Dag 15: Een foto van iemand waar je een crush op hebt
Dit is het ding. Mensen die mij goed kennen lezen dit ook, en ik wil geen foto van mijn crush op het internet met een stempel van mij die zegt: "hier, dit is mijn crush". Hell nah. Dus wat ik ga doen is een verhaaltje vertellen over hoe ik mijn crush ken, hoe het een beetje tussen ons gaat en waarom ik hem zo leuk vindt.
Hoe ken ik mijn crush?
Ik ken mijn crush van school. Ik ontmoette hem in de 2e, dus 2 jaar geleden. Ik had toen nog niet echt een crush op hem, maar ik vond hem wel een leuk persoon. Ik denk dat mijn gevoelens ongeveer in het begin van de 3e kwamen, dus een jaar geleden.De relatie tussen mij en mijn crush
Hij voelt als familie en een beste vriend. Het is allemaal heel veel en heel raar, en zo klinkt het nu niet, maar de mensen die weten wie precies mijn crush is snappen wel waarom ik zeg dat dit raar is. Het is heel apart dat ik deze band met mijn crush heb, omdat we gewoon heel anders zijn. Maar tegelijkertijd hebben we zoveel gemeen. We kunnen over zo veel dingen praten, zowel hele diepe en serieuze gesprekken als gesprekken over Disney en Halloween en social media enzo. Eerlijk, ik wil niet tegen hem zeggen dat ik een crush op hem heb, omdat ik hem kwijt ga raken. Ik kan op dit moment echt niet zonder hem, en niet alleen omdat ik een crush op hem heb maar ook omdat hij me heel erg helpt met alles en mij genoeg kracht geeft om door te gaan, ook als ik wil opgeven.Waarom vind ik hem zo leuk?
Nou, ten eerste, hij is lief. Als er één ding is wat belangrijk is voor mij, is dat een jongen lief is. Nogal logisch. Hij is niet een hottie met een sixpack, maar hij is ook zeker niet lelijk. Ook hebben we dezelfde interesses, en als ik iets leuk vind waar hij niet echt een mening over heeft, dan gaat hij daar ook wel onderzoek naar doen en belangstelling tonen, wat echt super fijn is. Hetzelfde doe ik bij hem. We kunnen heel goed met elkaar praten maar ook heel goed met elkaar lachen. We hebben dezelfde humor, we zijn allebei gek op horror en enge dingen en we kunnen daar echt uren over praten. Ook is hij er altijd voor me, en dat maakt hij ook duidelijk. Hij is ook gewoon een sukkeltje soms, lekker onhandig en awkward en dat mag van mij soms ook wel. Dat vind ik soms juist leuk. Ik kan gewoon heel erg goed op hem vertrouwen en hij is gewoon de beste.Oke, genoeg weer. En ik heb even een bericht voor de mensen van mijn squad die dit lezen (als ze dit lezen)(dus Jorgos, Ruana, Nigel en Tom): IK GA NIET VERTELLEN WIE HET IS! :)
X J.
JE LEEST
30 Days Writing Challenge - Oktober 2017
RandomIk vond het eigenlijk wel een leuk idee om de "30 days writing challenge" te doen. Dus vanaf vandaag (3-10-17) tot over 30 dagen (2-11-2017) heb je in ieder geval elke dag een post van mij! Doe gezellig mee als je daar zin in hebt.