2.KAPITOLA

1.4K 99 9
                                    

Škola byla obrovská ještě že mám fotografickou paměť. Radši jdu do ředitelny. Mockrát děkuju těm co sem dali cedulky.

Dojdu ke dveřím, zaklepu a po povolení vstoupím.

,,Dobrý den vy musíte být slečna Lusiana Grouvr že ano?"

,,Ano to jsem těší mě."

,,Mě také tak tady máte tohle prosím podepište a učebnice dostanete na hodinách. Vaše třída je 1.A . Slečna After vás tam milé ráda doprovodí jelikož do ní také chodí takže. Nashle."

,,Nashledanou. "

Jdu za tou holkou a mám štěstí je zrovna před ředitelnou.

,,Ahoj já jsem Alexis After ty jsi určitě Lusiana že jo?"

,,Ano ale můžeš mi říkat Lus pokud budeš chtít. "

,,Jasně proč bych neměla? "

,,No víš se mnou se ostatní moc nebaví myslí si že jsem šprtka."

,,Vážně mě taky všichni nadávají do šprtek a to jen proto že v 9 jsem měla jenom 4 dvojky. Co ty?"

,,Já se o tom nechci bavit promiň ale asi bychom měli jít do třídy protože za chvíli zvoní. "

Najednou se zděsí a už mě táhne do třídy. Alexis si sedla dozadu a sedí sama tak si sednu za ní.

Za chvíli přišel učitel.

,,Dobrý den žáci jak jste si mohli všimnout máme tu novou žačku, můžeš se představit a něco nám o sobě říct ."

Já se postavila a začínám.

,,Ahoj jmenuji se Lusiana Grouvr no co bych vám o sobě řekla žiju v dětském domově. Baví mě Technika, Fyzika, Chemie, Matematika, zpěv, tanec a hraju na klavír, flétnu, housle, bicí a kytaru. To je asi vše. "

Všichni na mě koukali jak já nevím na co.

,,A co známky jaké jsi měla vysvědčení nebo jaké cizí jazyky jsi se učila?"

,,Na vysvědčení jsem měla samé jedničky a jazyky umím už od mála všechny. "

Tak pokud na mě předtím zírali tak teď měli ještě pusu někde na Aljašce.

Mám štěstí že zrovna zvoní. Učitel mi ještě předal učebnice a já mohla jít. Teď máme tělocvik ještě že mám úbor. Takže jdu do šatny tam se obléknu a jdu do tělocvičny.

,,Tak děvčata nástup. Pózor! Tak vidím tady novou tvář. Ty budeš Lusiana já jsem vaše učitelka Tělocviku a Fyziky. Snad si budeme rozumět. Pohov dnes si dáme Volejbal. Tereza a Lucka jsou kapitánky. Tak do toho. "

Já jsem v týmu Lucky a Alexis je taky. Volejbal mi jde takže docela super.

Po škole

Už skončila škola a teď se loučím s Alexis a nasedám do autobusu.

Když dojedeme jdu se obléknou ale bohužel potkám partu co mě šikanuje.

Nejprve mě shodili na zem a pak do mě začali kopat a mlátit pěstmi a dřevěnými i kovovými tyčemi. Strašně to bolí.

Pak ale někdo něco zakřičel a oni utekli. Ten někdo mě vzal do náruče a někam mě nesl. Otevřu oči a zděsím se pretože to je Mike jeden ze zdejších mlátiček. Začnu se vrtět ale on mě chytl silněji.

,,Neboj se mě nic ti neudělám. "

Mě hodně udivilo jak to řekl tak nějak mírně, přátelsky ale víc si nepamatuju protože jsem omdlela.

Ahoj tady je další kapča snad se líbí

Vaše Mikina😉

Vyvolená/Avengers Kde žijí příběhy. Začni objevovat