Ráno jsem se probudila jako každý den o půl sedmé. Jelikož je venku ještě teplo tak jsem si oblékla černý crop top, kraťase a černý tenisky.
Šla jsem do jídelny na své místo úplně do zadu jako vždy a čekala na rozhlas.
Ani ne 5 minut a už se ozývá ať se dostavím do ředitelny.
Když jsem došla no spíše doběhla tak jsem se narovnala a zaklepala.
Po hlasitým dále jsem vstoupila dovnitř.
Paní ředitelka , ano musíme jí říkat ředitelko, hned spustila.
,,Tak dnes nastupuješ na střední tak jak bylo napsáno v dopise tak tady máš obálku. Jen mám prosbu. Slyšela jsem tě zpívat a jistě víš že se za dva týdny pořádá pěvecká soutěž jestli bys tam nemohla zazpívat. Moc tě o to prosím prosím. ''
Tak tohle mě dostalo. Nevěděla jsem co říct. Paní ředitelka ale věděla že neodmítnu. Jako vždy.
,,Dobrá. ''
,,Abych nezapomněla tento rok tam budou významní hosté. "
Já si od ní převzala tu obálku abych na ní nezapomněla a zeptala se.
,,Dobře můžu už odejít prosím. "
,,Jistě. Nashledanou. "
,,Nashledanou. A děkuji. "
Zavřela jsem za sebou dveře a šla do svého pokoje pro aktovku.
V autobuse
Jak jsem spěchala tak jsem málem zapomněla na tu obálku. Chvíli jsem si jí prohlížela ale pak jsem se rozhodla ji otevřít.
V ní byl řetízek s přívěskem draka. Vypadal nádnerně.
A pak jsem si všimla že v obálce je ještě dopis tak jsem ho otevřela a začala číst .........Pokračování příště
Nebo hned
Milá dcerko jestli tohle čteš tak tě jistě zajímá kdo jsem a kdo je tvůj otec. O sobě ti nic říct nemůžu ale tvůj otec o tobě neví. Mužů ti jen říct ze se tady jmenuji Rita Sitová nic víc nemůžu. Mám tě moc ráda tak na to nazapomínej.
S láskou tvá
Matka.Ani jsem si nevšimla že brečím ale i přes slzi dopis schovávám a zapínám si řetízek. Autobus zastavil a já jdu do pekla.
Ahoj no nemám co říct tak snad se líbí.
Vaše Mikina😉
ČTEŠ
Vyvolená/Avengers
FanfictionVyrůstala v dětském domově. Byla šikanována a bita. Velmi chytrá , už od mala mluví všemi jazyky. Touží poznat svoje rodiče. Podaří se jí to? Jak to všechno skončí? ........................................................................ Chci upo...