Trecuse o zi de la incident. Tao nu mai trecuse pe la Andreea deoarece urmeaza un nou concert. Dupa cele intamplate, el si-a cerut scuze de la ea si a plecat impreuna cu Kris deoarece credea ca aceasta nu mai vrea sa dea ochii cu el.
Acum, Andreea era foarte plictisita. Ar fi mers afara la o plimbare dar ploua mult prea tare. Se pare ca o sa isi petreaca vremea citind o noua carte.
De cealalta parte, Tao exersa din greu. Coregraful era cu ochii pe el.
Hui (coregraful) - Se vede ca esti distras, Tao!
Tao- Nu sunt distras, sunt doar obosit..Hui vine landa el si il bate pe umeri. Era greu sa il minti , el stia mereu adevarul.
Hui- Tao, poti recunoaste! Toti avem o varsta, nu mai suntem copii sa ne ascundem dupa minciunile spuse.
Intradevar, Tao chiar era deconcentrat. Se gandea la Andreea. Sa imi ceara scuze iar? Poate nu mai vrea sa il vada. In mintea lui erau multe intrebari.Tao se uita la coregraf si zambeste. Desi era mai mic fata de el, era un prieten de nadejde.
Tao- Hui, am incredere si stiu ca tu nu spui nimanui ceea ce eu iti spun, asa ca marturisesc! Imi place o fata.
Hui- Ooo! Ce veste! A ajuns dragostea la tine?
Tao- Adica... nu cred ca o plac, doar ca mi se pare draguta si chestii.Hui rade.
Hui- Asa e dragostea, azi nu o placi, maine esti mort dupa ea. Stiu cum e. La mine a venit de doua luni.
Tao- Da, in fine. Doar ca am facut ceva stupid de doua ori.
Hui- Se intampla! Daca si ea te iubeste inseamna ca esti iertat deja. Toata lumea greseste, nu?
Tao ofteaza si se intinde pe podea.Coregraful voia sa ii lese un sfat dar, o sa il gaseasca de unul singur in viitor.
Tao- Sunt epuizat.
Hui- Atunci de ce continui sa te gandesti la ea?
Tao rade. In sfarsit cineva care il intelege. Daca ar mai fi zis cuiva, cu siguranta persoana respectiva ar fi zis ca nu ii trebuie o iubita. Ca are o cariera uimitoare iar o iubita ar strica tot.Tao- Vreau o pauza.
Hui il da in prosop.
Hui- Mergi la ea si cumpara-i flori! Esti liber azi dar maine vreau sa te vad cel mai bun!
Tao era nespus de fericit. O zi libera!
Acesta nu mai sta mult pe ganduri si fuge din incapere, nu inainte sa ii multumeasca coregrafului. Cand el a iesit din sala, in urma lui ramasese Hui chicotind.
Hui- Dragostea asta.. . Uneori face minuni, alte ori regrete.Fericit ca a scapat, a trecut pe langa o florarie in drum spre fata. El se opri brusc si se intoarse inapoi in fata acesteia.
Tao- Flori!
El intra inauntru si cumpara cel mai frumos buchet de trandafiri. Desigur, si pretul era destul de frumos. Oricum pentru el nu conta una ca asta.Andreea a terminat cu cartea si se uita pe geam afara. Picura ... . Se gandi ca poate era mai bine sa se culce, oricum Kris nu ii raspundea la mesaje. Ca fana, ea i-a trimis cateva mesaje dragute. Spera sa ii raspunda macar la unul din cele zece. Spera, doar ca nu mereu ai norocul .
Andreea- Mare vedeta esti si tu acum! Macar din respect pentru mine sa imi fi raspuns la unul! Idiotul!Soneria de la usa se aude iar biata fata, speriata, fuge sa vada cine e. Se ridica pe varfuri si se uita prin vizor. Era el. Era Tao.
Nu sta mult pe ganduri si deschide usa sa intre. Cand el intra, ii arata buchetul imesn cu trandafiri.
Ea a ramas surprinsa. Nu ii venea sa creada ceea ce vede. Cel mai frumos lucru primit.Nu a primit pana acum un buchet asa uimitor.
Andreea- Wow! Ce frumos e!
Tao- Iti place?
Andreea- Da! E superb!
Tao- Ei bine e pentru cele intamplate data trecuta. Am vrut sa fac o gluma.. doar ca am ajuns prea departe.
Andreea il crezuse insa Tao stie ca el defapt a facut asta din vina geloziei.Andreea- Te iert! Nu am primit in viata mea un buchet cu flori, mai ales cu trandafiri!
Spune aceasta si il imbratiseaza. El intorcand gestul.
Tao- Serios? Deloc?
Andreea- Deloc!
Tao- Nu glumesti?
Andreea- Nu!
Tao- Imposibil!Andreea pune florile intr-o vaza cu apa si se intoarce la el.
Andreea- Crezi ce vrei. Te servesc cu ceva?
Tao se duce direct la frigider si isi alege de acolo o piersica si incepe sa o manance.
Andreea- Mai bine asa.
Tao zambeste. In ochii ei vedea bucurie. In acea sclipire i se vedea dragostea.Tao voia sa isi spuna sentimentele doar ca e prea devreme. Totul a fost atat de repede. Avea dreptate Hui cand vorbea despre dragoste.
Andreea se aseaza pe canapea si da drumul la televizor. Fata muta plictisita posturile pana cand ajunge la unul de stiri.
Andreea- Sa vedem ce gasim si aici.
Tao cauta ceva de mancare in frigider.Andreea se uita plictisita pana apare o stire interesanta cu adevarat. Era despre el.
Andreea- Ummmm.. Tao?
Tao vine spre ea cu un pachet de biscuiti. Se aseaza pe canapea si o priveste.
Tao- Da?
Andreea- Cand ai luat buchetul, te-ai uitat in jur sa vezi daca te filmeaza cineva pentru un post de stiri?
Tao- Poftim!?
Andreea- Uite!!NECORECTAT!
CITEȘTI
Domnul Tao
ФанфикAndreea este o romanca ce studiaza in China la cea mai buna universitate, dar se intalneste cu Domnul Tao. Iar intamplarea aceasta devine o poveste frumoasa.