Tohle probuzení se mi líbí sice jsem zhůru už asi hodinu ale pořád ležím v jeho objetí.
Na konec ale přece jen sundám jeho ruku a jdu do koupelny.
Vysprchuju se, vyčistím si zuby a učesu si složitý účes.
Oblíknu se do trička, riflí, a obuju si boty.
Vylezu ven z koupelny a všimnu si že Bucky už je zhůru.
,,Ty už jsi zhůru?'' Já
,,Jo.'' B
,,A jak dlouho?'' Já
,,Dost dlouho na to abych věděl že se na mě koukaš.''
Hned potom se rozesmál. Já nad ním jen pokroutím hlavou a jdu do kuchyně.
Udělám všem snídani a jdu ven.
Chvíli se procházím když ucítím tupou bolest a poté upadám do temnoty.Probouzím se připoutaná k lehátku.
Na jedné stěně uvidím znak a hned poznám že jsem tam kde jsem nikdy už být nechtěla.Zkuste si tipnout
1) dětský dům
2) v Hydře
3) v domku Mědi Bédi
Pokud jste si tipovali za b dostáváte 50 000 000 korun.
,,Ale koho nám to čerti nesou? Lusiano jak je to dlouho co jsme se neviděli?''
,,Víc jak měsíc. Co mi zase chceš? ''
,,Zjistil jsem že máš schopnosti tak jsem se rozhodl ten projekt dokončit. ''
,,Jakej projekt myslíš? ''
,,Ten co jsem začal dělat už před 9 lety ale nikdo se nedostal ani do půlky,ale ty už jsi za polovinou tak by byla škoda to nedokončit nemyslíš.
Nevím jestli sis všimla ale pod tebou je voda do které tě budeme spouštět a zároveň do tebe by do téct séra. Když budeš v té vodě tak spustíme elektronické šoky. To pak několikrát zopakujeme a potom tě odvedeme do tvého pokoje.''
,,Jé tentokrát to bude hned pokoj ''paráda''. ''
,,Spusťte to .''
Začnou se do mě napouštět sera a zároveň mě ponoří do té vody. Asi hodinu dělají to co řekl a potom mě odpoutaj a odvedou do pokoje.
Tam si lehnu na postel a hned spím.
Vaše Mikina😉
ČTEŠ
Vyvolená/Avengers
FanfictionVyrůstala v dětském domově. Byla šikanována a bita. Velmi chytrá , už od mala mluví všemi jazyky. Touží poznat svoje rodiče. Podaří se jí to? Jak to všechno skončí? ........................................................................ Chci upo...