Dag 4

23 3 0
                                    

Dag 4: Wat is de betekenis van je Tumblr naam?

Nou aangezien ik geen Tumblr heb (ja ik weet het, schandalig) zal ik wel de betekenis geven van mijn Pinterest naam. Maar omdat het anders weer lekker zo kort wordt zal ik ook wel even de betekenis geven van mijn andere social media account namen.

Pinterest - moonlightjoanna
Surprise, ik heet Joanna en moonlight is mijn link aan Ariana Grande, want ik ben natuurlijk een die-hard Arianator. Dat is het eigenlijk.

Wattpad - moonlight_writing
Ook niet zo'n interessante. Nogmaals, moonlight is mijn link aan Ariana.

Twitter - DanceJoanna
Nou, welkom terug naam. Het Dance is omdat ik dans. Wat een verassing. Ik dans nu 6 jaar, bijna 7 jaar al en het is een mega groot deel van mijn leven. Het minste wat ik kon doen is het een plekje geven in mijn twitter naam hè?

Bkstg - joannaXariana
Voor de mensen die niet weten wat bkstg is, maak je geen zorgen. De meeste mensen weten niet wat bkstg is. Het is een app waar sommige artiesten mee samenwerken, onder andere Ariana. Heel veel Arianators zitten op de app, en het is eigenlijk een soort van social media alleen gericht op een bepaalde artiest. Ze hebben bijvoorbeeld Little Mix, Justin Bieber, The Chainsmokers er ook op en hun fans zitten dan in die hub. Je moet het zelf maar eens bekijken. Mijn naam is heel simpel. [eigen naam]X[naam van je god/fave artiest/icoon] = perfecte gebruikersnaam.

Instagram - x._j_.x
Weet je nog die trend om allemaal random tekentjes en x'jes in je naam te hebben? Ja... Ik heb mijn naam nooit veranderd. Het ziet er wel badass uit, toch?

Snapchat - xxdancernanaxx
Dancer weten we wel. Die x'jes zijn logisch, want je weet zelf. Ja, ik weet eigenlijk niet. Het ziet er gewoon cool uit. Nana is mijn bijnaam thuis. Voordat mijn broertje kon praten sprak hij mijn naam altijd uit als "nana" en zo wordt ik nog steeds genoemd thuis.

Ja dat was het wel zo'n beetje. Nog even een kleine update! Ik ben bijna klaar met hoofdstuk 1 van de RuRuRu Squad #4! Het boek wordt wel anders, maar wel super leuk. Ik zal hem zo snel mogelijk proberen af te maken en te posten! Dan zijn we op de helft van de serie! Aaarrrrghh. Het is echt raar. Maarja, dat wilde ik even zeggen. Bye, tot morgen!

X J.

30 Days Writing Challenge - Oktober 2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu