Dag 6: Welke band of artiest is voor jou het meest belangrijk?
Nou iedereen die de vorige delen heeft gelezen weet het antwoord wel. Ariana Grande. Dus laat ik er even een mooi verhaaltje bij vertellen over hoe belangrijk Ariana voor mij is.
Het begon allemaal bij Victorious, de serie op Nickelodeon. De eerste aflevering was op 10 maart 2010, en in 2010 was ik nog niet echt een Arianator. Toen Ariana in 2011 een liedje uitbracht, genaamd "Put Your Hearts Up" werd ik fan. Ik vond Ari destijds echt super vrolijk en mooi en ik vond haar stem echt geweldig. Ik was niet echt een die-hard fan, maar zeker wel een fan. Ik was er tijdens Yours Truly en mijn favoriete liedje van dat album is Honeymoon Avenue. Wel jammer dat The Listening Sessions geen internationale tour was, maar Ariana was in vergelijking met nu nog best wel klein.
Ik had in 2014 echt een grote obsessie met Problem en een grote obsessie met My Everything, haar 2e album. Ik vond alle liedjes zo geweldig en ik word ze echt nooit zat. Toen de kaartjes in de verkoop gingen voor the Honeymoon Tour, was ik vastbesloten om erbij te zijn. Ik had uiteindelijk kaartjes, en the Honeymoon Tour was mijn eerste concert ooit. Ariana is zo goed live, ik krijg nog steeds kippenvel als ik eraan terug denk.
Ookal waren de Yours Truly Era en de My Everything Era hartstikke leuk, mijn favoriete tijd is echt de Dangerous Woman Era. Ari is zoveel gegroeid in deze era, en de liedjes op Dangerous Woman zijn (vind ik) echt de beste nummers van Ari. Ook ben ik naar de Dangerous Woman Tour geweest, allebei de dagen in Amsterdam. Zondag met mijn uitwisselingspartner, en dinsdag met mijn beste vriendin. Ik had voor zondag zelf kaartjes, maar de datum viel tijdens de uitwisseling die ik met school had. Ik vond het zielig om mijn uitwisselingspartner alleen thuis te laten, niemand anders wilde met me mee, en mijn mentor had ervoor gezorgd dat ik een uitwisselingspartner had die ook van Ariana hield, dus ik had haar meegenomen naar het concert. Mijn vriendin had kaartjes voor dinsdag, en vroeg uiteindelijk 3 dagen voor het concert of ik ook met haar mee wilde op de dinsdag, en natuurlijk zei ik ja. De Dangerous Woman Tour was echt geweldig en nog steeds was Ariana super live. Ik denk ook niet dat dat gaat veranderen.
Ariana en haar muziek hebben mij door allerlei soort situaties heen geholpen. Of het nou het verbreken van een relatie, crushes, ruzies of gewoon vrolijke gelegenheden waren, het voelt alsof Ariana er altijd voor me is. Ze heeft zo'n dichte band met haar fans, en het voelt echt alsof we haar persoonlijk kennen. De Arianators zijn ook zulke lieve en leuke mensen om mee te praten en gewoon om mee om te gaan. Ik zit op een app genaamd "bkstg", waar heel veel Arianators ook op zitten, en het zijn echt schatjes. Ik voel me zo veilig en comfortabel als het gaat om Ariana en alles daarom heen. Ik ben gewoon mega dankbaar dat ik dit kan mee maken.
X J.
JE LEEST
30 Days Writing Challenge - Oktober 2017
DiversosIk vond het eigenlijk wel een leuk idee om de "30 days writing challenge" te doen. Dus vanaf vandaag (3-10-17) tot over 30 dagen (2-11-2017) heb je in ieder geval elke dag een post van mij! Doe gezellig mee als je daar zin in hebt.