-Friss infók-

547 13 2
                                    

Ma hozom az új részt,de addig is...
Lett facebook profilja a wattpad profilomnak,ott elértek,illetve hogy itt ne kelljen ilyen részeket csinálnom,minden infót oda rakok maj ki, azt is hogy várhatóan mikor lesz új rész,vagy mi lesz az új könyv,vagy szavazást. Kint van az infó boxban!
Ahogy az instagram profil is (@destiamly_supernatural)!

Aki esetleg Jared,Jensen vagy Misha-val való kapcsolatról álmodott a való életben,vagy gondolt már rá,a másik sztory-ban (Titkos szerető) hátha tetszésére talál. (Ahhoz is készül a Misha-s rész)

A Destiel sztory szünetel,de a szeretős lassan lezárásra kerül,így lesz időm arra is.

A Castiel sztory nem szünetel,csak mindig ahhoz a történethez hozom az új részt,amihez van ihletem,ne aggódjatok (aki olvassa),ahhoz is várható új rész nemsokára.

Kaptam új borítókat (Odaát [befejezett]), amit innen is köszönök DEMON_JUDAS -nak!

Apropó. Lassan ez a sztory is a végéhez közeledik,mit olvasnátok szívesen?

A kezem miatt nagyon elcsúsztam,és sokáig nem volt új rész,amit nagyon sajnálok,de próbálom minél hamarabb pótolni!

Hol tartotok az Odaátban? Láttátok az új részt? Brutális,már az első öt percben remegtem az izgalomtól... Nektek mi a véleményetek?

Amúgy gondolkozok egy youtube csatornán,mivel Magyarországon nem igazán láttam Odaátos videósokat. Mit szólnátok hozzá?

Oh,és a legfontosabb.
Köszönöm,hogy még olvastok,sőt,láttam aki mindegyik sztorym olvassa! Nagyon jól esik,nélkületek már az első sztoryt is letöröltem volna. Mosolyt csaltok az arcomra,és a rossz napjaimon is feldobtok! Köszönök szépen mindent! Szuperek vagytok!❤️

Új élet egy vadásszal [Befejezett]Where stories live. Discover now