Yarıyıl tatiline gireli henüz üç gün olmuşken mutluluktan gözlerimin dolmasına sebep olacak o mesajı attın.
" Çok özledim lan ! Annen kızmaz biliyorum , o yüzden bir süre sizin evde pinekleyeceğim. "
Geldiğinde kapıda annem karşıladı seni. İçeri girdin ve merdivenlerden sana baktığımı gördün, yemin ederim o an bana koşup sarılmamak için kendini zor tuttuğunu gözlerinde gördüm. Aynısı benim içinde geçerliydi ama annemin önünde kısa bir tokalaşma seansından sonra direkt masaya geçtik.
Yemek bitip merdivenlere yöneldiğimizde odama daha hızlı çıkalım diye sırtımdan iterken az kalsın düşmeme sebep oluyordun ve ben senin bu tatlı haline resmen tutulmuştum.
Odama girer girmez kapıyı hızla kapatıp aynı hızla kilitledin ve ben daha bu hızını çözemeden bana öyle bir sarıldın ki o an nefes alıp alamamam umrumda değildi. Bazen öpüp bazen derin nefesler aldığın boynumdan kafanı kaldırınca gözlerin gözlerimle buluştu çok geçmeden de dudakların dudaklarımla.
Nasıl oldu anlayamadan sen çoktan yatakta uzanmıştın ve ben kasıklarının üzerinde oturuyordum. Dudaklarımızı ayırıp pozisyonumuzu değiştirdin, bacaklarımın arasına geçtin. Boynuma mükemmel öpücüklerini bırakırken o an kendimden geçtim sandım. Sen ve hissettirdiğin şeyler çok güzeldiniz.
Zorda olsa ayrıldık birbirimizden ve sıkıca sarıldın bana. Saat daha dokuz du ama biz sarılarak mükemmel bir uyku çektik. Sabah kafam göğsünde uyandım, bu tarif edilemez bir duyguydu.
Seni uyandırmamaya dikkat ederek kalktım yataktan ve odamdaki banyoya yöneldim.
Aynadan gördüğüm boynumda yer edinmiş izler çok güzeldi, tıpkı bizim gibi.