7.KAPITOLA

1.1K 79 11
                                    

Když dorazíme tak Buckymu všechno řeknu. On na mě začal koukat přímo lítostivě. Já se tomu zasmála a jdu do kuchyně dělat palačnky.

Zrovna dodělám 5 když mě Bucky zavolal . Tak odstavím vypnu sporák a jdu do obýváku.

Tam byl Bucky který se koukal na televizi kde zrovna jeli zprávy.

,,Záhadná dívka zachránila jedné paní před obchodním domem kabelku můžeme se na to podívat. ''

V tom ale někdo zazvonil.

,,Mio kdo to je ?''

,,Pan Stark se slečnou Pottsnovou(nevím jak se to píše).''

,,Bucky můžeš jít prosím do pokoje a Mio můžeš je pustit dál.''

,,Drž se.''

,,Pokusím se.''

Rychle běžel do pokoje a já si zatím sedla do kresla. Za chvíli přišli.

(J-já  S-Stark   P-Pottsnová   B-Bucky (tady budu v rozhovoru psát že je to James))

J,,Dobrý den posaďte se , dáte si něco k pití.

P,,Já si dám čaj prosím.

S,,Já si dám ohnivou whisky.

J,, Jistě. Jamesi můžu si půjčit něco z tvé zásoby alkoholu?

B,, Jasně.

Dám všechno na tác a donesla do obýváku.

P,,Víš, mi jsme se s tvým otcem domlouvali jestli bys nechtěla bydlet u nás, protože sama a neplnoletá bydlet nemůžeš.

J ,,Ale já tady nebydlím sama.

P ,,Já vím bydlíš tady se svým přítelem ale ten jistě taky není plnoletý.

Já se přímo zakuckala když řekla slovo přítel.

J,,Za prvé není to můj přítel a za druhé on je plnoletý.

P,, Můžeš nám ho představit?

J ,, Jamesi můžeš na chvilku?

B ,, Jistě.

Jen co došel dolů a ona se na něj podívala tak od někud vytáhla pistoli a vystřelila. Já jsem se rozběhla upíří rychlostí a vyčarovala štít i když nevím jak. Ještě jsem nás přemístila na střechu a pak jsem omdlela.

Ahoj ještě jsem stihla dneska napsat další kapitolu tak snad se líbí

Vaše Mikina😉

Vyvolená/Avengers Kde žijí příběhy. Začni objevovat