Dag 18

14 2 0
                                    

Dag 18: Noem alle tv shows waar je verslaafd aan was/bent
HAHAHA leuk! We gaan beginnen met alle shows waar ik verslaafd aan was en daarna welke shows ik verslaafd aan ben.

Was / Victorious
Ik denk dat deze wel een beetje logisch was. Ik heb tenslotte Ari leren kennen door Victorious. Ik vond het gewoon een hele leuke show

Was / Winging It
Dit was ook een show op Nickelodeon. Ik was een Nickelodeon kindje, geen Disney kindje. Het ging over één of andere engel die op de middelbare school zat om een jongen te helpen. Ge-wel-dig.

Was / Sam en Cat
Nog een show waar Ariana in speelde. En dat was ook de grootse rede waarom ik verslaafd was. Daarnaast was het ook nog eens heel grappig.

Ben / The Walking Dead
Ik houd zoveel van TWD. Het is mijn favoriete show of all time. Ik denk dat ik de hele show nou al 6 keer heb gezien ofzo. Het is gewoon een hele goede show. Alleen hebben ze het van Netflix afgegooid :(

Ben / Orange Is The New Black
Ik had echt niet verwacht dat ik deze show zo leuk ging vinden. Ik hoorde er mensen over praten, en ik dacht: "laten we het eens gaan kijken" en het is de beste keuze geweest ever. Het blijft ook altijd boeiend.

Ben / American Horror Story
Ik ben een hele grote horror fan, en daarom moest ik ook wel American Horror Story gaan kijken. Toen ik vertelde tegen iemand dat ik American Horror Story ging kijken zei die persoon ook dat ik het awesome zou vinden en hij had gelijk. Het is raar, vies, disdurbing en gewoon echt een zieke show maar het is wel de beste horror show aller tijden.

Ben / Lucifer
En Lucifer kunnen we natuurlijk ook niet vergeten. Deze serie is zo grappig en goed en boeiend en alles. Ik ben zwaar verslaafd.

Nou dat was het dan. Tot morgen!
X J.

30 Days Writing Challenge - Oktober 2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu