1.část

2K 115 2
                                    

Z pohledu Taylor:

Jako každý den mě o půl osmé ráno vzbudil budík,který mi doslova řikal,že mám vztávat do školy. Silně jsme do něj praštila rukou s cílem,zastavit to strašné řinčení v mých uších. Znovu zažívám ráno,které tak nenávidím. Právě v tuhle denní dobu vypadám nejhůř,i když ani v jinou část dne nevypadám nejlépe. Sebrala jsem si svoje brýle z nočního stolku a jako umrlec se zvedla z postele v mém,scela obyčejném malém pokoji. Potácivím krokem jsem se dopotácela nejprve ke komodě,v níž jsme si sebrala spodní prádlo a ponožky. V mojí skříni nic moc zajímavého,dala jsem si na sebe bílé triko a zakryla ho celé černou mikinou,na nohy obyčejné modré kalhoty. Odtaz v zdcadle,do kterého jsem se podívala mě nějak zvlášť nepotěšil. Moje modré oči v brýlých a blond vlasy. Jen jsem si je sčesala a chystala se jít do školy,avšak můj pohled zachvátilo okno-a ne jen tak ledajaké okno. Bylo to okno mého souseda,s kterým jsme měli pokoje naproti sobě,ale on o tom určitě ani neví. Stál tam a telefonoval. Jeho hnědé vlasy byli jako vždy sčesány nahoru.Měl na sobě černé tričko a džíny s rozkrokem skoro až u kolen.

,,Jo,jasně zlato, už jdu!"řekl poněkud otráveně do mobilu,který až doposud svíral v ruce. To určitě zase volá Angele! Jak já tu svini nenávidím! Kazí mi úplně všechno od přátelství až po kluky. Justin Bieber,ten kluk na kterého se právě dívám z okna,s ní chodí,ale ona ho má jen pro svoji popularitu a samozdřejmě,aby vynikla mezy ostatními,protože Justin je nejoblíbenější kluk na škole.Ach jo,zase ji dneska uvidím...no nic,už radši jdu!

Po tom,co jsem odvrátila svůj zrak od pokoje jsem seběhla schody do přízemí domu,kde už čekal táta se snídaní. Byli to vajíčka. Naházela jsem je do sebe a skoro bez rozloučení spěchala na autobus.

Autobus jsem naštěstí tak tak stihla,ale bylo to vážně o fous. Sedla jsem si dozadu k oknu a svoji aktovku položila na sedadlo vedle sebe,ale jen na chvíli,protože právě za tu chvíli už to byla moje nejlepší kamarádka Abby.

,,Ahoj Abb."objala jsem ji,když přišla a sedla si.

,,Ahoj Tay."usmála se. Řekla mi mojí přezdívkou. Vlastně...dá se tomu říct přezdívka,když Vám tak říká jen vaše nejlepší kamarádka a občas táta? Všichni ostatní mě přehlížejí nebo mi říkají "šptka",což je nálepka,kterou jsem si vysloužila,díky svým dobrým známkám. Abby na tom se svojí pověstí není o nic líp. Populární jsou jen dívky,které se kamarádí s Angelou Fosterovou a toto místo zaujali jen dvě adeptky-Hayle Mcleyová a Brenda Moore. Tyhle dvě jsou stejně bohaté,jako vypatlané. Naprosto stejné husy,jako je Angela,které všichni říkají Angel,protože podle většiny kluků na škole je to "hotový Anděl" s velkým A!

Když jsme dojeli ke škole,vystoupili jsme s Abby z autobusu. V tu chvíli už jsme spatřili "roztomilý" žlutá cabriolette Angeli,v němž se vezli i obě její přítelkyně,samozdřejmě v nejmodernějších hadrech. Hned za nimi,v bílém sporťáku valili kluci z Bieber teamu. Jo,byl to Justin,Rayen,Lil a spol.

,,Ahoj zlato."objal Justin Angelu a políbil ji.

,,Ahoj,miláčku."usmála se a políbila ho taky. (gif vedle)

Když prošli kolem nás,Angela na mě nasadila vražedný výraz a Justin se pro změnu raději ani nepodíval. No jo,dvě šedé myšky.....

,,Kdy mu konečně něco řekneš!"vyjela po mě Abby,která si všimla mého zasněného výrazu.

,,Blázníš!"vykulila jsem oči, ,,Teď? Vždyť chodí s Angelou! Mě si nikdy ani nevšiml...."

,,Děláš si legraci? Vy vedle sebe deset let bydlíte a on ani neví,že existuješ?"

,,Ne,nedálám..."

,,Hele tak už raději pojď."vzala mě Abby kolem ramen, ,,Za chvíli bude zvonit."

Tak jak se Vám líbila dnešní část? Je to zatím tak nějak o ničem,ale byla bych ráda,kdybyste svůj názor napsali do komentáře ;)

You Belong with meKde žijí příběhy. Začni objevovat