Probudím se v nějaké cele. Naštěstí jsem měla tašku s práškami a injekcemi.
Chvíli se rozhlížím a pak ale někdo otevřel dveře. Jsou to ti chlapi ze včerejška.
Vzali mě za paže a táhnou mě po chodbě. Doleva, 2×doprava, rovně a pak zase doleva.
Vejdeme do nějaké místnosti a tam stojí nějaký chlap v obleku a taky si všímám že všichni mají na rameni fialovou lebku s chapadly.
,,Legen sie es auf den tisch und befestigen. (Položte ji na ten stůl a připoutejte ji.)"
,,Das ist was sollten sie herausfinden wie viele Sprachen wie ich kann já deutsch. (To jste si měly nejprve zjistit jakými jazyky mluvím protože Německy ano.)"
Teď byly hodně překvapení.
,,Dobře dejte jí na ten stůl a uspějete ji."
Ani se nevzpírám prožila jsem si dost bolesti tak ještě nějakou přežiju.
Položí mě na ten stůl a uspí mě.
Probudím se zase v té cele ale teď se strašnou bolestí břicha, pravé ruky(tepna) a v zadu na krku pod vlasami.
Podívám se a asi jsem dostala infrarkt. Mám tam malé svítící věcičky teda až na břiše tam to mám pod ňadry a velikost je to asi jako dlaň.
Chvíli po tom někdo otevřel dveře a vstoupil nějaký muž tak se raději odtáhnu do kouta.
,,Mě se nemusíš bát. Tady donesl jsem ti snídani. Normálně ti co tu jsou dostávají jen vodu a chleba ale já ti donesl nějakou limonádu a chlebíčky tak snad ti to bude chutnat. Jinak jsem James Bucky Barnes ale pro přátele Bucky. "
,,Já jsem Lusiana Grouvr ale pro přátele jenom Lus nebo Lusi. "
,,Usměju se na něj a on mi úsměv opětoval.
,Má tak nádherný úsměv. Lusna tohle nemysli jasně. '
,,Tak jáuž půjdu aby to nebylo podezřelí měj se."
,,Dobře ahoj."
Odešel a já se chtěla napít ale dostala jsem větší záchvat rychle se dobelhám k tašce ale skoro u ní jsem se už nemohla nadechnout, začala jsem brečet krev, vykašlávat ji a téct mi z nosu.
Natáhla jsem se po tašce a rychle z ní vytáhnu injekční stříkačku a píchla si to do ruky.
Hned se mi ulevilo. V tom někdo dovnitř vrazil a byl to Bucky. Když viděl tu spoustu krve okamžitě ke mě přiběhl ale mě se rozmazal zrak a začali mě štípat oči a já si vytáhnu z očí ty čočky.
Už vidím normálně.
,,Jsi v pořádku co se stalo?"
,,Jenom záchvat a jo jsem v pořádku díky. "
,,Dobře radši půjdu. "
Já si lehnu na "postel" a usnu.
Probudí mě kopnutí do břicha a já se hnedka postavím. Zase mě táhnou do té místnosti ale tentokrát mě připoutají ke křeslu.
Pak mi do těla začali napichovat jehličky. A potom mi do těla začali napouštět bílím sérem. Snažím se nekřičet ale jde to těžko. Po chvíli to nevidržím a začnu křičet.
Tohle se děje ještě asi půl hodiny pak mě odpoutaj a odtáhnou do celi ve které poté usnu.
Ahoj jsem tu zas snad se kapitola líbí
Vaše Mikina😉
ČTEŠ
Vyvolená/Avengers
FanfictionVyrůstala v dětském domově. Byla šikanována a bita. Velmi chytrá , už od mala mluví všemi jazyky. Touží poznat svoje rodiče. Podaří se jí to? Jak to všechno skončí? ........................................................................ Chci upo...