Dag 9

23 2 0
                                    

Dag 9: Kleine dingen waar je je aan irriteert

Nou dit wordt een leuke. Ik kan me aan mega veel kleine dingen irriteren, dus ik zal er wel 5 uitkiezen.

Mensen die op hun nagels bijten bij mij in de buurt
Als je je nagels wilt verpesten, ga je gang. Echt, ik stop je niet. Mensen hebben je waarschijnlijk wel vaak genoeg vertelt dat het niet goed voor je is, dus dat hoef ik niet nog een keer te doen. Maar alsjeblieft, ga niet bij mij in de buurt op je nagels bijten. Ik haat het geluid en hoe het eruit ziet en het is vies. Als je op je nagels bijt hoef je echt niet bij mij in de buurt te komen.

Als ik wordt uitgelachen om mijn telefoon achtergrond
Ik ben een Arianator. Ariana staat op mijn achtergrond. Sommige mensen hebben zware haat aan Ariana zonder enige rede en haten dan ook meteen op elke persoon die haar wel mag. Prima als je Ariana niet leuk vindt, maar waarom ga je mij dan uitlachen omdat ik haar wel mag? Logica?

Als mensen tijdens een gesprek geen oogcontact maken
Kijk, dit is het ding. Ik vind oogcontact gewoon belangrijk als ik aan het praten ben. Ik ben toch niet voor niets met een persoon in gesprek? Ik ben toch met iemand in gesprek voor een sociale wisselwerking? En die wisselwerking is er niet echt zonder oogcontact. Stel je voor, je praat met iemand over school en die persoon kan alleen maar naar zijn schoenen kijken. Of naar zijn telefoon? Dat irriteert je toch dood?

Wanneer mijn bril afzakt
Deze ligt compleet bij mij. Mijn bril zit niet altijd even goed op mijn neus, en daar kan ik me zo ongelofelijk veel aan irriteren. Gewoon het feit dat dat klote ding niet fatsoenlijk op mijn neus blijft zitten maakt me boos. Dan moet ik de hele tijd aandacht aan mijn bril besteden en na 12 jaar heb je daar lang niet altijd meer zin in hoor. En voor als je het je afvroeg, ik kreeg mijn bril toen ik 2/3 jaar was.

Chagrijnige mensen tijdens een dansoptreden
Ik dans dus in een selectie team, dat de dansschool representeert tijdens optredens en wedstrijden, en er is maar één ding wat niet leuk is aan optredens en wedstrijden. Chagrijnige mensen. Ik ben daar om jou te laten zien wat ik het liefste doe ik mijn leven, en jij zit daar een beetje met je chagrijnige bek aan te staren. Geen glimlachje of neutraal gezicht. Sommige mensen kijken gewoon echt een beetje boos. Ik kan er echt niet tegen als mensen zo boos doen terwijl ik gewoon aan het dansen ben voor ze.

Oke, dat was het weer voor vandaag! Laterzz
X J.

30 Days Writing Challenge - Oktober 2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu