11.KAPITOLA

766 60 3
                                    

Zírají na mě asi půl hodiny tak se rozhodnu to rozpustit.

,,Vás baví na mě pořád zírat. Mě teda ne.''

,, Změnila ses Lus. Nejenom chováním ale i vzhledem. ''

,,V chování jsem stejná jen vás všechny chráním.''

,,A před čím?''

,,Přede mnou. Jsem až moc nebezpečná. Pro všechny. A taky proto po mě jde.''

,,Kdo?''

,,Fury. Proč asi šel s váma. ''

,,To je fakt.''

,, Jdu dovnitř. ''

Jen jak to dořeknu tak vyskočím chytnu se větve vyhoupnu se doskočím. Otočím se na ně a oni na mě koukají jako bych držela Lokiho hůl.

,,Tak jako pojďte nechci tu vystát prohlubeň.''

Konečně se sem nějak dostali a každý si někam sedl teda až na mě. Já radši postojím. 

Musí na mě všichni pořad tak zírat. Začíná to být velmi nepříjemný.

V tom mě chytne bolest hlavy. Mám pocit jako by tu někdo ubližoval přírodě.

Bucky se ke mě rozeběhne se stříkačkou.

,,Bucky to není záchvat takže tu stříkačku polož. A vy všichni mě omluvte hned budu zpět.''

Jen co to dořeknu se rozběhnu k tomu místu. Jsou tu všude dřevorubci a kácejí stromy. 

Tak jim nechám zmizet náčiní a oni se podívají na mě.

,,Holčičko tady nemáš co dělat. Běž odsud.''

,,Nepůjdu protože vy tu taky nemáte co dělat. Tenhle les je chráněný nesmíte tu kácet stromy.''

,,A kdo nám v tom zabrání? Neříkej že ty?''

,,Jo já.''

Začnu ovládat vítr. Ti chlapi když to viděli tak zbledli a utekli. Tak uzdravím všechny stromy a mizím domů.

Vaše Mikina ;-)

Vyvolená/Avengers Kde žijí příběhy. Začni objevovat