Dag 16: Als de wereld er over 24 uur aan zou gaan, wat zou je dan nog doen hier op aarde?
Oke, het is nu 13:35 wanneer ik DIT schrijf. Dus ik zou nu meteen mijn computer uitzetten en naar al mijn internetvrienden rijden met een auto, want who cares. Dan zou ik rond 7 uur terug zijn thuis en met mijn familie een bordspel spelen en een film kijken, gewoon even wat familie tijd. Daarna zou ik naar mijn beste vriendin van school gaan en haar vertellen hoe veel ik van haar houd. Dan ben ik rond een uurtje of 10 terug. Ik ga niet slapen, want fuck slaap. Daar hebben we geen tijd voor. Daarna zou ik mijn crush bellen en zeggen dat ik hem leuk vindt. Als hij mij ook leuk vindt zou ik naar hem toe gaan en als hij me afwijst zou ik het laten. Dan zou ik een afscheidsvideo maken voor mijn YouTube kanaal. Rond een uurtje of 12 zou ik naar buiten gaan met vuurwerk en gewoon vuurwerk afsteken. Om half 1 zou ik al mijn favoriete afleveringen van The Walking Dead nog een keer gaan kijken. Rond een uurtje of 3 zou ik een rondje gaan lopen buiten, langs alle speeltuintjes waar ik altijd heen ging toen ik klein was, en alle plekjes waar ik altijd hang met vrienden. Ik zou rond half 5 terug zijn. Om half 5 zou ik iedereen appen en vertellen dat ik van ze houdt. Dan om 5 uur zou ik Ariana Grande filmpjes gaan kijken en haar muziek luisteren terwijl ik buiten met koffie en een donut zit. Om 7 uur zou ik op Wattpad de boeken gaan lezen die ik nu aan het lezen ben. Als het 8 uur is, ga ik ontbijt maken voor mijn ouders en broertje en dat breng ik dan om half 9 naar boven. Dan kunnen we met zijn allen even bij elkaar zitten. Om 10 uur zou ik op de fiets stappen naar mijn opa en oma, en daar even gedag zeggen. Vlakbij mijn opa en oma woont mijn overgrootopa, en ik zou ook naar hem gaan en gedag zeggen. Om 12 uur zou ik terug zijn, en dan zou nog een keer mijn beste vriendin, crush en familie bellen en zeggen dat ik van ze houdt en ze bedanken. Dan om half 1 zou ik beneden gaan zitten en Ariana Grande opzetten en gaan kaarten met mijn gezin. Dan om kwart over 1, zou ik naar mijn kamer gaan en mijn knuffel pakken die ik al heb sinds dat ik een baby ben, en dan bij mijn familie zijn, Ariana Grande luisteren en accepteren dat dit het einde zou zijn.
Ik ben zo blij dat dit maar een writing challenge is, en niet echt. Dit deed echt pijn om te schrijven.
X J.
JE LEEST
30 Days Writing Challenge - Oktober 2017
RandomIk vond het eigenlijk wel een leuk idee om de "30 days writing challenge" te doen. Dus vanaf vandaag (3-10-17) tot over 30 dagen (2-11-2017) heb je in ieder geval elke dag een post van mij! Doe gezellig mee als je daar zin in hebt.