Mikor Dean elmondta,hogy ő is volt hasonló helyzetben,megnyugodtam. Nem teljesen,de éreztem a nyugalom szelét. Aztán elmondták,hogy annak a vámpírnak a vére kell az ellenszerhez,aki átváltoztatott. Ez már nehezebb dolog,hiszen arról sem tudtam,hogy átváltoztam.
Ameddig Cas és Sam elmentek megkeresni a vámpírt,Dean velem maradt. Azért ők mentek,hiszen Dean közölte,hogy támasznak jobb lenne most egy olyan,aki átélte már ezt. Pedig Castiel a legjobb barátommá vált,úgy érzem. Olyan,mintha a bátyám lenne.
Sam kis lökdösés után belement,hogy egy éhes vámpírral kettesben hagyja a bátyját.
-Mit szeretnél csinálni addig?-Nézett rám Dean.
-Hogy tudsz csak itt ülni? Miért nem mentél velük?
-Hidd el,az ülés a legnehezebb nekem. De ez nem semmit tevés. Ugyanúgy része a munkánknak,és ugyanolyan fontos a személlyel lenni,támogatni őt,mint megmenteni.
-Szóval csak a munka miatt csinálod?
-Egyrészt nyílván,másrészt családtag vagy. Tudom,hogy utálsz,és hogy Cas jobb lenne helyettem,de ez van.
-Nem utállak. Erről szó sincs. Nehezen indult a kapcsolatunk,és seggfejnek tartottalak,az tény. De sosem utáltalak. Felnézek rátok,rád is. Egyrészt a munka miatt,amit csak szimplán önzetlenségből csináltok, másrészt pedig a család felé irányuló szeretet és törődés miatt. Sosem éreztem ilyet. Pedig volt családom.
-Egyszer egy bölcs ember azt mondta, 'A család nem ér véget a vérrel'. De nem is ott kezdődik. A család törődik veled. Megvéd. Még akkor is,ha fáj. Ez a család.
Ekkor egyre hangosabban hallottam a szíve dobogását,ami minden zajt elnyomott. Nem értettem,hogy mit mond. Azt sem értettem,hogy miért kockáztatja az életét velem,mikor Cas-nek nem tudtam volna ártani. De nem tudom,hogy kibírom-e addig,ameddig visszaérnek Sam-ék. Egyre jobban gyötör az éhség.
————————————————
Sziasztok! Bocsánat,hogy nem nagyon vagyok aktív,csak múlthéten gipszbe tették a jobb kezem,így egy kézzel ugyan,de megírtam nektek a részt!
Sajnálom a hibákat,a szerencsétlenebb kezem tényleg szerencsétlen,de igyekeztem javítani a hibákat!
Igyekszem aktívabb lenni,bár ez így nem könnyű. De köszönöm,ha még mindig velem vagy,és ezt olvasod!
Tényleg nagyon szeretlek titeket,csodálatosak vagytok!❤
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Új élet egy vadásszal [Befejezett]
ФанфикA megszokott élet hirtelen fenekestűl felfordul. Vajon a legrémesebb napon felbukkanó fiúk csak rontanak a helyzeten,vagy mindent egyenesbe sikerül hozniuk? [Spoilert tartalmazhat,ha még nem láttad az új részekig]