Druhý den začalo všechno zase nanovo. Justin si mě ani nevšiml,oči měl jen na Angel. Abby naštěstí přišla do školy,takže jsem nebyla tak úplně sama,ale vítězoslavné pohledy Angel mi na náledě nepřidali.
,,Hej,Tay!"zavolal na mě kdosi a když jsem se otočila,odpadla jsem.
,,J-J-Justine."vykoktala jsem ze sebe, ,,Co potřebuješ?"
,,Dneska bych s tebou chtěl zkoušet.",vysvětlil v rychlosti a stále se díval kolem sebe,snad aby ho "božská Angel" neviděla s "nickou Taylor", ,mSoutěž je už za dva týdny a musíme zkoušet!"
,,Jo...totiž....fajn."řekla jsem jen.
,,Dobře,ahoj."usmál se a odešel. Jeho úsměv-to jediné,co mi mohl a chtěl dát.
Odpoledne jsme se tedy znova spolu sešli. Byl zase vysmátý,prostě ten starý Justin. Hrál na kytaru a já zpívala. Bylo to prostě nejlepší,co se za ten den odehrálo.
,,Nedáš si horkou čokoládu,venku zase prší."nabídl Justin ochotně.
,,No....víš já nechci otravovat."odpověděla jsem trochu tišeji,ale to už Justin vztával a šel do kuchyně a tak mi nezbylo nic jiného,než ho poslušně následovat.
,,Ty a Angel..."začala jsem debatu,když jsem si sedla ke stolu v kuchyni,zatímco Justin chystal čokoládu, ,,Klape Vám to?"
,,Jo,zatím..."
,,Aha..."
A zase bylo ticho. Připadala jsem si zvláštně. Justin přede mě postavil šálek čokolády a pochutnávali jsme si.
,,Chci,abys věděla,že ať budu s kýmkoli."řekl Justin najednou a odhrnul mi vlasy z očí, ,,Ty budeš jediná holka,který se svěřím s čímkoli."
V té chvíli jsem se zmohla jen na chabý úsměv. Dal mi pusu.............na čelo.
,,Ehm....."snažila jsem se promluvit, ,,J-já...díky."
Justin se zasmál:,,Pojď radši zkoušet."
Večer jsem zase odešla z toho domu,ale tentokrát s nadějí. Miluju ho a hodlám za něj bojovat!
ČTEŠ
You Belong with me
FanficOna-obyčejná holka s nálepkou "šprt". On-Nejoblíbenější a taky nejkrásnější kluk na škole Ona-zamilovaná do Něj! On-kluk kapitánky roztpleskávaček