III. "Nu esti cine te crezi!".

253 13 4
                                    

Tao era in spatele ei. Andreea era distrusa, nu numai pentru telefon ci si pentru cruzimea lui. Se simtea extrem de dezamagita.
Andreea- Sper ca ti-ai atins scopul. Se uita la el cu dispret si pleaca de langa el. Tao nu stia ce sa faca, a facut o gafa. Cum se poate revansa?
Tao- Asteapta! Te rog.. . Degeaba incera a pierdut-o.
Andreea isi continua drumul si nu il baga in seama, care ar fi rostul? Daca il asculta era convinsa ca se simtea mult mai prost. Aceasta se duce in biblioteca, acolo unde putea fi singura. Chiulea de la ora respectiva insa nu ii pasa catusi de putin.
Se duce spre compartimentul unde ii era cartea preferata si o ia in speranta de a uita cele intamplate. Acum, cum mai tinea legatura cu cei de acasa? Ce era sa le explice? "O vedeta mi-a stricat telefonul deoarece am facut o poza cand el si profa intretineau relatii sexuale" stupid. Se aseaza la masa si incepe sa citeasca.
De cealalta parte, Tao inca era afara in acelasi loc. Nu stia cum sa actioneze dar ii trecu in minte sa mearga si sa ii ia un telefon nou, probabil il va ierta.
Nu mai sta mult pe ganduri si pleaca sa cumpere cel mai perfect telefon. Mii de ganduri isi faceau aparitia cum ca: "daca nu il va primi?"; "daca va reactiona urat?" Si multe altele.
Tao- Tao! Esti cel mai mare ratat! Se cearta acesta. Cum ai putut sa faci una ca asta? Puteai pir si simplu sa comunici si probabil rezolvai ceva. Aish!
Coboara din masina si intra in Shop Mobile.  Se uita in jur dupa ceva care sa fie stilul ei insa el nu o cunostea. Isi incearca norocul si alege un telefon de culoarea roz. Era fata, nu? Sigur ii placea culoarea. Ar trebui sa fie mandra! Un telefon nou si performant ce abea a iesit pe piata, nu isi permit multe persoane. Ofteaza si il cumpara, el isi dorea doar sa revina totul la normal.
Andreea era prea demoralizata, pentru un simplu gest. Ea este genul de persoana sensibila. Ore mai sunt, dar pentru ea s-au intamplat destule si simte nevoia de a sta acasa si a privi cateva filme cu o cana de ceai cu fructe de padure. Se pregateste si iese din respectiva cladire. Ce zi! Mai bine stau acasa. Deja cedez moral. Imi doresc sa nu se fi intamplat asta! ofteaza.
Aceasta a ales sa mearga pe jos in drumul spre casa, deoarece voia putina liniste. Deja simtea cum o durea capul.
Tao era in curte. O cauta cu privirea insa nu o vede. Intra in mai multe clase goale unde se gândea că este. O căutase si la ora unde trebuia fi. Dar.. nimic. Asta îi dăduse de înțeles că ea plecase acasa. Așa de dur a fost? Atât de aspru s-a comportat cu ea? Ii pare rău! Totul a fost la nervi. El renunța si pleacă. Se da bătut. Urcă la volan, deși știa deja că încă nu semnase acele acte. Asta ar fi ocazia să o întâlnească si maine pe tipa carei ii uitase deja numele. Pornește motorul si pleacă.
Drumul spre casa lui si cu drumul spre casa Andreei coincideau doar ca, Tao la un moment dat trebuia să o ia la stânga pe un drum diferit.
În timp ce conducea, el o observa cum mergea cu privirea în pământ. Trage pe dreapta si o claxonează. Andreea din instinct tresare puternic. Tao era bucuros. Ea încercă să îl ignore dar el era prea insistent. Se uita la el si il întreabă fără vlagă un "ce vrei!?" .  El îi face semn să urce dar ea da din cap în semn negativ.
Tao- oh haide! Nu îți fac nimic! Dumnezeule.
Ea nu răspunde si il evita.
Tao- am un cadou pentru tine! Ceva ce ti-am promis!
Andreea- modestitate?
Tao își da ochii peste cap.
Tao- un telefon!
Andreea - ți-am zis ca nu îmi trebuie! Spala-te cu el!
Tao- am produse bune pentru igiena. Deci? Urci si ti-l dau. Nu urci.. nu primești!
Andreea- mai bine lasa-ma!
Tao îngâmfat coboară din mașină și o împinge în ea.
Tao- să te văd acum! Spune mândru după ce intră și el si blochează Masina.
Andreea- te poți încadra la răpire, tampitule!
Acesta nu o baga in seama și porneste. Se uita la ea, iar ea la el. Când ajunge la semafor acesta se apropie foarte tare de ea.







!NECORECTAT!

Domnul TaoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum