Můj pohled padl na šaty,které mi nechala máma. Byli na maturitní ples,který se měl odehrát zároveň se soutěží. Neměla jsem v plánu tam jít,ale teď..Hodila jsem šaty do tašky i s botama a korunkou a vyběhla z domu. Soutěž začne za pět minut! Dala jsem se do běhu rovnou ke škole.
Konečně jsem před sebou spatřila budovu školy a hned vyrazila ke vchodu. Nejprve jsem s epřevlékla na záchodech. Sundala jsem si brýle a nasadila kontaktní čočky. Soutěž se odehrávala v tělocvičně a tak moje kroky směřovali právě tam. Stálo tam podium a seděla tam spousta lidí. Zrovna zpíval nějaký kluk,ale to mi v té chvíli bylo úplně jedno. Šla jsem za podiu,kde bylo takové malé "zákulisí". Čekali tam spolužáci ze školy,ale Justin nikde!
,,Snad sis nemyslela,že vyhraješ."uslyšela jsem za sebou škodolibé posmívání. No jasně-Angel.
Otočila jsem se s vážným výrazem šelmy:,,Víš ty co,Angel? Mám už pokrk tvýho debilního chychotání a utiskování jinejch,normálních lidí! Si taková kráva,že ani google tě nemůže najít. Něco ti povím-Já teď půjdu nahoru ne proto,abych vyhrála,ale abych si ujasnila,jak bude pokračovat můj život! Ty si klidně nech tu svou "nálepku princezny"."
Když spařila,jak vypadám,zatajil se jí dech a zároveň nevěděla,co má říct.
,,Taylor,tak už pojďte!"pobídla mě naše ředitelka,která tušila,že jdu zpívat. Vzala jsem si od ní mikrofon a v bílých šatech bez ramínek jsem vyšla na podium. Rozhlédla jsem se kolem sebe. Náhle jsem ho spatřila. Stál tam a koukal na mě.
,,J-Já..."koktala jsem, ,,Já....chtěla bych tuhle písničku věnovat jednomu klukovi,který změnil můj život. Písničku jsem napsala jen pro něj."
A začalo to. Dala jsem se do zpěvu.
Překlad:
Telefonuješ se svou přítelkyní, je rozrušená
Rozčiluje se kvůli něčemu, co jsi řekl
Nechápe tvůj smysl pro humor jako jáJsem ve svém pokoji, je typická úterní noc
Poslouchám styl hudby, který ona nemá ráda
A nikdy nebude znát tvůj příběh jako jáAle nosí krátké sukně, já nosím trička
Je kapitánkou roztleskávaček a já jsem na tribuně
Sním o dni, kdy pochopíš a zjistíš
Že všechno co jsi hledal bylo po celou dobu tadyKdybys tak mohl pochopit, že jsem ta, která ti rozumí
Byla jsem tady po celou dobu, tak proč to nevidíš?
Patříš ke mně
Patříš ke mněSálem se rozhostilo nadčené tleskání všech lidí,kteří se i postavili a dali do výskotu. Sestoupila jsem z podia a lidé udělali uličku. Na konci ní stál Justin. Šla jsem pomalu směrem k němu. A stála jsem před ním.
,,Já...."snažila jsem se něco říct.
,,Nic neříkej."přerušil mě, ,,Miluju tě."
Přikývla jsem. Nic se nestalo.
,,Tak už mě polib."zasmála jsem se.
Políbil mě. Bylo to to nejkrásnější,co jsem kdy zažila. Všichni tlesklali a jásali.
Před vyhlášením krále a královny plesu jsem si šla pro pití. Stála tam Abby.
,,Taylor!"zavolala na mě, ,,Já....chtěla jsem se ti omluvit..."
,,Nic neříkej!"zvýšila jsem ton, ,,Ty už nejsi moje kamarádka!"
Odešla jsem. I takhle může skončit dobrý konec.
,,A králem a královnou plesu se stávají-Taylor Swift a Justin Bieber!"ozvala se ředitelka a my šli ruku v ruce na podium.
,,Zároveň slečna Taylor Swift vyhrává soutěž talentů a získává stipendium na uměleckou školu!"dodala učitelka a já celá zářila. Od teď už bude všechno jen lepší a lepší! Mám kluka,který je mi velkou oporou a miluju ho celým svým srdcem,stipendium na prestižní školu....Jen ta dobrá kámoška mi chybí,ale tu jistě brzy najdu. Teď je ale na čase dospět....
THE END
ČTEŠ
You Belong with me
FanficOna-obyčejná holka s nálepkou "šprt". On-Nejoblíbenější a taky nejkrásnější kluk na škole Ona-zamilovaná do Něj! On-kluk kapitánky roztpleskávaček