You belong with me

3.1K 109 1
                                    

Ona-obyčejná holka s nálepkou "šprt".

On-Nejoblíbenější a taky nejkrásnější kluk na škole

Ona-zamilovaná do Něj!

On-kluk kapitánky roztpleskávaček

Taylor Swift-obyčejná blondýnka s brýlemi na nose a nálepkou "šprt". Po smrti matky žije jen s tátou,který ji však miluje jako nikoho na světě. Tay však netouží jen po teple rodiného krbu,ale i po lásce,avšak si myslí,že nevlastní ani ždibec krásy. Má jednu BFF a tou je Abby Jensonová. Její úhlavní nepřítelkyní je Angela Fosterová...Má souseda Justina Biebera..

Justin Bieber-neobyčejný kluk z bohaté rodiny. Všechny holky na škole po něm letí a udělali by cokoli,aby si jich všimnul. Je to kapitán fotbalového teamu a je (jak všichni tvrdí) "totální kus". Chodí s Angelou Fosterovou,kapitánkou roztleskávaček. Svojí sousedky Taylor si však nikdy ani nevšiml...

Angela Fosterová-naprosto "dokonalá" Angel. Její táta vlastní velkou firmu a vydělává spousty peněz. Angel nosí jen a jen značkové oblečení a kabelky od Diora,Gucci,Prada... Chodí s Justinem Bieberem,oblíbeným drsňákem. Angela však není hodná dívka,ale prolhaná a mazaná liška...naprosto nensnáší Taylor Swift a její kamarádky Abby a se svými kámoškami Hailey a Brendou jim dělají jen zle.

Jaké budou příběhy těhle lidí? Čtěte zde ;)

You Belong with meKde žijí příběhy. Začni objevovat