VIII. Nu e ceea ce pare.

191 9 2
                                    

Cand Tao se uita devine socat. Nu isi aminteste sa fi fost in jurul lui paparazzi.
Tao- Ce ciudat! Eu nu i-am vazut.
Andreea se incrunta si citeste cu voce tare.
Andreea- "Faimosul cantaret Huang Zi Tao are o noua iubita?" Ce!?
De la televizor se aude: "Se pare ca fostii membrii exo incep sa aibe iubite. LuHan, Huang Zi Tao, urmeaza Kris Wu?"
Andreea- Tao, ce vei face de acum?
Tao ofteaza si mananca un biscuite.
Tao- Le spun intr-un interviu ca esti o veche prietena si azi am venit in vizita la tine sau sa le spun ca e ziua ta azi?
Andreea rade batjocoritor.
Andreea- Stii ca o sa afle la un moment dat data mea de nastere. Doamne, Tao!
Tao se intoarce brusc cu fata spre fata.
Tao- Auzi? Dar.. cand te-ai nascut?
Fata isi da ochii peste cap si se intinde pe canapeacu picioarele pe cele ale lui.
Andreea- Nu asta conteaza acum!
Baiatul isi lasa biscuitii pe masuta din fata canapelei.
Tao- Trebuie sa stiu!
Andrea- 24 Decembrie! Multumit? Acum hai sa lasam astea! Nu prea imi place sa vorbesc despre mine.
In mintea lui, deja isi facea planuri pentru ziua ei. Isi imagina ca e impreuna cu ea si ii ofera o geanta de la GUCCI.

Fata se ridica si merge spre baie. El se ridica repede si isi pune mainile pe solduri.
Tao- Hei! Unde pleci!?
Striga acesta nedumerit in urma ei. Ii placea cum stateau, aratau ca un cuplu.
Andreea- Fac pipi! Doamne, Tao!
Idolul se freaca la ceafa rusinat. Voia sa mearga dupa ea la baie. Daca facea asta, urma a treia prostie! si o mai vedea si aproape dezbracata!
Isi scutura capul si isi aranjeaza parul ciufulit . Se duce spre frigider si analizeaza tot ce mai este prin el. In timp ce se uita el se scarpina la fund (scuzati-ma!) . Fata intra in camera si ii observa gestul, imediat incepe sa rada galagios tinandu-se de burta.
Cantaretul se uita la ea si isi da seama de ce rade. De gestul sau tampit si jenant.
Tao- Hai! Nu spune ca nu ai facut asta pana acum!
Se stramba si gesticuleaza. Spera sa scape de rusine.
Andreea- Ai dreptate!
El chicoteste.
Tao- Vreau ananassss! Nu mai este! Tu! Hai sa mergem sa cumparam!
Fata se uita la el si stinge televizorul.
Andreea- Daca imi spui pe nume!
El avea momente cand ii uita numele fetei si acum este unul dintre acele momente. Stia ca incepe cu A insa nu isi putea aminti.
Andreea stia ca el iar a uitat cum o cheama, nu e singurul care uita. Cand s-a mutat in China, multe persoane ii uitau numele si i se adresau altfel. Era deja obisnuita. E un nume romanesc! Greu de retinut.
Andreea- Ai uitat, asa-i?
Intreaba zambind angelic.

Tao aproba din cap stanjenit de situatie.
Andreea- Uite, hai sa cautam un nume pe care nu il uiti asa repede.
Tao nu voia sa faca asta, insa chiar nu avea de ales. Decat sa se faca de rusine iar si iar, mai bine ii pune el un nume.
Tao- Caroline!
Andreea rade. Tao se uita la ea confuz.
Andreea- Nu, ca o sa il uit eu dupa!
Rade si el. Radea doar pentru ca rasul ei era molipsitor.
Tao- Ce ras de morsa ai!
Dupa ce a spus acele cuvinte ii venea sa se loveasca. Sigur Anreea avea sa se supere. Nu trebuia sa spuna asta! Asa i-ar fi zis multe fete. Sigur o sa se supere!
Tao, esti un idiot! Si-a spus acesta.

Andreea- Si tu de drujba veche!
Andreea abea daca mai putea respira. "Mama! Ce replica buna i-am dat!" Gandi ea increzatoare. Era mandra de replica ei.
El cand a auzit spusele fetei si cand a vazut tanara continuand sa rada, s-a calmat. In sfarsit! Cineva care nu se supara asa usor! Fostele lui, mereu se suparau daca facea ceva anume. Parca erau din portelan.
Baiatul suspina de la atata ras si isi sterge lacrimile.
Tao- Mergem?
Andreea- Dar nume...
Tao- O sa te alint! Cum vrei sa te alint?
Andreea- Foxie!
Tao- Ciudata ce esti!
Andreea- Daca vrei sa ma strigi, ma poti striga "iubita mea!" .
Raspunde romanca fluturand din sprancene intr-un mod pervers.
Tao- Presupun ca asta era o replica de agata de a ta, nu?
Andreea- Da...
Tao- Acum nu ma mai intreb de ce nu ai iubit!
Andreea ii da un cot in stomac.
Andreea- Ia vezi! Am facut doi ani de box!
Tao era surprins de ceea ce auzise.
Tao- Serios?!
Andreea- Nup! Asa spun mereu ca sa nu ma bata nimeni.

Acum era confuz. O batea cineva? Se lua cineva de ea? O agresa cineva? Sigur sunt de vina descriminarile ! Ca de fiecare data.
Tao- Se ia cineva de tine?
O intreaba incruntat. Era gata sa mearga la scoala si sa ii bata pe toti ce ii stateau in cale. Nervii lui fierbeau doar pentru ca , posibil ea era tinta descriminarilor.
Andreea- Da, doar ca acum e mai bine! Adica spre deosebire de atunci cand baietii ma aruncau in cosul de gunoi sau cand fetele ma impingeau pe scari, ori atunci cand imi taiau uniforma de sport. Si stii situatia mea.. nu prea am bani.
Andreea ura sa vorbeasca despre lipsa ei de bani. El probabil o sa o creada nevoiasa si ca sta cu el pentru bani si faima. Chiar daca a fost salvarea ei, nu vrea sa il implice in lipsa sa de bani.

Abea isi putea plati facturile. Mereu facea foamea pentru ca nu avea bani, iar cand parintii ei o sunau ea spunea ca totul este bine ca sa nu o puna sa se intoarca acasa.
Fara sa isi dea seama, biata fata a inceput sa lacrimeze uitandu-se in jos. Isi amintea vremurile bune si cele rele.
Tao era surprins de ceea ce auzise. Inima lui s-a spart in mii de bucatele atunci cand a vazut ca plange. Fara sa stea mult pe ganduri, el al luat fata in brate si a inceput sa ii mangaie parul. Nu mai avea nevoie de ananas. Voia sa fie cu ea in acel moment greu.
Tao- Inteleg si stiu cat iti e de greu.
Ii sopteste bland. Erau exact cuvintele de care avea nevoie. Era exact imbratisarea de care avea nevoie. Era persoana potrivita!

Acestia au stat asa un timp pana s-au dus ambii in camera si s-au asezat pe pat fara sa se schibe. Au stat pe pat imbratisati pana au adormit. Era lucrul de care ambii aveau nevoie. O imbratisare calda si un somn placut.
Tao era pregatit ca luni sa mearga la scoala si sa le arate o lectie tuturor.

!NU ESTE CORECTAT!

Domnul TaoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum