in armata.Tao isi scutura scarbit capul.
Tao- Cel mai scarbos moment posibil.
Andreea rade.
Andreea- Sau cand ti-au scris in ziar numele gresit! Aceasta izbucneste in ras.
Tao nu se mai abtine si rade si el. Pacat ca el nu stia multe momente penibile de ale ei.
Tao- Vad ca stii multe despre mine. Spune acesta fluturand sprancenele.
Andreea se opreste brusc.
Andreea- Nu, nu, nu! Nu e chiar cu crezi! Spune rosind complet.Bocanitul din usa o salveaza si se grabeste sa mearga spre usa. Tao fugea si el spre usa. Acestia se izbeau unul in altul incercand sa deschida unul usa.
Tao- Stai! Am o idee mai buna!
Andreea se opreste si asteapta sa spuna.
Insa Tao fuge spre usa.
Tao- Defapt n-am! El deschide usa si il pofteste pe Kris in casa.
Andreea- Ticalosule!Kris intra in casa si se uita in jur iar dupa la ea. Andreea si Kris se saluta politicos inclinand putin din cap si aplecand putin corpul in semn de respect, cum se face acolo. Tao isi da ochii peste cap. Toti se aseaza pe scaune in bucatarie. Andreea se aseaza langa Kris.
Andreea- Buna!
Kris- Hei!
Tao- Bla-bla! Sa trecem la subiect!
Andreea se stramba.Tao serveste pe fiecare cu ceai iar Andreea se duce sa ia si lamaie.
Kris- Imi place foarte mult rochia ta!
Andreea se intoarce cu lamaia, o aseaza pe masa si se da un pas in spate aruncand si ea o privire la rochie.
Andreea- multumesc!
Tao da drumul jetului de apa si o uda complet.
Tao- ce pacat! Nu mai e asa draguta rochia acum!
Dupa ce opreste apa si se uita la Andreea, observa gafa facuta. Rochia fiind uda si alba, i s-a lipit Andreei de corp. Sanii ei si sutienul i se vedeau perfect.Kris si Tao ramanand blocati vazand una ca asta. Andreea se acopera cu bratele. Kris isi da jos hanoracul si i-l arunca in brate fetei. Ea se acopera mai bine cu el si fuge in camera in timp ce fata ei era de un rosu perfect.
Kris se intoarce si se uita la Tao.
Kris- Si... spune-mi, de ce ai facut asta?
Tao se balbaia.!NECORECTAT!
Pentru cei care nu stiu, asta este poza cu ziarul:
-SfecliX🦊
CITEȘTI
Domnul Tao
FanfictionAndreea este o romanca ce studiaza in China la cea mai buna universitate, dar se intalneste cu Domnul Tao. Iar intamplarea aceasta devine o poveste frumoasa.