X. Ai iubita?

275 10 15
                                    

Dupa ce a lasat fata, Tao s-a dus acasa la parintii sai sa ii viziteze. Nu i-a mai vazut de ceva timp.

Cum intrase in casa, au inceput sa curga intrebarile.
Dl. Huang- Am vazut stirile!
Dna Huang- Ai iubita?
Tao era speriat si luat prin neasteptare.
Tao- Nu, nu am!
Ambii parinti se uita tristi la el. Ei aveau o speranta ca el si-a gasit aleasa. Isi doreau nespus ca Tao sa se casatoreasca, sa aibe copii si o sotie iubitoare dar se pare ca inca nu.
Cand Tao le-a vazut expresia s-a schimbat radica, trebuia sa minta ca sa ii vada fericiti.
Tao- Glumesc! E adevarat, am iubita.
Brusc cei doi au inceput sa se bucure, mama lui chiar a inceput sa lacrimeze.
Stia cat de departe a ajuns, dar nu avea de ales.
Dna. Huang- Si cum se numeste?
Dl. Huang- De unde e?
Tao- Pai se numeste.. ummm.. era ceva cu A.. . Nu imi mai amintesc! E din alta tara si are un nume complicat.
Dl. Huang- Sper ca stie Chineza, dar cum arata? Ai o poza?
Tao- Pai e creata, bruneta, ochii verzi e scunda si draguta.
Parintii lui erau foarte nerabdatori sa o cunoasca pe cea care i-a furat inima fiului lor. Ei toti au inceput sa discute multe lucruri referitoare la fata.

Dupa un timp de stat cu parintii lui, Tao se hotaraste sa se intoarca spre sala de dans deoarece acesta ii promisese coregrafului ca o sa revina si o sa fie concentrat. Urmatorul concert se apropia din ce in ce mai repede, asa ca trebuia sa se grabeasca cu antrenamentele.
Tao se uita la ceas si observa ca mai avea ceva timp la dispozitie pana sa se intoarca la universitate pentru a-si lua "iubita".

De cealalta parte, Andreea era la ora de matematica. Incerca sa se concentreze insa nu prea ii reusea. Totul din vina ca aceasta se indragostise, insa ea cauta sa isi nege sentimentele mereu. Ora de matematica i se parea foarte plictisitoare, inca putin si adormea. Profesorul preda noua lectie in timp ce restul elevilor erau concentrati la ceea ce explica acesta. El ii observa starea fetei si isi drege glasul tare ca ea sa se concentreze asupra lectiei. Ea isi revine si somnul ii dispare. Trebuia sa fie atenta, chiar daca nu prea reusea. Creierul ei parca nu voia sa actioneze asa cum trebuie iar gandul ei ii zboara iar in alta parte.

Vacanta de iarna se apropie iar Andreea planuieste sa isi viziteze parintii. Desi in China era saraca, in Romania o ducea destul de bine. Cu toate ca mama ei era casiera in Kaufland iar tatal ei era sofer pe tir. Aveau o casa modesta, cu etaj si o curte micuta. Pamantul a fost lasat mostenire de la bunicii tatalui ei urmand ca de constructia casei sa se ocupe parintii ei. Revenind insa la subiect, aceasta abia astepta sa se intoarca in Romania si sa isi viziteze toate rudele.

I-a promis mamei sale ca o sa faca scoala de soferi si o sa aibe o masina, doar ca nu prea tinea promisiunea. Avea atea probleme pe cap! Nu stia cum sa isi gaseasca un job part time dar de scoala de soferi?
La gandurile astea, Andreea isi freaca frustrata fata cu palmele. Ce avea sa faca? Nu a spus cand vrea sa o vada la volan, asa ca mai avea timp. Dar cum de fiecare data exista un 'dar' trebuia sa mearga pentru a-si face permis, de curand pentru ca mama ei mereu o intreaba. "Parintii mei vor cam multe!" Gandi ea. Chiar asa era, mereu ii spunea ca abia asteapta sa o vada casatorita. "Jalnic!" Isi spuse iar in gand.

Ora de matematica era gata acum iar toti eliberau sala de clasa, la randul ei si tanara bruneta.
Se indreapta spre ultima masa din cantina si isi aminteste de mancarea pregatita de Tao. Un zambet i se afiseaza pe chip atunci cand si-l aminteste cum era treaz dimineata si ii facea mancare. Si-a scos sandwich-urile si a inceput sa manance.
Andreea- Trebuia sa ii dau o cafea!
Spune ea si isi lipeste palma de frunte in timp ce se incrunta.

Totul a decurs normal pana la sfarsitul orelor ei si antrenamentului lui Tao.
Tao o astepta in fata universitatii, in bolidul sau luxos. Privirile tuturor erau atintite spre masina lui pana si privirea Andreei care venea in fuga spre el. Aceasta urca furioasa in masina si incepe sa il certe.
Andreea- De ce ai facut asta?! O sa te dai de gol! O sa intrii in belele!
Tao doar rade si porneste spre casa fetei.
Tao- Nu imi pasa! Ai putea sa imi multumesti pentru ca am venit de la sala de dans direct la tine.
Amdreea se rusineaza, stia ca a fost cam nepoliticos ca a tipat la el fara sa il asculte macar putin.
Andreea- Scuze...

Tao se uita putin la ea, apoi continua concentrat asupra drumului.
Tao- Daca tot suntem prieteni buni, mi-am luat cateva schimburi pentru orice eventualitate.
Andreea incepe sa rada, lasandu-l pe baiat confuz.
Andreea- Stii ca o sa ti le port, nu? Adica orice e la mine in casa, folosesc.
Tao isi imagina fata imbracata in camasa lui, intr-o dimineata frumoasa, facand cafea pentru el. O imagine perfecta!
Tao- Atunci o sa aduc mai multe!
Andreea- Bine! O sa le port pe toate!
Tao- Apropo, mai stii ca imi esti datoare, nu?

Bruneta ingheta, cine stie ce favoruri ar trebui sa ii faca? Daca trebuie sa fie dama lui? Ingrozitor!
Tao- Nu e cine stie ce, parintii mei ma freaca la cap cu "cand o sa ai si tu o iubita?!" "Cand o sa te casatoresti si tu?!"
Andreea rade, deoarece la ea era aceeasi problema.
Andreea- Si la mine e tot asa! Eu cred ca parintii noistrii au chef de petrecere.
Ambii rad pe infundate la gluma facuta de ea.
Tao parcheaza in fata blocului ei.
Tao- Si au vazut stirea aia, asa ca atunci cand i-am vizitat au inceput sa cante de bucurie si nu puteam sa ii supar. Am zis ca sunt impreuna cu tine. Sper ca nu te superi!

Andreea- Ce-ai facut!?
Ii raspunde socata, aproape tipand.
Tao- Prefa-te iubita mea, te rog! Nu ii pot intrista! Sunt parintii mei si stii cum sunt parintii! Te imploor!
Se roaga el de ea. Nu era cine stie ce pentru ea, era bine ca nu trebuia sa faca altceva.
Andreea- Accept! Nu e cine stie ce!
Ambii ies din masina cu cate un ghiozdan in soate. Ei indreapta spre intrarea in bloc.
Andreea- Ti-am promis o cafea, ei bine cine ajunge ultimul in casa, face cafeaua!

Cei doi se intreceau pe scari, in timp ce se impingeau unul in altul pentru ca celalalt sa piarda.


~NECORECTAT!~
Hei vulpilor! M-am hotarat sa postez in fiecare MIERCURI. V-am pupat!

Domnul TaoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum